Αυτό που φημολογούνταν εδώ και αρκετές ημέρες, έγινε μόλις πριν λίγα λεπτά επίσημο. Η Ferrari μόλις ανακοίνωσε πως ο Kimi Raikkonen θα αποτελέσει παρελθόν από την Scuderia μετά το τέλος της φετινής σεζόν.

Την θέση του Raikkonen στην Ferrari την πήρε ο Charles Leclerc, μιας και ο νεαρός πιλότος εντυπωσίασε φέτος με την παρουσία του τον πρώην πρόεδρο της Ferrari, Sergio Marchionne και η νέα διοίκηση θέλησε να τιμήσει την μνήμη του Marchionne, ο οποίος απεβίωσε τον περασμένο Ιούλιο. Το συμβόλαιο του Leclerc είναι για έναν χρόνο.

Ο Raikkonen δεν θα τελειώσει την καριέρα του στην F1 στο τέλος της τρέχουσας σεζόν, καθώς ανακοινώθηκε ότι θα συνεχίσει στην Alfa Romeo Sauber για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 έχει εκκινήσει σε 284 grands prix, κερδίζοντας 20 από τότε που έκανε το ντεμπούτο του με την Sauber το 2001.

Δελτίο Τύπου

Kimi Raikkonen to step down at the end of 2018

Maranello, 11th September, 2018 – Scuderia Ferrari announces that, at the end of the 2018 season, Kimi Raikkonen will step down from his current role.

During these years, Kimi’s contribution to the Team, both as a driver and on account of his human qualities, has been fundamental. He played a decisive role in the team’s growth and was, at the same time, always a great team player.

As a World Champion for Scuderia Ferrari, he will always be part of the Team’s history and family. We thank Kimi for all of this and wish him and his family a prosperous future.

Kimi Räikkönen to race for the Alfa Romeo Sauber F1 Team from 2019

11 September 2018

The Alfa Romeo Sauber F1 Team is delighted to announce that Kimi Räikkönen will join the team from 2019. The 2007 Formula One World Champion has signed for the next two seasons.

In his career, Kimi Räikkönen has secured 20 Grands Prix wins and 100 podiums, making him one of the most highly regarded drivers in the history of the sport. The Alfa Romeo Sauber F1 Team looks forward to the arrival of the Finnish driver, with whom the team shares the common goal of achieving ambitious results.

Frédéric Vasseur, CEO of Sauber Motorsport and Team Principal of the Alfa Romeo Sauber F1 Team: “Signing Kimi Räikkönen as our driver represents an important pillar of our project, and brings us closer to our target of making significant progress as a team in the near future. Kimi’s undoubted talent and immense experience in Formula One will not only contribute to the development of our car, but will also accelerate the growth and development of our team as a whole. Together, we will start the 2019 season with a strong foundation, driven by the determination to fight for results that count.”

  • Nerazzurro21

    Και πάνω που όλοι περίμεναν απόσυρση, ο Iceman έκανε την έκπληξη υπογράφοντας στη Sauber. Θα είναι μια καλή ευκαιρία να τον δούμε εμείς οι παλιότεροι ξανά στη Sauber και να θυμηθούμε τα παλιά. Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν το περίμενα από τον Φινλανδό. Ίσως να νοιώθει ότι μπορεί ακόμα να προσφέρει στο σπορ και να ήθελε να τελειώσει την καρίερα του από εκεί που ξεκίνησε.

  • Akis-F1 FAN

    Το ότι θα αποχωρούσε από τη Φερράρι ήταν σχεδόν σίγουρο γιατί μόνο αυτό ακουγόταν τις τελευταίες μέρες, αλλά η μεταγραφή στη Sauber είναι μεγάλη έκπληξη. Από τη μια είναι πολύ ωραίο που δε θα χάσουμε τον Κίμι ως προσωπικότητα από το άθλημα, από την άλλη δεν μπορώ να καταλάβω το κίνητρό του. Δεν μου κάνει για τον τύπο που στα 40 θα καθεται να παλεύει για να μπει δεκάδα.

    • Red Flag

      Κι αλλα χρήματα, κι αλλο racing.

    • Akis-F1 FAN

      Ναι, απλώς δεν είχα τον Κίμι για τέτοιο τύπο. Εδώ στη Φερραρι ειναι και στους μισούς αγώνες νομίζεις ότι βαριέται να τρέξει.

    • Red Flag

      Εσυ νομίζεις! ;-) Εγώ δεν το νομισα ποτε! Παντως δεν ξέρεις, μπορεί στη Sauber να κινητοποιηθεί ακόμα περισσότερο. Χωρίς πιεση, 1ος οδηγός, μπορεί να θυμηθεί τα νιάτα του.

    • Akis-F1 FAN

      Μακάρι, απλώς τον είχα αλλιώς στο μυαλό μου και με ξενέρωσε λίγο.

