Η Fiat παρουσιάζει το ανανεωμένο 500X. Οι αισθητικές αλλαγές στο 500X facelift είναι περιορισμένες και εντοπίζονται στα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός (full-LED) και LED πίσω, με τα τελευταία να υιοθετούν τη λογική και τα γραφικά του “συμβατικού” 500, έχοντας στο κέντρο τους μια επιφάνεια βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος. Ακόμα, ελαφρώς ανασχεδιασμένοι είναι και οι προφυλακτήρες του ιταλικού μοντέλου, οι οποίοι φρεσκάρουν την εμφάνιση του.

Στο εσωτερικό συναντάμε νέο τιμόνι, νέο πίνακα οργάνων, ανανεωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 7″ και συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto, όπως επίσης νέες επενδύσεις και νέα διακοσμητικά.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού τα Traffic Sign Recognition, Speed Advisor και Lane Assist βρίσκονται πλέον στον βασικό εξοπλισμό.

Οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στα μηχανικά σύνολα τα οποία πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6/D-TEMP. Όπως και το ανανεωμένο Jeep Renegade, έτσι και το 500Χ κινείται πλέον με τον 1.000άρη τρικύλινδρο απόδοσης 120 ίππων με 190 Nm ροπής και τον 1.300 κ.εκ με απόδοση 150 με 270 Nm ροπής.

Επίσης προσφέρεται και ο 1.600αρης E-Torq απόδοσης 110 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο που στέλνει τη κίνηση στον μπροστά άξονα. Οι νέοι Firefly κινητήρες έχουν έως και 20% χαμηλότερη κατανάλωση και σημαντικά καλύτερες επιδόσεις από τα σύνολα βενζίνης που αντικαθιστούν.

Και οι diesel MultiJet II κινητήρες πλέον πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Euro 6/D-TEMP, μιας και η FCA τοποθέτησε σε αυτούς αναβαθμισμένο SCR (Selective Catalytic Reduction) σύστημα με AdBlue και DPF (Diesel Particulate Filter).

Ο 1.300αρης MultiJet II αποδίδει 95 άλογα με 200 Nm ροπής, ο 1.600αρης MultiJet II 120 άλογα με 320 Nm ροπής και ο 2,0-λιτρος MultiJet II 150 άλογα με 350 Nm ροπής. Ο πρώτος συνδυάζεται μονάχα με μηχανικό κιβώτιο, ο δεύτερος είτε με 6-τάχυτο μηχανικό είτε με αυτόματο DCT, ενώ ο τελευταίος με το 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ενώ είναι ο μοναδικός πετρελαιοκινητήρας που συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης.