Η Lamborghini κατασκεύασε μόλις 40 Centenario (20 coupe και 20 cabrio), γιορτάζοντας με το μοντέλο αυτό τα 100 χρόνια από την γέννηση του ιδρυτή της, Feruccio. Το όνομα της στα ισπανικά σημαίνει εκατονταετηρίδα και ο σχεδιασμός της θυμίζει κάτι από την Asterion, έχοντας νέα φωτιστικά σώματα, αεριζόμενο καπό, μπροστά splitter, πλαϊνές ποδιές παρόμοιες με αυτές της Veneno, τεράστιο διαχύτη, αναδιπλούμενη αεροτομή και τριπλές απολήξεις εξατμίσεων τοποθετημένες στο κέντρο.

Βασίζεται στην Aventador και φορά τον V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα 6,5-λίτρων, όπου για την περίσταση αποδίδει 770 άλογα με 700 Nm ροπής. Η δύναμη στέλνεται σε όλους τους τροχούς και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,8 δευτερόλεπτα (2,9 δευτ. η Roadster), τα 0-300 χλμ/ώρα σε 23,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 350 χλμ/ώρα.

Το σώμα και το μονοκοκ σασί είναι εξολοκλήρου από carbon, κάτι που είχαμε να δούμε από την Sesto Elemento. Παρά την εκτενή χρήση carbon, το βάρος της Centenario αγγίζει τα 1.520 κιλά, μόλις 5 λιγότερα από την Aventador SV. Διαθέτει τετραδιεύθυνση, με το μήκος της να αγγίζει τα 4.924 χλστ., και ύψος 1.143 χλστ., ενώ πατάει σε νέες σφυρήλατες και χυτευτές ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω.

Στις ΗΠΑ πήγαν 11 Centenario και η NHTSA ανακοίνωσε την ανάκλησή τους προκειμένου να αλλαχθεί ένα αυτοκόλλητο. Ο λόγος; Σε αυτό αναγράφεται λάθος το μικτό βάρος του αυτοκίνητου.