    • Βασιλης

      Η λογικη λεει οτι δεν ηθελε να σταματησει να τρεχει,επισης οτι θα γυρισει στην ομαδα που αρχισε και αυτο το ακουμε σχεδον σε ολα τα αθληματα….επισης στο οτι η ομαδα θα χτιστει γυρο του και επισης στο οτι θα κανει κατι αναλογο που εκανε ο schumi οταν στα 40 του ηρθε για να βοηθησει την Merc….απο πλευρας alfa romeo sauber εχουμε τα εξεις….η alfa romeo θα φερει λεφτα…ο κιμι θα φερει λεφτα και χορηγους!!!!! επισης θα εχει τον καλυτερο κινητηρα και τον simone resta η δουλεια του οποιου φαινεται τωρα στην ferrari και θα φανει του χρονου στην alfa romeo sauber….οποτε why not

    • Akis-F1 FAN

      Ναι αλλά όλα αυτά θα ίσχυαν αν υπήρχε προοπτική για κατι. Στην πραγματικότητα όμως η Σαουμπερ είναι δορυφόρος της Φερράρι, δε θα γίνει ποτέ μεγάλη ομάδα…ουτε καν βαθρα δε θα χτυπαει. Η Μερκ ήταν εργοστασιακή ομάδα τότε και είχε μοναδικό στόχο να κυριαρχήσει…δεν είχε κανέναν πάνω από το κεφαλι της. Είναι σα να έφευγε ο Ρίκι φετος και να πήγαινε στην Τόρο ροσσο με σκοπό να τη χτισει. Τι να χτίσεις ; Αφού έχεις το αφεντικό από πανω.

    • Βασιλης

      Ειναι μια προκληση που λιγοι θα ελεγαν οχι…ο Kimi ζει για να οδηγει και το εχει αποδειξει….νιωθει οτι ακομα εχει μελλον οποτε θα συνεχιζει να τρεχει….θα παει σε μια ομαδα που θα ειναι 80% ποιο ελευθερος εστω κι αν αυτη η ομαδα ειναι η sauber….συνεχιζει και θελει να αποδειξει στον εαυτο του και στον κοσμο οτι ο iceman δεν ειναι τελειομενος….και για εμενα καλα εκανε απο το να εκανε σαν τον αλονσο να προσπαθει να αλλαξει κατηγοριες για να νικησει…για αυτο τον αγαπησαμε τον κιμι γιατι ηταν μετρημενος χωρις να γινεται καραγκιοζης στα media…η sauber δεν προκειται να γινει μεγαλη ομαδα σε αυτο εχεις δικιο…αλλα εκει πηγαινει για αλλους λογους και απ οτι φαινεται δεν τον νοιαζει που η sauber δεν θα πρωταγωνιστησει

    • Akis-F1 FAN

      Ίσως αυτή είναι η μόνη λογική απάντηση τελικά. Θέλει απλά να τρέχει και δεν τον νοιάζει αν θα τρέχει για νίκες ή για τη 10η θέση. Αν είναι έτσι μπράβο του που θα συνεχίσει να κάνει αυτό που γουσταρει.

    • Mpampis Dimitrakopoulos

      Θεωριτικα μιλωντας , ενα κινητρο να ειναι οτι θα ειναι πρωτος οδηγος παλι, εστω και σε μια ομαδα που το χρονου μπορει να εχει potential για κατι παραπανω απο 10δα . Ο καλυτερος Kimi των τελευταιων ετων ηταν με την Lotus , εκει που ηταν πρωτος . Ειδωμεν .

    • Akis-F1 FAN

      Πολύ πιθανόν να είναι και αυτό.

  • ak156

    Ελα στην alfa οδηγαρα μου…

    • Herc

      Που πηγε;

    • ak156

      Alfa romeo sauber

  • bulgary

    Την Sauber τι την θέλει τώρα;Καλύτερα για μένα να πήγαινε σπίτι του!

  • ολα τελειωνουν εκει απο που αρχισαν !!!!!
    ΚΙΜΙ θα με κανεις Alfa romeo να λεω..και να κλαιω γαμωτοοοοο σου !!!! :-P
    παντως πιστευω πριν την αποχωρηση του θελει μια ομαδα τυπου sauber!!! το εδειξε και με τη LOTUS εξαλλου…..απλα να το απολαυσει θελει ο ανθρωπος χωρις πολλα πολλα !!!!

  • Ba’adur Subutai

    Το 2021 θα τρέχουν μαζί με τον Αλόνσο στο GP3.

    Πέραν της πλάκας, καλά έκανε, στην τρίτη ομάδα του γκριντ πάει. Το 2020 θα έχουμε και Ρίκι.

  • thymios tsilimparis

    Αν εξαιρέσει κανείς τους 3-4 κορυφαίους πιλότους του φετινού γκριντ, ο Κίμι είναι πολυτέλεια για κάθε ομάδα. Προσωπικά θεωρώ οτι εξέθεσε πάρα πολύ τον Φέττελ, αφού σε κάποιες περιπτώσεις ήταν ταχύτερός του, χωρίς να κυνηγά στην πραγματικότητα πάρα πολλά.

