Η Nissan αλλάζει τη στρατηγική της στην Ινδία μιας και πήρε την απόφαση να εστιάσει σε πολυτελή μοντέλα. Η εταιρία θα διπλασιάσει τον αριθμό των αντιπροσωπειών της μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, έτσι ώστε από τις 270 να αγγίξουν σχεδόν τις 550. Επίσης θα προχωρήσει στην αναβάθμιση του εργοστασίου της.

Αποτέλεσμα αυτών θα είναι η πρόσληψη εκατοντάδων νέων υπαλλήλων, με τον Peyman Kargar, αντιπρόεδρο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας να δηλώνει:

Η Ινδία είναι μια από τις πιο σημαντικές αγορές για εμάς. Δεν είμαστε στο επίπεδο που θέλουμε και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε ετοιμάσει ένα πολύ ολοκληρωμένο σχέδιο.

Στο πλαίσιο αυτού, η εταιρία εκτός από τα Micra και Sunny, πήρε την απόφαση να πουλά αρκετά SUV μοντέλα της, ξεκινώντας από το 2019 με το Kicks, ενώ σχεδιάζει να πουλά και ηλεκτρικά μοντέλα.