Μία από τις ταχύτερες ομάδες στο μέσον του grid είναι η Haas, παρόλο που η βαθμολογία δεν το δείχνει. Και πώς να συμβαίνει αυτό όταν η αμερικανική ομάδα έχει χάσει πολλούς βαθμούς, χωρίς ο Romain Grosjean να έχει βαθμολογηθεί, αν και είχε ευκαιρίες να το κάνει, με τελευταία στο Αζερικό Grand Prix, όπου έπεσε μόνος του στον τοίχο, κατηγορώντας τον… Marcus Ericsson!

Η VF-18 είναι ένα γρήγορο μονοθέσιο, κάτι που οφείλεται και στη συνεργασία της ομάδας με τη Ferrari. Σε αυτά τα πρότυπα θέλει να κινηθεί η Mercedes, προκειμένου να συνεργαστεί στο μέλλον με τη Williams ή τη Force India, όπως δηλώνει ο επί κεφαλής των Γερμανών, Toto Wolff.

Έχουμε δει ότι το σύστημα μεταξύ της Ferrari και της Haas έχει δουλέψει, κι έχει δουλέψει και για τις δύο. Είναι μια ενδιαφέρουσα πηγή εσόδων για τη Ferrari, και πιστεύω ότι πολλά μπορούν να δουλέψουν με αυτές τις συνεργασίες, κι έχει λειτουργήσει για την Haas.

Είναι μια πολύ ανταγωνιστική ομάδα χωρίς να έχουν χτίσει πάνω σε μια κληρονομιά ή να έχουν την τεχνογνωσία που θα χρειαζόταν χρόνια για να αποκτήσουν. Μέχρι στιγμής, το σύστημα είναι πολύ επιτυχημένο, και φυσικά η σκέψη μας πηγαίνει προς αυτή την κατεύθυνση, για μια συνεργασία είτε με τη Williams είτε με την Force India.

Ο Αυστριακός ξέρει καλά ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει από τη στιγμή που έχει ξεκινήσει η σεζόν και η W09 δεν είναι το ταχύτερο μονοθέσιο, ενώ επισημαίνει πως τα οφέλη μιας τέτοιας συνεργασίας θα φανούν σε τουλάχιστον δύο χρόνια από τη στιγμή που αυτή θα ξεκινήσει.

Είμαστε στο μέσον μια σκληρής μάχης για το πρωτάθλημα του 2018, οπότε πρέπει δώσουμε προτεραιότητα. Μπορούμε να κάνουμε κάτι για το 2019. Έχουμε την ικανότητα. Δεν μπορούμε να συνεργαστούμε με πολλές ομάδες. Ο διάβολος είναι στη λεπτομέρεια. Θα μπορούσε να είναι ένα μακροπρόθεσμο project όπου δεν μπορείς να περιμένεις τεράστιο αντίκτυπο για το 2019. Θα χρειαστείς δύο ή τρία χρόνια.