    Τώρα στην Αλφα Σαουμπερ, με δεδομένο το μοτέρ και το χρήμα, θα εξακολουθεί να δίνει πολλά στην Φερράρι. Από τη στιγμή που δεν ήταν διατεθειμένος να κάνει τον μπάτλερ, θα απολαύσει περισσότερο τη νέα του ομάδα. Πάντως αν είχε έναν πραγματικά καλύτερο team-mate τώρα στα 37 του (έναν Λούη δλδ), θα πήγαινε ακόμα καλύτερα στη Φερραρι.

    Τώρα για τον Λεκλερκ….νωρίς δεν είναι ακόμα; Είναι νέος πολύ και άψητος.

    Εκτός αν….
    Εκτός αν θέλουν να τεντώσουν τον Φεττελ, με σκοπό την win-win κατάσταση: ή βελτιώνεται ο Φεττελ και παίρνει τίτλους ή εκτίθεται και καλώς τον Ρικιάρντο

    • Akis-F1 FAN

      Τον Φεττελ πώς τον εξέθεσε πάρα πολύ; Ο Μποττας πχ που σε καμία περίπτωση δεν είναι στο επίπεδο του Κίμι, έχει καλύτερα στατιστικά απέναντι στον Χαμ απ’ ότι ο Κίμι απέναντι στον Σεμπ.

    • T/P

      Που τον εξεθεσε ακριβως ο Kimi…γιατι απο το 2015 τρωει ξυλο συνεχεια απο τον Vettel..

    • Spider

      Στην κατανάλωση σαμπάνιας!!!

  • Giannisk

    Η μεταγραφή του στην Sauber για μένα είναι μία λάθος κίνηση από μέρους του. Έβγαλες λεφτά με το τσουβάλι, πήρες τίτλο έγραψες, το όνομα σου με χρυσα γράμματα ως προσωπικότητα, Αποχώρησε λοιπόν από την κορυφαία ομάδα. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι πάει εκεί για να κάνει δοκιμές σε parts και power units πριν αυτά τοποθετηθούν στην Φερραρι.

    • Γιάννη, η μεταγραφή Kimi στην Sauber κρύβει εκπλήξεις.
      Θεωρώ ότι μία ομάδα όπως η Sauber η οποία βρίσκεται σε φάση αναδιοργάνωσης χρειάζεται έναν έμπειρο οδηγό όπως ο Raikkonen.
      Δεν πρέπει να ξεχνάμε και το budget cup το οποίο είναι προ των πυλών στην F1.
      Μέσα στη χρονιά είχαμε την μετακίνηση του Simone Resta από το Maranello στο Hinwil και τώρα πηγαίνει και ένας έμπειρος οδηγός εκεί.
      Οι μεγάλες ομάδες όπως είναι η RBR, η Ferrari και σε λίγο καιρό η Mercedes θα στελεχώσουν τις “θυγατρικές” τους ομάδες με πολλά ικανά στελέχη.
      Ήδη, από την Ιταλία μετακινούνται πολλά στελέχη προς την Ελβετία.
      Η περιορισμένη χρήση των αεροδυναμικών σηράγγων, η μειωμένη χρήση CDF και η υποχρεωτική μείωση του έμψυχου δυναμικού ομάδων θα οδηγήσει σε μεγάλες μετατάξεις μεταξύ των ομάδων ήδη από τις αρχές του 2019.

    • Giannisk

      Το βλέπεις από την πλευρά των ομάδων. Εγώ το βλέπω από την πλευρά του kimi. Είχε μία ένδοξη καριέρα με τίτλους, podiums, λεφτά με ουρά. Φυγε όσο είσαι κοντά στην κορυφή. Λογικά θα τερματίσει 3ος φέτος και θα αποχωρούσε με αξιοπρέπεια.

    • Από αυτά που γράφονται τον τελευταίο καιρό, ο Kimi ήθελε να μείνει στην F1.
      Αν διαβάσεις το σχόλιο μου πιο κάτω θα δεις ότι ήμουν υπέρ του να τελειώσει την καριέρα του στο τέλος του 2016.
      Τώρα, για το το θα καταφέρει στην ομάδα της Sauber δεν το ξέρω, αλλά θέλω να ελπίζω ότι οι τεχνικοί του Hinwil θα εξελίξουν άριστα τα σχέδια που θα πάρουν από το Maranello.

      Υ.Γ. Στην απάντηση μου στο σχόλιο του @Κούκος απλά τρολλάρω.
      Όσον αφορά τις φήμες για προσέγγιση της McLaren στον Kimi είναι γνωστές από τον Μάιο, όταν ο Zak Brown συνάντησε 2 φορές τον Φιλανδό, με την πρώτη τους συνάντηση να γίνεται το τριήμερο διεξαγωγής του GP Μονακό.

