Το Mazda MX-5 2019 θα έχει περισσότερη δύναμη

6

Η Mazda θα προχωρήσει μέσα στους επόμενους μήνες σε μια ανανέωση της τωρινής γενιάς του MX-5. Το μοντέλο θα αποκτήσει αυτόματο σύστημα πέδησης, κάμερα οπισθοπορείας, θα υποστηρίζει Apple Carplay και Android Auto, θα έχει νέες ζάντες, η υφασμάτινη οροφή θα προσφέρεται σε περισσότερους χρωματικούς συνδυασμούς, αλλά η σημαντικότερη αλλαγή θα είναι πως ο 2.000 κ.εκ κινητήρας θα αποδίδει 184 άλογα με 205 Nm ροπής, μια αύξηση της ιπποδύναμης κατά 24 άλογα, αφού το μοντέλο σήμερα αποδίδει 160 άλογα με 200 Nm ροπής.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας θα αποκτήσει νέα εξαγωγή, νέα εισαγωγή, νέες βαλβίδες, νέα πιστόνια, νέες μπιέλες και νέο στροφαλοφόρο άξονα. Εκτός από αυξημένη ιπποδύναμη, ο κινητήρας θα στροφάρει και ψηλότερα, μιας και το όριο περιστροφής του θα αυξηθεί από τις 6.800 στις 7.500 σ.α.λ. Ο 1.500αρης κινητήρας δεν θα αποκτήσει ουσιαστικές αναβαθμίσεις.

  • SAMURAI-66

    Απεκτησε την δυναμη που του ελειπε το κλασικο πλεον ανοιχτο της mazda….το ελληνικο καλοκαιρι το περιμενει αν και οποτε φτασει στην ακτες μας.

  • biiALFA

    Επιτελους,160 ατμοσφαιρικα αλογα εβγαζαν τα διλιτρα πριν απο 15 χρονια……

  • crazyfrog

    πριν καμια βδομαδα ειδα ενα ασπρο απο κοντα.δεν το ειχα ξαναδει παρα μονο σε φωτογραφιες.απιστευτα ομορφο αυτοκινητο και σου δινει την εντυπωση πολυ ακριβοτερου αυτοκινητου.αντε να δουμε αν ποτε επιστρεψει στην ελλαδα.

  • το 1500αρι RF παραεισαγωγή παίζει στο 30αρι.
    Δηλαδή για το δίλιτρο RF του 19, αν ξαναμπεί η μάζντα, πόσα θα ζητάνε; 35 χιλιάρικα χαλαρά. δεν πας πουθενά.

    • Christos Dimou

      Στην γειτονική Ιταλία το κόστος του δίλιτρου ξεκινά στα 30,550€ (με ΦΠΑ) ή (αν αφαιρέσουμε το 22% ΦΠΑ που ισχύει εκεί) 27,500€. Το συγκεκριμένο έχει 154gr CO2 το χιλιόμετρο.

      Με βάση τα στοιχεία αυτά για εκπομπές CO2 μεταξύ 141-160gr και τιμή μεταξύ 20,000€ και 25,000€ το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης (για Euro 6b και καλύτερο) είναι 28,80% επί της τιμής προ ΦΠΑ.

      Οπότε 24,878*0.288=7,165€ το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης

      (βλέπε εδώ: http://portal.gsis.gr/icisnetcms/getFile?ClazzName=com.unisystems.icisnet.cms.GeneralInformations&UID=10388531&MemberName=Upload&language=GR)

      Ο ΦΠΑ υπολογίζεται στην αξία του οχήματος προ του ΕΤΤ οπότε αν η τιμή είναι η ίδια το ΦΠΑ στην Ελλάδα προκύπτει ίσο με:

      24,878€*0.24 = 5,971€

      Οπότε ξεκινάμε από: 24,878€ (κόστος) + 7,165€ (ΕΤΤ) + 5,971€ (ΦΠΑ) = 38,014€ και μιλάμε για το G-sport.

      https://www.quattroruote.it/listino/mazda/mx-5

      To RF αντίστοιχα έχει τιμή 33,050€ με τον Ιταλικό ΦΠΑ ήτοι 27,090 (άνω των 25,000€ οπότε συντελεστής ΕΤΤ στο 38.4%) με τιμή 27,090*(1+0.384+0.24) = 43,994€.

      Οπότε για να έχουμε τιμή στα 35,000€ θα πρέπει στο G-sport να πιάσει μία επιπλέον έκπτωση η εδώ ανύπαρκτη αντιπροσωπεία και η τιμή να πέσει στα 22,905€ ή μία έκπτωση 8%.

      Προσωπικά εκτιμώ ότι μία τιμή στα 35,000€ είναι εφικτή αλλά μόνο με την βοήθεια των Ιαπώνων.

  • Christos Dimou

    Αν μειώσουν ελαφρά το βάρος θα είναι ακόμα καλύτερα.