Σύμφωνα με μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον Γερμανό καθηγητή οικονομικών του Duisburg, Ferdinand Dudenhoffer, η Ferrari ήταν η πιο κερδοφόρα αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2018.

Συγκεκριμένα η ιταλική εταιρία κέρδισε κατά μέσο όρο 69.000 ευρώ από κάθε αυτοκίνητο που πούλησε. Η Porsche είχε λειτουργικό κέρδος ανά αυτοκίνητο 17.000 ευρώ, ενώ η Audi, η BMW και η Mercedes-Benz 3.000 ευρώ. Η Maserati 5.000 ευρώ, ενώ η Jaguar Land Rover κερδίσει μόλις 800 ευρώ ανά αυτοκίνητο. Η Bentley χάνει 17.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο και η Tesla 11.000 ευρώ

Η έρευνα βασίστηκε στα οικονομικά στοιχεία που ανακοίνωσαν οι εταιρίες για τους πρώτους έξι μήνες του έτους, χωρίς ωστόσο να υπολογίζει τις επενδύσεις που κάνουν οι εταιρίες σε διάφορους τομείς.

  • bulgary

    Η τριάδα φωτιά γιατί μόνο 3 χιλιάρικα;Αυτοί θα έπρεπε να βγάζουν πολλά περισσότερα,για αυτά κοπανιούνται μερικοί εδώ μέσα;

    • giannisb

      Μα άμα βάλεις τις πρώτες ύλες ,τα λειτουργικά έξοδα (πάγια και μη)(εργάτες,μηχανήματα κλπ,κλπ),τα μεταφορικά,την προμήθεια της αντιπροσωπείας, την απόσβεση των επενδύσεων της εταιρείας πάνω στο μοντέλο (ένα μικρό ποσοστό ανα αυτοκίνητο έτσι μην τρελαίνεσαι),όλο και κάποιο ποσοστό κρατάνε για την εγγύηση του σε περίπτωση βλάβης (εκάστοτε εγγύηση που δίνει το εργοστάσιο για μηχανικά μέρη,σασί κλπ),έξοδα μάρκετινγκ-διαφίμισης του μοντέλου ,τους φόρους ,σίγουρα παραλίπτω και άλλα έξοδα που δεν είναι φανερά σε εμάς ,εεε στο τέλος τι κέρδος μπορεί να μείνει στον κατασκευαστή που θέλει να προσφέρει όσο το δυνατόν πιο ποιοτικά αυτοκίνητα στην κατηγορία τους με όσο το πιο δυνατό μικρότερο κόστος για το εργοστάσιο ….

    • bulgary

      Οι άλλοι κατασκευαστές δεν τα έχουν αυτά που αναφέρεις;

    • giannisb

      για όλους ισχύει αυτό δεν είπα κάτι διαφορετικό απλά πολύ νομίζουν ότι είναι υπερκοστολογιμένα αυτά τα αυτοκίνητα αλλά αμα δείς τα νούμερα καλύτερα θα δείς πως τελικά δεν βγάζουν και κανένα τρελό κέρδος…και εδώ μια άλλη απόδειξη :https://www.autoblog.gr/2016/08/22/tosa-xrhmata-kerdizoun-oi-autokinhtobiomhxanies-apo-kathe-autokinhto-pou-pwloun/ όταν η΄vw έχει κέρδος 4,5% κέρδος ανα αυτοκίνητο (Μ.Ο) η toyota έχει 8% (Μ.Ο) ,όμως πολύ φανατικοί ιάπωνες θεωρούν πως τα vw και γενικά γερμανικά είναι υπερτιμημένα- υπερκοστολογημένα,σίγουρα όταν παίρνεις audi ,bmw ,merc κλπ λόγο κύρους-ονόματος φυσικό είναι να ζητάνε και περισσότερα λεφτά ανα αυτοκίνητο και απο ότι φαίνεται απο την έρευνα είναι σε λογικά πλαίσια θα έλεγα αυτές οι εταιρίες

    • bulgary

      Για μένα ίσως τα αουντι είναι υπερκοστολογημένα.. βλέπω τεράστιες διαφορές από κάποια άλλα του ομίλου με ελάχιστες διαφορές από τα αουντι!

    • giannisb

      Συμφωνούμε αλλά σου είπα ,πουλάνε όνομα και σε κάποιες περιπτώσεις και τεχνολογία που δεν βρίσκεις σε άλλες εταιρίες είτε του group είτε γενικά και για εμένα καλά κάνουν αφου τους παίρνει να το κάνουν.

      Αλλά για εμένα αυτό (υπερκοστολόγηση) συμβαίνει ακόμα περισσότερο στα mercedes που στα μάτια μου έχουν πέσει σε ποιότητα σε σχέση με τα audi .Το ίδιο θα έλεγα γίνεται και στα bmw αλλά ΙΣΩΣ σε μικρότερο βαθμό απο τις άλλες δυο εταιρίες..

    • bulgary

      Γενικά ναι και εγώ την μερκ θα έλεγα πρωτοπόρα στην υπερκοστολόγηση και,για μένα, χωρίς λόγο και μάλλον χωρίς να προσφέρει τα τόσα παραπάνω ώστε να δικαιολογούνται οι τιμές στον θεό.

    • mixalhs7

      Απο τα περσινα ετησια στοιχεια η Φεραρι εχει 90χιλ$ λειτουγικο κερδος ανα οχημα (το 30% ειναι εσοδα απο αλλες πηγες) η Πορσε εχει 99χιλ$ ανα οχημα (το καθαρο κερδος να φτανει τα 17250$ ανα οχημα). Οι πωλησεις τους ειναι σταθερες με αυξητικη πορεια,αρα δεν βλεπω να αλλαζει κατι και φετος.
      Τωρα γιατι τα μιντια παιζουν μια ερευνα 6μηνου ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο!!
      https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-03-20/the-porsche-premium-revs-up-to-17-250

  • Scooby r22b

    Μόνο; ; ; :-Ρ :-Ρ :-Ρ

  • mixalhs7

    Να και ένα ενδιαφέρον στοιχείο προς διερεύνηση!
    Auch dank des Sponsoring-Geschäfts rund um die Formel 1 nehmen die Italiener mit jedem verkauften Ferrari 280 000 Euro ein und machen 69 000 Euro Betriebsgewinn.

    Also thanks to the sponsorship business around the Formula 1, the Italians take with each sold Ferrari 280 000 € and make 69 000 € operating profit.

    https://www.boerse-express.com/news/articles/studie-ferrari-macht-69-000-euro-gewinn-pro-auto-39013

  • MPAMPIS

    η alfa romeo όταν πουλάει μια stelvio είναι σαn nα πουλάει τρεις giulietta !!!