    • ζηλεψε τον αλονσο …

    • Red Flag

      Ακόμα και γιαυτό να πηγαίνει… Θα αφηνες εσυ τετοια δουλεια? Εγω οχι! :p

    • Giannisk

      Είσαι κοντά στα 40. Έτρεξες για Ferrari και πήρες τίτλο, για Mclaren που αν δεν ήσουν άτυχος θα έπαιρνες και εκεί τίτλο, έφτασες τα 100 podium, είσαι θρύλος (ή σχεδόν θρύλος) κάποτε ήσουν, επί έτη, ο πιο ακριβοπληρωμένος πιλότος. Φύγε όσο είσαι ψηλά. Να σέρνεσε στην Sauber για ναμπεις στην 10άδα; Σίγουρα θα παίρνει εκατομμύρια αλλά από αυτά έχει μπόλικα.

    • Red Flag

      Μιλας για τα εκατομμύρια λες κ ειναι… πετσετακια! Ακομα και αυτοι οι αθλητές πιστευω αναγνωρίζουν την αξία κάποιων εκατομμυρίων παραπάνω. Θα ταξιδευει, παιρνει ετσι κι αλλιως και τη φαμιλια μαζι, θα κανει ζωαρα, θα “σερνεται” με 300χλμ/ωρα εστω και εξω απο τη 10αδα. Θα οδηγεί για μια ομάδα που φαίνεται να εχει προοπτικές και συνεργάζεται με τη Ferrari. Θα κλεισει τον κύκλο απο εκει που τον ξεκινησε. Άτιμη κοινωνία!
      https://www.youtube.com/watch?v=xwU37RMFCM0

    • Giannisk

      Για αυτόν είναι πετσετάκια. Έφτασε να παίρνει 50εκ τον χρόνο. Τώρα στην δύση της καριέρας του, αν δεν κάνω λάθος, παίρνει ~15εκ. Βάλε έναν μέσο όρο και επί 15 έτη + χορηγούς, μπόνους κλπ γίνεται αντιληπτό ότι δεν του λείπουν. Με το ίδιο σκεπτικό θα έτρεχαν όλοι μέχρι τα 50 τους όπως ο alonso, o massa και άλλοι.

    • Red Flag

      Τελοσπαντων.. εγω βαζω βενζίνη 10-20Ε. Δεν ξερω για σενα! Ξερω ποσα παιρνουν, αλλα δεν παυει τα ποσα να ειναι αστρονομικά για να τα αφησεις τοσο ευκολα. Οσο για τον Alonso και τον Massa.. θελεις αληθεια να μιλησουμε για τις επιλογες στην καριερα τους; :p

    • Giannisk

      Εγώ περιμένω την προσφορά της v-power κάθε Τρίτη.

    • Red Flag

      ακομα πουλανε “v-power” οι απατεώνες? :p Και αμα σου τελειώσει Κυριακή/Δευτέρα, τι κανεις; :D :D :P :P

    • Nerazzurro21

      Έτσι ακριβώς. Πολλοί ξεχνάνε ότι το 2010 ο Kimi προτίμησε να κάθεται και να τρώει την αποζημίωση της Ferrari από το να παραμείνει στην F1 τρέχοντας για τη McLaren με λιγότερα. Από τη στιγμή που ο Φινλανδός δεν ένοιωθε έτοιμος να πει αντίο, τα χρήματα σίγουρα έπαιξαν ρόλο.

  • georgekaras

    Για Καβατζα του Λεκλερκ αν τα κανει θαλασσα πηγε

  • Maleas George

    Δηλαδή άφησαν τον τελευταίο πρωταθλητή τους για να πάρουν κάποιον με 13 βαθμούς καριέρας, υψηλότερη θέση 6η, και μοναδικό teammate τον Ericsson… Έξυπνη κίνηση… Καλά είπε ο Villeneuve, θα τον καταπιεί ζωντανό ο Seb.

    Kimi τρέχα για τον εαυτό σου και μόνο στους τελευταίους αγώνες, και από του χρόνου μαζί σου στη Sauber.

    • Akis-F1 FAN

      Και ο Ρίκι τι στατιστικά είχε όταν πήγε στην RB ? Τα στατιστικά δε λένε τίποτα όταν όλη του η καριέρα είναι μισή σεζόν με τη Σαουμπερ. Το μόνο αρνητικό που έχει ο Λεκλερκ είναι η απειρία.

    • Maleas George

      Τα θετικά του ποια είναι? Ότι νίκησε τον Ericsson? Ότι βγήκε 6ος στο Baku σε έναν αγώνα που έγινε χαμός? Το να είσαι καλύτερος από τον Stroll και τον Ericsson είναι αρκετό για να είσαι οδηγός της Ferrari πλέον? Γιατί μόνο αυτά ξέρουμε μέχρι στιγμής. Μπορεί να αποδειχθεί ταλέντο, δεν αντιλέγω, αλλά πιο πολύ μου θυμίζει παιχνίδια μανατζαρέων όπως αυτά που γίνονται στο ποδόσφαιρο. Η εκτίμησή μου είναι ότι θα τον καταπιεί ο Vettel όπως ο Alonso τον Vandoorne, αλλά μακάρι να με διαψεύσει.

