Η Land Rover έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη της νέας γενιάς του Range Rover, με το μοντέλο να αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2021. Θα κατασκευάζεται πάνω στην αρθρωτή Modular Longitudinal Architecture (MLA) πλατφόρμα που θα αντικαταστήσει την D7u που χρησιμοποιεί το σημερινό μοντέλο. Κατασκευασμένη από αλουμίνιο, η νέα MLA πλατφόρμα θα μειώσει κατά πολύ το βάρος του Range Rover, ενώ θα χρησιμοποιηθεί από όλα τα μελλοντικά μοντέλα της Jaguar Land Rover από την Jaguar XE μέχρι το Range Rover.

Η MLA πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, plug-in υβριδικούς κινητήρες και αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, με το νέο Range Rover να προσφέρεται αρχικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης και με plug-in υβριδικές προτάσεις, ενώ μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση αναμένεται μερικά χρόνια μετά τη κυκλοφορία του.

Οι τωρινοί V6 3,0-λίτρων diesel, V8 4,4-λίτρων diesel και V8 3,0 και 5,0-λίτρων βενζινοκινητήρες θα καταργηθούν και θα αντικατασταθούν από νέους εξακύλινδρους σε σειρά κινητήρες της οικογένειας Ingenium, με ορισμένους εξ’αυτών να διαθέτουν και ήπια υβριδικά συστήματα 48V.

Το νέο Range Rover θα έχει παρόμοιες διαστάσεις με αυτές της τωρινής γενιάς, με το αυτοκίνητο να διαθέτει το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Touch Pro Duo, ημιαυτόνομα συστήματα οδήγησης και συστήματα που θα μπορούν μάθουν τις συνήθειες του οδηγού και θα προβλέπουν μεταξύ άλλων τις ρυθμίσεις του κλιματισμού, τις ρυθμίσεις των καθισμάτων, αλλά και των καθρεπτών.

Επίσης υπάρχει η φήμη πως το μοντέλο θα προσφέρεται και ως wagon, με το όνομα Road Rover. Θα προσφέρεται τόσο με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και με ηλεκτροκινητήρες.