Τα απογοητευτικά αποτελέσματα της Βρετανικής ομάδας για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, ακόμα και μετά την αλλαγή προμηθευτή powerunits, οδήγησαν τον 44-χρονο Γάλλο να παραιτηθεί από την θέση του αγωνιστικού διευθυντή της McLaren, λίγα 24ωρα πριν τον εντός έδρας αγώνα στο Silverstone.

Όπως ανακοίνωσε η McLaren, την θέση του την αναλαμβάνει ο -επίσης Γάλλος- Gil de Ferran, με άμεση ισχύ.

  • άμπαλος και αυτός. κλείστε το. καταντάει κουραστικό πια.

  • George Sigalas

    Ron γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα!

  • Nerazzuro21

    Αναμενόμενο. Ήταν δεδομένο ότι ο Goss δεν θα ήταν ο μόνος που θα πλήρωνε για τη φετινή εικόνα της Macca. O Boullier ήταν ένας από τους υποστηρικτές της συμφωνίας με τη Renault οπότε αυτή η εξέλιξη δεν προκαλεί καμία έκπληξη. Επίσης, η παρουσία του De Ferran στον, πρακτικά, εντός έδρας αγώνα της McLaren στο Bahrein μόνο τυχαία δεν ήταν. Το θέμα βέβαια σε αυτές τις περιπτώσεις δεν είναι μόνο ποιος φεύγει αλλά κυρίως ποιος έρχεται. Ο Boullier πιθανότατα δεν θα λείψει σε πολλούς. Προσωπικά πιστεύω ότι η αποχώρησή του και πολύ άργησε. Από την άλλη όμως, δε νομίζω ότι ο De Ferran είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για τη θέση.

    • LJ

      Ψηφιζω Andrea Stella γι αυτη τη θέση. Ο Gil δεν έρθω απ ο ο που προεκειψε.

    • Nerazzuro21

      Ουσιαστικά ο Stella είναι ο αντικατάστασης του Boullier. To φιλαράκι του Alonso φέρει πλέον τον τίτλο του διευθυντή επιδόσεων όσον αφορά την πίστα ενώ ο De Ferran θα είναι ο αθλητικός διευθυντής. O Gil είχε βοηθήσει πέρσι τον Alonso στην προετοιμασία του για τα Indycar οπότε ίσως να προέκυψε από τον Ισπανό. Η πλάκα είναι ότι ο De Ferran έχει πολύ καλή σχέση με τη Honda.

    • LJ

      Κατάλαβα, ο Ισπανός κανει κουμάντο εκει…

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτο θα τον φαει

  • Scooby r22b
  • αναμενομενο και αργησε θα ελεγα … μετα τους δυο πρωτους αγωνες επρεπε να ειχε φυγει ..ή μαλλον την πρωτη φορα που η ρεντ μπουλ τους ερειχνε γυρο επρεπε να παραιτηθει απο μονος του…

  • Mitsos Ribopaido

    Απο τον κωστικα στον γιωρικα..
    Ευτυχως που δεν καπνιζει ο ναντο γιατι απο μεθαυριο θα του χανε τασακι με ετοιμα τα marlboro στο μονοθεσιο..

  • Thanos

    ΟΞΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

  • Akis-F1 FAN

    Now we can fight ;-P

    • Nerazzuro21

      Αυτό το έχει πει ο Alonso. Ο Ερρίκος έχει πει άλλα επικά όπως έχουμε το τρίτο σασί του grid, θα κερδίζαμε με κινητήρα Mercedes κ.λ.π.

  • LJ

    Ούπς!

  • ok εισαι στη θεση του..φευγεις σαν αποτυχημενος…μετα ποιος θα σε παρει στην επιχειρηση του ??????? παει τον κατεστρεψε η mclaren !!!! :-P

    • Nerazzuro21

      Ας πούμε ότι κατέστρεψε ο ένας τον άλλον :P

    • Thanos

      Να μην άνοιγε το στοματάκι να πέταγε την μια παπατζα μετά την άλλη.

    • Ba’adur Subutai

      Οι άχρηστοι και οι άσχημοι έχουν πέραση.

    • Ba’adur Subutai

      Οι άχρηστοι και οι άσχημοι έχουν πέραση.

    • σκεφτεσαι σαν ελληνας και σαν ιταλος … γιαυτο και οι δυο οδεύουν για χρεωκοπία … ετσι ειναι ο καπιταλισμος σου δινει ευκαιριες αν δεν μπορεις αν δεν τα καταφερεις φευγεις αλλιως διοριζεσε στο δημοσιο και μερα μπαινει μερα βγαινει περνεις το μισθουλακο σου ..

    • δηλαδη εισαι η ferrari……θα επαιρνες μετα απο ολα αυτα τον Boullier στο δυναμικο σου ????