    • Chris

      Δες λίγο πως οδηγούσε στην F2 και θα καταλάβεις τι ταλέντο είναι ο leclerc

    • Maleas George

      Ο Vandoorne και ο Palmer είχαν επίσης βγει πρωταθλητές στο GP2, δεν μου λέει κάτι αυτό. Α και ο μεγάλος Crashtor Maldonado.

    • Chris

      εντάξει σίγουρα f1 είναι άλλη λίγκα αλλά το παιδί έχει ταλέντο και φαίνεται. Το αν είναι νωρίς για να πάει σε μεγάλη ομάδα θα το δούμε του χρόνου

    • Maleas George

      Οποιοσδήποτε οδηγά στη F1 έχει κάποιο ταλέντο και σε κάποια φάση της καριέρας του το έχει δείξει, αλλιώς δεν θα ήταν εκεί. Το θέμα είναι αν είναι top ή της σειράς. Θα δούμε του χρόνου όπως είπες.

    • Chris

      αναμένουμε λοιπόν!

    • T/P

      Ο κιμι στην 1η του χρονια στην Σαουμπερ τι θεση τερματησε ; και μαλιστα πισω και απο τον τοτε νεαρο Νικ Χαιντελντ..πιο εμπειρο μεν τοτε αλλα και ο ερικσον τωρα ειναι πιο παλιος απο λεκλερκ αλλα βλεπεις που ειναι ο ενας και που ο αλλος

    • Akis-F1 FAN

      Τα θετικά του είναι ότι σχεδόν συνεχόμενα κάνει εμφανίσεις που θεωρητικά δεν θα έπρεπε με το μονοθέσιο που εχει. Δε λέω ότι θα έρθει και θα χτυπήσει πρωτάθλημα στην πρώτη του χρονιά, αλλά δε γίνεται να τον υποτιμάμε. Ο Βαντουρν είναι περίεργη περίπτωση. Ρίκι και Χαμ είναι πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα νομιζω. Πήγαν σε μια μεγάλη ομάδα χωρίς να έχουν τίποτα σπουδαίο να επιδείξουν πριν απ’ αυτό και απέδωσαν φοβερά. Θα μου πεις εικασίες κάνουμε τώρα, αλλά στη θεωρία έχει καλύτερες προοπτικές απ ότι είχαν αυτοί όταν έκαναν το μεγάλο βήμα.

    • Maleas George

      Και πού ξέρουμε τι μονοθέσιο έχει η Sauber? Μπορεί απλά ο Ericsson να μη βγάζει όσα μπορεί από αυτό.
      Ο Ham εντάξει είναι όντως ξεχωριστή περίπτωση, αλλά σε μια εποχή με απεριόριστες δοκιμές είχε ήδη αρκετά χιλιόμετρα με το μονοθέσιο.
      Ο Ricci είχε κάποια χρόνια εμπειρία στη F1 και η Red Bull παραδοσιακά προωθεί μικρούς.
      Ο Verstappen όμως είναι ένα παράδειγμα παρόμοιο με του Leclerc, που σίγουρα έχει την ταχύτητα αλλά κάνει πάρα πολλά λάθη. Ο Leclerc δεν έχει δείξει ότι κάνει τέτοια λάθη, αλλά δεν έχει δείξει και τέτοια ταχύτητα…
      Τέλος πάντων, όντως εικασίες είναι όλα αυτά και θα τα δούμε στην πράξη. Απλά καθαρά αγωνιστικά δεν μου βγάζει νόημα αυτή η κίνηση στη δεδομένη στιγμή.

    • Akis-F1 FAN

      Είναι κίνηση με ρίσκο, αλλά σε βάθος χρόνου έχει καλύτερες προοπτικές απο το να κρατούσαν τον Κίμι στα 40. Επίσης σκέφτηκα κάτι άλλο που ή πολύ χαζο είναι ή πολύ έξυπνο χαχα. Ο Κίμι που είναι τόσο “ευαίσθητος” με το εμπρός μέρος του μονοθεσίου λογικά θα έχει θέμα του χρονου με τις νέες απλοποιημένες πτέρυγες. Μπορει να το έχουν δει αυτό στον προσομοιωτή
      και να μην θέλουν να έχουν μια επανάληψη του 2014 με ένα μονοθέσιο που δεν τον βολεύει καθόλου.

    • Maleas George

      Σχετικά είναι αυτά, μπορεί οι άλλοι να ξεβολευτούν περισσότερο :Ρ

    • Βασιλης

      Ειναι ενα μεγαλο ρισκο αλλα το ρισκο της rbr να κανει μεταγραφη τον max απο str της βγηκε και με νικη κιολας….οποτε το στοιχημα της απεδωσε….αυτο θελει να κανει και ο Leclerc και η ferrari απο αυτον…αλλα ολα τα ρισκα παραμενουν ρισκα

    • T/P

      Το ζητουμενο ειναι να τα πηγαινει σταθερα καλυτερα απο τον Kimi , και μα φερνει βσθμους κατι που ο Kimi δεν το κανει οπως οι παλαιοτεροι teamates των Νο 1 οδηγων..Το οτι πηρε το τελευταιο πρωταθλημα πριν 11 χρονια δεν του δινει αυτοματα την ασυλια να ειναι στην Ferrari μεχρι τα 40+ ο ..εδω κοτζαμ Michael εφυγε στα 37 ενω διεκδικουσε ακομη νικες και τιτλους κοντρα στον Αλονσο…Δεν ειδαμε κατι αντιστοιχο απο τον Κιμι .συνεχεια πισω απο τους teamate του ηταν με χαοτικη διαφορα κιολας .

