Ξέχασε τα Clio Williams, ξέχασε τα «απλά» και «ταπεινά» δίλιτρα Clio RS, εδώ μιλάμε για ένα από τα απόλυτα hot hatches. Αν το Renault 5 Turbo είχε παιδί, κάπως έτσι θα ήταν. Το Clio V6 κατασκευάστηκε ως κράχτης για το Clio II και η παραγωγή του προχώρησε και στην επόμενη γενιά.

To Clio V6 δεν ήταν κάποιο track-day-special ούτε ένα one-off project. Αν κάποια εξειδικευμένα site είναι αξιόπιστα, το Clio V6 Phase 1 πούλησε 1513 αντίτυπα παγκοσμίως ενώ το Phase 2 έφτασε τα 1309.

Όχι και άσχημα για Clio που κόστιζε πάνω από 25.000 λίρες Αγγλίας καινούριο! Βέβαια, για αυτά τα χρήματα δεν έπαιρνες ένα απλό Clio… κάθε άλλο μάλιστα. Τα πίσω καθίσματα έδωσαν την θέση τους στον τρίλιτρο V6 L7X από το Laguna ο οποίος έστελνε τα 230 άλογά του –στο Phase 2 αυξήθηκαν στα 255 με την βοήθεια της Porsche– στους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου και του ελεύθερου διαφορικού.

Ένα από τα Clio V6 Phase 1, με το συγκεκριμένο να είναι του 2002, πλέον αναζητά νέο ιδιοκτήτη. Βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, συνοδεύεται από το δεύτερο κλειδί, την εργαλειοθήκη και όλα τα απαραίτητα έγγραφα πιστοποίησης του. Έχει διανύσει 12.493 χλμ. και βρίσκεται προς πώληση έναντι 49.950 ευρώ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 235 χλμ/ώρα.

  • Yiannis P

    Τέλειο είναι, αλλά 50 χιλιάρικα είναι πολλά…

  • ισως οτι πιο HARD CORE που εχει πατησει σε 4 ροδες στην κατηγορια του !!!!!
    δεν ξερω αν τα εδινα αυτα που ζηταει………αλλα τοεργαλειο τα σπαει !!!!!

  • SAMURAI-66

    Σαν πρωην κατοχος clio εχω να πω οτι ειναι απο τα αυτοκινητα που τα λατρευεις αν τους συμπεριφερθεις αναλογα φυσικα,εδω βεβαια το πυραυλακι ειναι αλλη αγαπημενη και καυτη υποθεση που σε ξεσηκωνει μονο που το ποσο ειναι υπερβολικο για 16 ετων μοντελο

  • Ιωσηφτ Γυφτεας

    Το παιρνα χωρις δευτερη κουβεντα!αντανακλαστικα παντα σε εγρηγορση και επιστρατευμενη ολη σου η εμπειρια για να το πας στο οριο!να σου φευγουν οι αμαρτιες!!αλλα συνεταιρακι η εφορια μετα!!αν βασταει το πορτοφολι σου ειναι καλο παιχνιδι!!!

  • DimitrisBXL

    Άνετα τα έδινα, μιας και μιλάμε για ένα από τα τελευταία αυτοκίνητα που ήθελε γνώση και @@ για να το οδηγήσεις στο όριο του.