Παρά τη βαθμολογική συγκομιδή, μία από τις χειρότερες ομάδες -και φέτος- είναι η McLaren. Οι 44 βαθμοί και η έκτη θέση στη βαθμολογία είναι κάτι πλασματικό και σίγουρα δεν αντικατοπτρίζουν τη ανταγωνιστικότητα της MCL33, η οποία στους τελευταίους αγώνες δεν έχει την ταχύτητα να προκριθεί στο Q2 των κατατακτήριων, εκεί όπου φαίνεται η πραγματική απόδοση ενός μονοθεσίου.

Χθες, επισημοποιήθηκε η αποχώρηση του Eric Boullier από την ομάδα του Woking, στο πλαίσιο των αλλαγών που πραγματοποιούνται, προκειμένου η McLaren να επιστρέψει στο βάθρο, κάτι που δεν έχει συμβεί παρόλο που στο πίσω μέρος υπάρχει το power unit της Renault, με το οποίο η Red Bull έχει κερδίσει τρεις φορές φέτος.

Ο Zak Brown, επί κεφαλής της εταιρείας, επισημαίνει ότι θα χρειαστεί πολύς χρόνος για την ανάκαμψη της ομάδας και πιο συγκεκριμένα πάνω από δύο χρόνια σύμφωνα με τις προβλέψεις του Αμερικανού.

Θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για να το φτιάξουμε. Νομίζω ότι είμαστε χρόνια μακριά από αυτό. Δεν ξέρω αν θα πάρει δύο ή δέκα χρόνια, ή κάτι ανάμεσα σε αυτό. Πιθανώς είναι κάτι ανάμεσα σε αυτό, αλλά δε θέλω να κάνω προβλέψεις. Νομίζω ότι πρέπει να είμαστε πολύ ρεαλιστικοί και ειλικρινείς με τους εαυτούς μας, με τους οπαδούς μας, με τα media, να λέμε ότι αυτό θα είναι το ταξίδι. Νομίζω πως όλοι πρέπει να το αναγνωρίσουν αυτό.

Νομίζω ότι είχαμε ένα καλό αποτέλεσμα στον τελευταίο αγώνα σε σχέση με τη θέση που ξεκινήσαμε, όμως δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί. Δεν έχουν αλλάξει πολλά από τον τελευταίο αγώνα, οπότε νομίζω ότι δεν πρέπει να έχουμε υψηλές προσδοκίες στο Silverstone, επειδή ανήκουν στο παρελθόν όλα αυτά που έγιναν πριν από πέντε ή έξι μέρες.

Ο 46χρονος θεωρεί ότι ο απόλυτος φετινός στόχος της «Macca» είναι η τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα, όμως ξέρει καλά πως ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός και πως δύσκολα η ομάδα του θα κερδίσει θέσεις στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος.

Είμαστε σε μια μεγάλη μάχη για την τέταρτη, την πέμπτη, την έκτη και την έβδομη θέση, όλες οι ομάδες είναι πολύ κοντά. Δε θέλω να κάνω προβλέψεις. Αυτό μας έχει βάλει σε μπελάδες στο παρελθόν, οπότε δε θέλω να επαναλάβω τα λάθη που κάναμε. Αυτό που θέλω και πρόκειται να κάνουμε είναι ότι θα παλέψουμε σαν τρελοί για να τερματίσουμε τέταρτοι στο πρωτάθλημα.

Στην Αυστραλία, θα έλεγα ότι αυτό είναι εφικτό. Στον τελευταίο αγώνα, χάσαμε θέσεις. Έχουμε μειώσει λίγο τη διαφορά από τη Renault, αλλά η διαφορά έχει μειωθεί και από τις πίσω ομάδες, συνεπώς αυτός πρέπει να είναι ο στόχος, και δεν είναι πρόβλεψη.

  • Thanos

    Η Χοντα φταίει παιδιά δεν είναι τίποτα.

  • stadi

    Μην αγχώνεσαι αδερφέ…χαλαρά. Θα περιμένουμε..

  • ΜcLarenSenna

    Πάλι με χρόνια με καιρούς… Επισήμως τέλος εποχής για την McLaren όπως την ξέραμε. Και δεν μιλάω για την απομάκρυνση του Boullier και τις ανακατατάξεις αλλά για τις αρχές, την κοσμοθεωρία και τον τρόπο λειτουργίας της ομάδας που ο Ron Dennis θέσπισε σε αυτή την ομάδα και την μεταμόρφωσε σε γίγαντα. Πλέον για ‘μένα η Macca είναι απλώς άλλη μια ομάδα της F1 και όχι ένα πρότυπο. Αυτά.

  • Yiannis P

    Ο Αλόνσο χάνει τον χρόνο του εκεί. Είναι ακόμη σε υψηλό επίπεδο, πρέπει να φύγει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

  • Mika

    Eπιτελους, τολμησε να πει κατι, το οποιο εμεις βλεπουμε εδω και παρα πολυ καιρο….

  • πραγματικα ο μονος λογος που φετος εχουν μαζεψει τοσους βαθμους…ειναι που μπορουν και τερματιζουν τους αγωνες και εκμεταλευοντε/εξαργυρωνουν τις ατυχιες των μεγαλων σε ποντους !!!
    παντως αν μιλανε για τετοια πλανα….βλεπω ο ισπανος να τους κουναει το μαντηλι στο τελος της σεζον και να ψαχνει αλλες ομαδες η αλλες περιπετειες !!!