    • Renesis1

      Εγώ προσωπικά πιστεύω οτι βιαστήκανε. Έπρεπε να δοκιμαστεί άλλα 2 χρόνια ο μικρός στη Sauber και με 2 έτη απολογισμό, μπορείς να βγάλεις ασφαλή πλέον συμπεράσματα..

      Τώρα για το αν το πήρανε το μικρό σαν εύκολο #2, δεν παίζει πολύ αυτό το ενδεχόμενο και θα σου εξηγήσω. Υπάρχει και άλλη μια φημολογία, βγαλμένη από το SkyF1, που τις τελευταίες μέρες ακούγεται όλο και πιο πολύ. Το Leclerc τον ήθελε / πίστευε πολύ ο Marchionne. Γνωρίζοντας εδώ και πολλούς μήνες τη σοβαρότητα της κατάστασής του και προφανώς ξέροντας οτι δυστυχώς δεν του απέμενε πολύς χρόνος (+ το οτι ήξερε οτι Arrivabene και Vettel δεν θέλανε αλλαγή στο #2, και πιθανώς θα μπλοκάρανε το όλο θέμα μετά το θάνατό του), έσπευσε πριν το μοιραίο και υπέγραψε με συνοπτικές διαδικασίες το μικρό για το 2019. Μετά το τραγικό συμβάν, Arrivabebe και η νέα ηγεσία προσπάθησαν πολύ νομικά να δουν αν μπορεί να σπάσει το συμβόλαιο, αλλά φυσικά και αυτό δεν κατέστη ποτέ δυνατό.

      Για αυτό το λόγο και η καθυστέρηση της ανακοίνωσης. Γιατί βάλανε λυτούς και δεμένους να σπάσουν το συμβόλαιο. Arrivabene και Vettel θέλανε σαν τρελοί το Kimi, ο καθένας για δικούς του λόγους.. Κατά τη ταπεινή μου γνώμη, αυτός είναι ο αληθινός λόγος, μιας και ο Kimi είχε αποδεχθεί ήδη το ρόλο του #2 στην ομάδα. Δεν χρειάζεσαι νέο #2, όταν έχεις ήδη. Και αυτό χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας προς το πολύ μεγάλο οδηγό και πολύ συμπαθή Kimi.

  • mp4-29

    Πανεξυπνη κινηση!
    ειναι τοσο αγαπητος, εχει τοσο λαο, που ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα τον εκαναν το προσωπο της Alfa Romeo! η επιστροφη της Alfa στην F1 αλλα και στα εμπορικα αυτοκινητα χρειαζεται ενα μεγαλο ονομα. Ετοιμαστειτε για ενα βαμμενο ολο κοκκινο μονοθεσιο του χρονου και για διαφημισεις της Guilia και Stelvio με τον Κimi.
    Bring it on!

