Το Honda NSX-R κυκλοφόρησε αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας, με το facelift του μοντέλου που παρουσιάστηκε το 2002 να βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά σπάνιο.

Το συγκεκριμένο NSX-R που βλέπεις βρίσκεται σε υπεράριστη κατάσταση και ανήκει στο Honda Collection Hall, το μουσείο της εταιρίας στο Motegi της Ιαπωνίας, που διαθέτει περίπου 300 ανακατασκευασμένα αυτοκίνητα, μηχανές και αγωνιστικά.

Ο 3,2 λίτρων V6 κινητήρας αποδίδει 290 άλογα και 304 Nm ροπής και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,4 δευτ., με την τελική να είναι μόλις 270 χλμ/ώρα λόγω κοντών σχέσεων. Το αυτοκίνητο ζυγίζει 100 κιλά λιγότερα από το standard NSX, χάρη στην εκτενή χρήση carbon σε αρκετά σημεία του αμαξώματος και του εσωτερικού.

Επίσης, για χάρη της μείωσης του βάρους δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και κεντρικό κλείδωμα, οι ζάντες είναι σφυρήλατες, η μπαταρία είναι μικρότερη, το πίσω γυαλί είναι λεπτότερο, με το βάρος να αγγίζει τα μόλις 1.270 κιλά.

Το 2002, ο οδηγός αγώνων Motoharu Kurosawa γύρισε στην πίστα του Nurburgring με ένα NSX-R σε 7:56, χρόνος ίδιος με την Ferrari F360 Challenge Stradale.

  • SAMURAI-66

    Αστερι οχημα που θα ηταν απιθανο με τα γνωστα pop-up φωτιστικα της πρωτης γενιας.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Δυστυχως μονο δεξιοτιμονα κυκλοφορησαν και τα 2 Type R.
    Ενα απο τα αγαπημενα του Drift King.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Έρωτας!!!! Αλλά πιο πολύ θέλω το 1ης γενιάς με τα pop-up φώτα.