    • Γιάννης

      Μακάρι ο Ισπανός να μας κουνήσει το μαντήλι και νωρίτερα. Με τον τρόπο που συμπεριφέρεται, αλλά ΔΥΣΤΥΧΩΣ και με τον τρόπο που τον αντιμετωπίζουν, κάνοντάς του όλα τα χατίρια, περισσότερο κακό κάνει η παρουσία του στην ομάδα παρά καλό.
      Δε λέω πως εάν φύγει η ομάδα θα πάει απαραίτητα καλύτερα, απλώς λέω πως ένας οδηγός που δε θα είναι «βεντέτα» και θα δουλεύει περισσότερο για την ομάδα και λιγότερο για τον εαυτό του θα ωφελήσει πολύ περισσότερο την ομάδα (και κατ’ επέκταση και τον εαυτό του).

    • συμφωνω απολυτα !!!!
      μια βεντετα δινει το κατι παραπανω οταν ολα πανε ρολοι..αντιθετα οταν ολα πανε χαλια…….μονο κακο μπορει να κανει…….

  • bulgary

    Μέχρι τότε παίζει να έχει τελειώσει το πετρέλαιο!!Αλλά εντάξει αφού το λέει ο φερναντο που είναι μόνο ένα γύρο πίσω από τον πρώτο σε κάθε αγώνα,θα περιμένουμε να φτάσει στην κορυφή!

    • gronholm89

      Διάβασες κάπου ότι έκανε δήλωση ο Alonso ή εγώ κάνω λάθος;

  • gronholm89

    Ποντάρετε όλοι για πρωταθλήτρια την Macca το 2019 !! Αυτοί ότι λένε, γίνεται το αντίθετο!!

  • κατι εχουν βρει θελουν να ανεβουν τα ποσοστα στο στοιχημα και ειμαι βεβαιος του χρονου θα χτυπησουν πρωταθλημα…με ή χωρις αλονσο

    παντως αν δεν ηταν ο αλονσο και ηταν καποιος αλλος σαν τον γκροζαν ηουλκεμπερκ ουτε ποντο δεν θα ειχαν

  • Α ωραία ! Τέτοια να ακούω , και αγαλλιάζει η ψυχή μου.
    Αν και έχω να προτείνω άλλον Ιάπωνα ,για μια συνεργασία special.
    McLaren Nissan …..χμμμμμ……..

  • Γιάννης

    Άμα δε φέρετε πίσω τον Ron (και παράλληλα δεν ξεκουμπιστείτε και εσείς, κατά προτίμηση), ούτε σε 10 χρόνια δε θα δούμε προκοπή…

  • Γιάννης

    Άμα δε φέρετε πίσω τον Ron (και παράλληλα δεν ξεκουμπιστείτε και εσείς, κατά προτίμηση), ούτε σε 10 χρόνια δε θα δούμε προκοπή…

  • Γιάννης

    Η ουσία για εμένα είναι πως όση βελτίωση και να υπάρξει, με τον
    κινητήρα τη Renault το «ταβάνι» της McLaren θα είναι πάντα η τέταρτη
    θέση (είτε στους οδηγούς, είτε στους κατασκευαστές), καθώς η Renault δε
    θα της δώσει ποτέ τον κινητήρα με τα καλύτερα specs που χρησιμοποιεί η
    ίδια (και ενδεχομένως και η RBR, καθώς είναι η ομάδα που στήριξε τη
    Renault ως κατασκευαστή κινητήρων και αυτό δεν το ξεχνούν οι Γάλλοι),
    και ο κινητήρας της Renault είναι σχεδόν αδύνατο με τα σημερινά δεδομένα
    να φτάσει σε απόδοση αυτόν της Mercedes ή της Ferrari.

    Η
    μόνη λύση για εμένα είναι αυτό που μέχρι και ο Ron κατάλαβε, λίγο πριν
    τον «φύγουν» από την εταιρεία (και ήταν ίσως και η μεγαλύτερη «εμμονή»
    του να το αρνείται): να βάλει μπροστά η McLaren το πρόγραμμα δημιουργίας
    δικών της κινητήρων. Ο ίδιος ο Ron λίγο πριν αποχωρήσει από τη McLaren
    είχε δηλώσει ότι «με πελατειακό σασί ή πελατειακό κινητήρα καμία ομάδα
    δε θα πάρει πρωτάθλημα». Μακάρι να το είχε καταλάβει 15 χρόνια νωρίτερα
    όταν έκλεινε τη συμφωνία με τη Mercedes, ενώ τότε ήταν έτοιμο να
    ξεκινήσει το πρόγραμμα της ομάδας για δικούς της κινητήρες…

    Και
    τέλος, αυτή τη στιγμή η ομάδα χρειάζεται έναν άνθρωπο που να μπορεί να
    εμπνεύσει. Και αυτός φυσικά δεν είναι ούτε ο Αμερικανός χαρτογιακάς,
    ούτε ο Ερρίκος, ούτε ο De Ferran ούτε φυσικά ο «Στέλλας».

    Αυτός
    μπορεί να είναι μόνο ο Ron. Με τα καλά του και με τα όποια κακά του
    (δηλαδή τις εμμονές του, που πιστεύω πως σε σημαντικό βαθμό έχει
    ξεπεράσει) διότι είναι ο μόνος που το όνομά του είναι συνυφασμένο με
    όλες τις επιτυχίες της ομάδας τα νεώτερα χρόνια, αλλά και αυτός στον
    οποίο οφείλονται ουσιαστικά αυτές ι επιτυχίες.