    • δεν λεω αυτο… αλλα στην φερραρι ειχαν φτασει σε καποιο σημειο πριν ερθει ο φεττελ ή ο αρριβαμπενε και δεν έδιωχναν ανθρωπους για να μην τους στενοχωρησουν .. γιαυτο κραταγαν και τοσα χρονια τον δικο μας …αλλα περισσοτερο το λεω για το ιταλικο δημοσιο κατι οπως το ελληνικο …

  • gronholm89

    Ειμαι διαθεσιμος!!

  • Mika

    Tα πιασαμε τα λεφτα μας παλι!
    :p

  • Γιάννης

    Όταν είμαστε έξω από το «χορό» δεν είναι εύκολο να κρίνουμε ποιός είναι ικανός και ποιός όχι, με την έννοια ότι δεν ξέρουμε υπό ποιές συνθήκες καλείται να δουλέψει κάθε φορά ο καθένας που κρίνουμε.

    Ο Ερρίκος προφανώς και δεν «εντυπωσίασε» με τη μέχρι τώρα πορεία της ομάδας, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ήταν αυτός που έπρεπε να την «τρέξει» υπό τις πλέον δύσκολες συνθήκες.

    Είναι δεδομένο ότι η Honda αποδείχτηκε ΠΟΛΥ κατώτερη των περιστάσεων, καθώς ο κινητήρας της θα έπρεπε μετά από 4 (και πλέον, εάν θεωρήσουμε ότι η απόφαση για επιστροφή στη F1 μέσω των κινητήρων είχε παρθεί νωρίτερα) χρόνια να είναι πολύ καλύτερος.

    Είναι όμως εξίσου λάθος, κατά τη γνώμη μου, η απόφαση για «διαζύγιο» με τη Honda όταν ακριβώς είχε έρθει η ώρα να αρχίσουμε να βλέπουμε τα όποια θετικά αποτελέσματα από την υπομονή όλων αυτών των ετών.

    Τον αντικαταστάτη του Ερρίκου δεν τον γνωρίζω (και δεν έχω τη διάθεση ούτε να τον «γκουγκλάρω» καν), αλλά δε νομίζω πως μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα, βασικά δε θα με εξέπληττε εάν έφερνε αποτελέσματα ακόμα πιο άσχημα από αυτά του Ερρίκου.

    Η ουσία για εμένα είναι πως όση βελτίωση και να υπάρξει, με τον κινητήρα τη Renault το «ταβάνι» της McLaren θα είναι πάντα η τέταρτη θέση (είτε στους οδηγούς, είτε στους κατασκευαστές), καθώς η Renault δε θα της δώσει ποτέ τον κινητήρα με τα καλύτερα specs που χρησιμοποιεί η ίδια (και ενδεχομένως και η RBR, καθώς είναι η ομάδα που στήριξε τη Renault ως κατασκευαστή κινητήρων και αυτό δεν το ξεχνούν οι Γάλλοι), και ο κινητήρας της Renault είναι σχεδόν αδύνατο με τα σημερινά δεδομένα να φτάσει σε απόδοση αυτόν της Mercedes ή της Ferrari.

    Η μόνη λύση για εμένα είναι αυτό που μέχρι και ο Ron κατάλαβε, λίγο πριν τον «φύγουν» από την εταιρεία (και ήταν ίσως και η μεγαλύτερη «εμμονή» του να το αρνείται): να βάλει μπροστά η McLaren το πρόγραμμα δημιουργίας δικών της κινητήρων. Ο ίδιος ο Ron λίγο πριν αποχωρήσει από τη McLaren είχε δηλώσει ότι «με πελατειακό σασί ή πελατειακό κινητήρα καμία ομάδα δε θα πάρει πρωτάθλημα». Μακάρι να το είχε καταλάβει 15 χρόνια νωρίτερα όταν έκλεινε τη συμφωνία με τη Mercedes, ενώ τότε ήταν έτοιμο να ξεκινήσει το πρόγραμμα της ομάδας για δικούς της κινητήρες…

    Και τέλος, αυτή τη στιγμή η ομάδα χρειάζεται έναν άνθρωπο που να μπορεί να εμπνεύσει. Και αυτός φυσικά δεν είναι ούτε ο Αμερικανός χαρτογιακάς, ούτε ο Ερρίκος, ούτε ο De Ferran ούτε φυσικά ο «Στέλλας».

    Αυτός μπορεί να είναι μόνο ο Ron. Με τα καλά του και με τα όποια κακά του (δηλαδή τις εμμονές του, που πιστεύω πως σε σημαντικό βαθμό έχει ξεπεράσει) διότι είναι ο μόνος που το όνομά του είναι συνυφασμένο με όλες τις επιτυχίες της ομάδας τα νεώτερα χρόνια, αλλά και αυτός στον οποίο οφείλονται ουσιαστικά αυτές ι επιτυχίες.