Ή αλλιώς σχεδόν 40 εκατομμύρια Αμερικανοί είναι πιθανό να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στα επόμενα 3 με 5 χρόνια, σύμφωνα με έρευνα της AAA. Και παρ’ όλο που τα κυριότερα κίνητρα παραμένουν περιβαλλοντικά, υπάρχουν και κάποιοι που λαμβάνουν υπόψιν παράγοντες όπως το χαμηλότερο μακροπρόθεσμο κόστος συντήρησης των ηλεκτρικών οχημάτων αλλά και η αποκλειστική πρόσβαση στις High-occupancy vehicle lanes (λωρίδες κυκλοφορίας όπου επιτρέπεται να εισέλθουν οχήματα με τουλάχιστον δύο ή σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και τρεις επιβάτες).

Για να καταλάβουμε τη σημασία των ευρημάτων της έρευνας, σε μια χώρα όπου τα pickup είναι παραδοσιακά η πρώτη επιλογή για τους περισσότερους (best seller είναι εδώ και πολλά-πολλά χρόνια το Ford F-150), αυτή τη στιγμή οι υποψήφιοι αγοραστές EV είναι όσοι και για τα pick-up. 

Μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας ώστε κάποιος Αμερικάνος να επιλέξει ένα ηλεκτρικό μοντέλο είναι ο αργός χρόνος επαναφόρτισης των μπαταριών. 

  • Yiannis P

    Πιστεύω ότι μόλις αλλάξει ριζικά η τεχνολογία στις μπαταρίες, και όταν λέω ριζικά εννοώ να φύγουμε από τις ιοντων λιθίου που στην ουσία είναι παρα πολλά χρόνια οι ίδιες (απλά είτε βάζουν πολλές μαζί είτε με ψύξη αυξανουν την χωρητικότητα τους παραπάνω από το κανονικό, ωστόσο η τεχνολογία κατα βάση είναι η ίδια εδω και χρόνια) τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα εκτοξευθούν. Το μόνο πρόβλημα τους είναι οι μπαταρίες, χωρητικότητα και χρόνος φόρτισης. Με τη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πέσουν και οι τιμές τους στο μέλλον. Το μόνο αρνητικό τους θα είναι ο ήχος αλλά έτσι και αλλιώς και τα βενζινοκίνητα που είναι απλά μοντέλα και όχι επιδόσεων δεν έχουν ιδιαίτερο ήχο. Παρόλα αυτά για τα δυνατά μοντέλα πρέπει να υπάρχουν κινητήρες εσωτερικής καύσης ή έστω plug-in υβριδικά.

  • gv

    ακομη κι εκει δυναμωνει η ταση προς τα ηλεκτρικα..
    αντε παρτε τεσλα να σωθει γιατι ειναι κριμα να γινει καμια στραβη και να χαθει η εταιρεια που εδειξε το δρομο και ρισκαρε τοσα!

  • Mitsos Ribopaido

    To πρόβλημα δεν ειναι ακριβώς οι μπαταρίες. Οι solid state έρχονται, οι υπερπυκνωτές εξελίσσονται οπως και υλικά οπως το γραφένιο.
    Το μεγάλο πρόβλημα ειναι οτι το δικτυο δεν μπορεί να τα υποστηρίξει. Η παραγωγή με άνθρακα θα προκαλέσει χαμο.. Τα υδροηλεκτρικά μπορούν να κάνουν αρκετά με σωστή διαχείριση. Τα απε ( Φ/Β και Α/Γ κυρίως) αντιμετωπίζουν στην ελλάδα πόλεμο λογω οπτικής ρυπανσης ( και καλα τεσπα) και χρειάζονται συσσωρευτές γιατι δεν φυσάει- έχει ηλιο πάντα.
    Τα πυρηνικά δεν αντικαθιστούνται , και λογικό γιατι παράγουν τεράστια ποσα ενέργειας.
    Το φυσικό αέριογια χρήση σε μορφή CHP , και οι ηλιακοί Πύργοι ειναι πολυ καλη λύση.
    Πρέπει πρώτα να αποφασίσουμε Πως θα παράγουμε, πως θα διαχειριζόμαστε το φορτίο ( το δικτυο δεν αποθηκεύει ενέργεια να την πετάμε ανεξέλεχτη). Και λέμε οτι τα φορτίζουμε το βράδυ που οι σταθμοί βάσης εργάζονται στο ελάχιστο όριο που μπορούνε ( ή έστω λίγο παραπάνω) .Θέλει μελέτη.
    Επισης ενα άλλο θέμα ειναι η χρήση σπανιων γαιων για την παραγωγή των επαγωγικών κινητήρων.
    Το σίγουρο ειναι οτι τα βρωμοπετρέλαια και η βενζίνη δεν ειναι το μέλλον.
    Το θέμα παίρνει άλλη τοση συζήτηση , συγνώμη αν κουρασα