Αν και οι περισσότεροι από εμάς πιστεύαμε πως η σκληρή γόμα στην γκάμα της Pirelli θα είναι απλώς διακοσμητική για τη φετινή σεζόν, η ιταλική εταιρεία μάς διαψεύδει, καθώς αυτή θα κάνει το ντεμπούτο της στο Βρετανικό Grand Prix, στις 6-8 Ιουλίου, σε μια πίστα που φημίζεται για τη φθορά των ελαστικών.

Τη σκληρή γόμα θα πλαισιώνουν φυσικά η μαλακή και η μέση, για την σκληρότερη τριάδα που έχουμε δει μέχρι στιγμής, ενώ ίσως να είναι η πρώτη και η τελευταία εμφάνιση της σκληρής γόμας για τη φετινή σεζόν. Πέρυσι, για παράδειγμα, είδαμε την πολύ μαλακή, τη μαλακή και τη μέση γόμα, επιλογές μαλακότερες απ’ ό,τι στο περσινό Ισπανικό Grand Prix, ενώ φέτος θα συμβεί το αντίθετο, αφού θα έχουμε σκληρότερα ελαστικά απ’ ό,τι στη Βαρκελώνη.

Κάθε πιλότος είναι υποχρεωμένος να κρατήσει ένα σετ μαλακότερης γόμας για το Q3. Για τους δέκα οδηγούς που δε θα περάσουν στον τελικό των κατατακτήριων, έχουν το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο σετ κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Επίσης, κάθε οδηγός θα πρέπει να έχει διαθέσιμο για την Κυριακή ένα σετ από τις άλλες δύο γόμες. Αυτό σημαίνει πως οι ομάδες έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν τα υπόλοιπα 10 από τα 13 σετ που θα έχουν κατά τη διάρκεια ενός 3ημέρου.

Grand Prix Ροζ Μοβ Κόκκινο Κίτρινο Λευκό Μπλε Πορτοκαλί
Αυστραλία Ultrasoft Πολύ μαλακά Μαλακά
Μπαχρέιν
Πολύ μαλακά Μαλακά Μεσαία
Κίνα
Ultrasoft Μαλακά Μεσαία
Αζερμπαϊτζάν
Ultrasoft Πολύ μαλακά Μαλακά
Ισπανία
Πολύ μαλακά Μαλακά Μεσαία
Μονακό
Hypersoft Ultrasoft Πολύ μαλακά
Καναδάς
Hypersoft Ultrasoft Πολύ μαλακά
Γαλλία
Ultrasoft Πολύ μαλακά Μαλακά
Αυστρία
Ultrasoft Πολύ μαλακά Μαλακά
Βρετανία
Μαλακά  Μεσαία  Σκληρά
  • Yiannis P

    Αφού το Q3 είναι ουσιαστικά το πολύ 3 γύροι γιατί δεν τρέχουν πάντα με την τέρμα μαλακή γόμα; την hypersoft νομίζω την λένε. Και ας ξεκινάνε με ότι λάστιχα να ‘ναι τον αγώνα, έτσι και αλλιώς δεν βρίσκω ιδιαίτερο νόημα στο να ξεκινάνε τον αγώνα με τα λάστιχα του Q3. Να βλέπουμε και ακόμη καλύτερους χρόνους στα δοκιμασικά.