Η Nissan εστιάζει σε πολυτελή μοντέλα στην αγορά της Ινδίας

Σχετικά άρθρα

Η Nissan αλλάζει τη στρατηγική της στην Ινδία μιας και πήρε την απόφαση να εστιάσει σε πολυτελή μοντέλα. Η εταιρία θα διπλασιάσει τον αριθμό των αντιπροσωπειών της μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, έτσι ώστε από τις 270 να αγγίξουν σχεδόν τις 550. Επίσης θα προχωρήσει στην αναβάθμιση του εργοστασίου της.

Αποτέλεσμα αυτών θα είναι η πρόσληψη εκατοντάδων νέων υπαλλήλων, με τον Peyman Kargar, αντιπρόεδρο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας να δηλώνει:

Η Ινδία είναι μια από τις πιο σημαντικές αγορές για εμάς. Δεν είμαστε στο επίπεδο που θέλουμε και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε ετοιμάσει ένα πολύ ολοκληρωμένο σχέδιο.

Στο πλαίσιο αυτού, η εταιρία εκτός από τα Micra και Sunny, πήρε την απόφαση να πουλά αρκετά SUV μοντέλα της, ξεκινώντας από το 2019 με το Kicks, ενώ σχεδιάζει να πουλά και ηλεκτρικά μοντέλα.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Η Nissan μειώνει τις εκτιμήσεις κερδών της

Η Nissan μείωσε κατά 14,5% τις εκτιμήσεις για τα ετήσια λειτουργικά της κέρδη της, επικαλούμενη χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις αυτοκινήτων λόγω "γήρανσης" των...