  • Ένα τεράστιο ευχαριστώ πρώτα για τον οδηγό της F1 και μετά για τον πιλότο της Ferrari Kimi Raikkonen, για τα όσα μας έχει χαρίσει όλα αυτά τα χρόνια μέσα στις πίστες, με το απίστευτο ταλέντο του.
    Όμως, η αποχώρηση του Raikkonen από την Ferrari κρύβει πολύ παρασκήνιο………
    Πιο συγκεκριμένα, ο Camilleri με την ανάληψη των καθηκόντων του CEO της Ferrari ήταν αποφασισμένος να κρατήσει τον Φιλανδό για τουλάχιστον ακόμα ένα χρόνο στο Maranello.
    Στο GP της Ουγγαρίας, όταν ο Camilleri βρέθηκε για πρώτη φορά κοντά στην ομάδα σε αγωνιστικό τριήμερο με τον νέο του ρόλο στην ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία. Η απόφαση παραμονής του Φιλανδού είχε παρθεί τόσο από τον ίδιο τον CEO της Ferrari, όσο και από τον Arrivabene ότι, το 2019 ο teammate του Vettel θα είναι ο Kimi.
    Πάντως, τα πράγματα άλλαξαν άρδην αμέσως μετά το GP Βελγίου, όταν στο παιχνίδι μπήκε και ο Mike Manley, καθώς ο νέος CEO της FCA είχε διαφορετική άποψη καθώς ήταν και είναι ένας από τους υπέρμαχους του Leclerc για να προωθηθεί στην Ferrari το 2019, καθώς μετά τον θάνατο του Marchionne, ο Βρετανός τάχθηκε ανοιχτά υπέρ της πρότασης του προκατόχου του.
    Εκείνο που είναι αξιοσημείωτο είναι ότι, στη Ferrari υπήρχαν 2 στρατόπεδα. Το ένα ήταν με τα πρώην στελέχη της Philip Morris (Camilleri-Arrivabene) και το άλλο με την “μαμά” FCA (Elkann-Manley).
    Τελικά, το θέμα του το πήρε πάνω ο John Elkann και έτσι από το 2019, o Leclerc θα τρέχει για τη Scuderia.
    Φυσικά, ο John Elkann για να “λειάνει” τις σχέσεις του με τον Camilleri μετά την αρνητική τροπή που πήρε η προσπάθεια του νέου CEO να κρατήσει τον Raikkonen στο Maranello το 2019, οι μέτοχοι της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας εκλέξανε τον πρώην CEO της Philip Morris στη θέση του εκτελεστικού διευθυντή της Ferrari, ο οποίος πλέον καθίσταται το απόλυτο αφεντικό στην ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.
    Όμως, τα πράγματα είναι ακόμα λίγο πιο περίπλοκα καθώς εκείνος ο όποιος μπλέχτηκε στο όλο σκηνικό ήταν ο Vettel. Αμέσως μετά το GP του Βελγίου όταν ο Γερμανός έμαθε για την αποχώρηση Raikkonen δημιούργησε ένα πολύ περίεργο κλίμα στους κόλπους της Ferrari με γκρίνια και δυσφορία και όλα αυτά παραμονή του αγώνα της Monza. Για τον λόγο αυτόν είχαμε από τον Γερμανό τις συγκεκριμένες δηλώσεις και τα “περίεργα” team radio.
    Βέβαια, στην αρχική προσπάθεια του Marchionne για την προαγωγή του Leclerc από την Sauber στη Ferrari είχε καταλυτικό ρόλο και ο manager του Μονεγάσκου, ο οποίος είναι ο Nicolas Todt, γιος του προέδρου της FIA.
    Τέλος, την άποψή μου για τον Kimi την έχω δηλώσει εδώ και πολύ καιρό, ότι στο τέλος του 2016 θα έπρεπε να είχε σταματήσει την καριέρα του, πράγμα που ήλπιζα και το καλοκαίρι του 2017.
    Σίγουρα, δεν άξιζε/αξίζει σε έναν τόσο μεγάλο οδηγό να έχει αυτή την μεταχείριση απλά για να έχει αβάντζο ο Vettel (σίγουρα όμως ο Φιλανδός δεν υπέγραφε συμβόλαιο χωρίς να έχει διαβάσει πρώτα τα “μικρά” γράμματα στα χαρτιά) και θα ήθελα να έχει τελειώσει την καριέρα έχοντας κατακτήσει κάποιες ακόμα νίκες και γιατί όχι να είναι σε θέση να διεκδικεί το πρωτάθλημα μέχρι το τέλος.
    Ειλικρινά, του εύχομαι καλή επιτυχία στην Sauber!!!!!!
    Εκεί όπου θα βρει έναν παλιό του γνωστό από το Maranello, με τον οποίο έχει άριστες σχέσεις και δεν είναι άλλος από τον Simone Resta, καθώς ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας του Hinwil τα πηγαίνει περίφημα με τον Φιλανδό

    • Tifoso

      Πραγματικα που βρισκεις τοσες πληροφοριες; Φοβερος!

    • η αληθεια ειναι οτι σε κατ τετοια αρθρα….πιο πολυ περιμενω το σχολιο του !!!!!

  • Κούκος

    Με το που διάβασα τον τίτλο είπα: μα καλά τι βλακεια πήγε κι έκανε; μετά όμως που κάθισα και σκέφτηκα, η sauber του χρόνου θα είναι το ίδιο μονοθέσιο με την σημερινή Ferrari αν όχι με το μονοθέσιο του 19. Εκεί θα είναι no1 και οποιαδήποτε αποτέλεσμα από 4η θέση και πάνω θα θεωρείται επίτευγμα.
    Βέβαια από την στιγμή που θέλει να κλείσει την καριέρα του σε μικρή ομάδα, τον προτιμούσα στην McLaren… :-P :-P

    • Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
      Τρολλάρεις ασύστολα με την McLaren και δεν είναι σωστό……….
      χαχαχαχαχαχαχ

    • Κούκος

      Μα γιατί! ??? Πες μου αν έχω άδικο! ? Πέρα από την πλάκα ο Κιμι παρόλο που πήρε το πρωτάθλημα με τους κόκκινους ,έχει μείνει στην μνήμη με τα χρώματα της McLaren..

    • Red Flag

      Στη Μακλαρεν του τοτε ή του τωρα? Γιατι μιλαμε για δυο ασχετες μεταξυ τους ομαδες. Αν γινοταν η Μακλαρεν του τοτε κι εγω θα ηθελα να τον δω εκει. Ο Mika και ο Kimi ήταν οι μόνοι λόγοι για τους οποίους ειχα συμπαθήσει αυτή την ομάδα.

