Η Ferrari πήγε τον περασμένο μήνα στην πίστα της Monza για να κάνει χρήση της δεύτερης ημέρας τηλεοπτικών γυρισμάτων του φετινού μονοθεσίου, κάτι που δικαιούνται όλες οι ομάδες του grid. Στο τιμόνι της SF71H βρέθηκε ο Charles Leclerc, ο οποίος κάλυψε 100 χιλιόμετρα (17 γύρους), το μέγιστο επιτρεπόμενο για τις λεγόμενες “εκδηλώσεις προώθησης”. Το όνομα του οδηγού της Sauber και προστατευόμενου της Ferrari, έχει συνδεθεί με την μετακίνηση του στην ιταλική ομάδα, ή στην μεταπήδηση στην Haas για το 2019.

Παρότι αυτές οι μέρες γίνονται για λόγους μάρκετινγκ ή προώθησης και τα αυτοκίνητα δεν οδηγούνται στο όριο, οι ομάδες μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν για να αποκτήσουν δεδομένα από αεροδυναμικά μέρη και τα εξαρτήματα των κινητήρων. Ακόμα, η Ferrari είχε ευκαιρία να δει από κοντά τη νέα άσφαλτο της πίστας στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Η FIA -προς αποφυγή παρεξηγήσεων- επιβάλλει τη χρήση ειδικών ελαστικών της Pirelli, που δεν είναι κατάλληλα για γρήγορο ρυθμό.

Ακόμα, οι ομάδες πρέπει να ειδοποιήσουν τη FIA τουλάχιστον 72 ώρες πριν από την έναρξη της δοκιμής, ενημερώνοντάς την σχετικά με τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου, τον οδηγό, τη φύση της δοκιμής, την ημερομηνία, την προβλεπόμενη διάρκεια και τον σκοπό. Η Ferrari έκανε χρήση της πρώτης από τις δύο ημέρες αυτού του σκοπού στη Βαρκελώνη, πριν από τις χειμερινές δοκιμές.