Με την Tesla να ισχυρίζεται πως το Model 3 είναι το best-seller μεσαίο premium σεντάν στις ΗΠΑ, ήρθε η ώρα να δούμε τα μυστικά των μπαταριών του entry-level μοντέλου της Tesla.

Η μπαταρία του Model 3 διαθέτει μόλις το 1/3 του κοβαλτίου που έχουν οι άλλες μπαταρίες, ενώ έχει ενσωματωμένο τον μετασχηματιστή DC-DC, τον φορτιστή, τον ελεγκτή του συστήματος διαχείρισης μπαταρίας και όλο το υλικό προστασίας. Αυτά τα στοιχεία στο Model S είναι τοποθετημένα σε άλλα μέρη του αυτοκινήτου και όχι πάνω στη μπαταρία. Αυτό σημαίνει πως το Model 3 έχει περισσότερο χώρο για την τοποθέτηση των κινητήρων του, των κινητήρων του συστήματος διεύθυνσης και των υπολογιστικών του συστημάτων.

Η μπαταρία είναι εντελώς διαφορετική από αυτή του Model S. Είναι πολύ πιο προηγμένη χρησιμοποιώντας τέσσερις μεγάλες κυψέλες. Οι δύο εξωτερικές ζυγίζουν 86,6 κιλά, περιέχουν 23 στοιχεία, με το καθένα να περιλαμβάνει 46 μικρές κυλινδρικές μπαταρίες. Οι δύο εσωτερικές κυψέλες ζυγίζουν 93,9 κιλά και περιέχουν 26 στοιχεία.

Σημαντικό είναι και το γεγονός πως ο ελεγκτής του συστήματος διαχείρισης μπαταριών χρησιμοποιεί προσαρμοσμένα μικροτσίπ που έχουν κατασκευαστεί αποκλειστικά για το Model 3, δημιουργίας της ίδιας της Tesla.