    • Giannisk

      Κι όμως γράφτηκε στον ξένο τύπο ότι είχαν επαφές για το 2019.

  • ειναι ξεκαθαρο πλεον οτι η αλλαγη εγινε για χατηρη του φεττελ … η φιατ θελει τον κιμι ο κοσμος τον θελει επισης ο μονος που δεν τον ηθελε ηταν ο φεττελ γιατι τον εκανε ρομπα … θα παρει τωρα αυτος την υπηρετρια του σαν τον χαμ και ο κιμι θα παει στην αλφα ρομεο φιατ αφου εχει πιστο κοινο και οπως ολα δειχνουν η φιατ δεν θελει να χαλασει το χατηρη του κοσμου … για τον αλονσο δεν βρισκουν θεση μονο κριμα

  • gv

    οσο και να τον παω αυτον τον ανθρωπο δε θα τον καταλαβω ποτε τελικα..
    εγω νομιζω πως αν δεν εχει ενα γρηγορο μονοθεσιο τοτε ”δε θα αξιζει” να τρεχει στην f1..
    αυτος που παλια ελεγε οτι αν παρει ενα πρωταθλημα μετα δεν ενδιαφερεται τοσο πολυ να τρεχει τωρα οχι μονο θελει να τρεχει αλλα μαλιστα υπογραφει σε μια τοσο μικρη ομαδα λιγο πριν τα 40 του!
    δε ξερω ειναι πολυ παραξενο αλλα μπραβο του..
    ισως να το κανει για το γιο του να του ειπε μπαμπα θελω να σε βλεπω να τρεχεις χαχα
    ποιος ξερει!
    γιατι κατα τα αλλα κακα τα ψεμματα τζαμπα θα ακολουθει 2 χρονια τους εξοντωτικους ρυθμους της f1 χωρις καποιο απτο αποτελεσμα..
    εμεις απλα θα απολαυσουμε αλλα 2 χρονια κιμι!

    • georgekaras

      για μενα ειναι 2 τα ενδεχομενα το ενα ιντριγκαδορικο η πηγε για να ξαναγυρισει αν ο λεκλερκ ειναι στις πιο πισω θεσεις κα ιδεν βοηθα θα φαει ποδι μεχρι τον Καναδα και το δευτερο και το καταλαβαινω απολυτα ,ειναι στιγμες που οταν αγαπας κατι και ειναι ζωη σου και συνηθεια θες να το κανεις οσο πιο πολυ μπορεις ασχετα με το αποτελεσμα και παιρνεις αγνη ευχαριστιση απο αυτο

  • Red Flag

    Ο Lecrerc στη σελιδα του παντως (την οποια διαχειριζεται ο ιδιος) εχει ανακοινώσει οτι υπεγραψε με τη Ferrari, οποτε δεν υπαρχει η παραμικρή αμφιβολία. Για τον Κιμι στη Sauber ακουγόταν τις τελευταίες μέρες, καλή επιλογή. Προσωπικά χαίρομαι παρα πολύ που θα τον έχουμε στο γκριντ.
    Καλως ήρθε το ταλεντάκι λοιπόν. Είμαι οπαδός από την F2 ακόμα, οπότε τα συναισθήματα ειναι αναμεικτα. Δεν πιστευω οτι επρεπε να γίνει φέτος αυτό, ο Kimi δεν επρεπε να φυγει απο την ομάδα αλλά τα παρακάτω θα έχουν πολύ ενδιαφέρον:
    Να δουμε αν θα εχουμε παλι περίπτωση Χαμ-Mclaren, επίσης πως θα λειτουργήσει ο Seb σε ακόμα μεγαλύτερη πίεση και τέλος αν αυτή η χρονιά θα είναι χρονιά ζεστάματος του Lec οποτε θα τον εχουν ξεκαθαρα Νο2 απλα για αν βοηθά τον Seb και να κάνει προπονηση.

  • Red Flag
  • Βασιλης

    Kimi ησουν και θα εισαι ενας θρυλος για την F1 πρωτα απ ολα για την δυνατοτητες σου το ηθος σου και την εργατικοτητα σου….δεν λεμε ακομα αντιο και χαιρομαι που θα σε υποστηριζω για ακομα μια χρονια αν και δεν θα εισαι στην ομαδα που επρεπε να μεινεις….Απο εκει και περα υπαρχει μια νεα προκληση να αναδειξεις μια ιστορικη δε αλλα με προβληματα μεν ομαδα…μακαρι να το καταφερεις και αυτο…το μονο που μενει ειναι μια τελευταια νικη με την ferrari

    • Renesis1

      Μονακό 2017. Του το χρωστάνε..

  • teddy boy

    Έλα.. Άρχοντας θα είναι στην Sauber και καθε ενδιάμεσο ΣΚ χωρίς αγώνα, ρούκλα!..Ξέρει τι κάνει ο ανθρωπος είναι μορφή!

  • mj

    H αμήχανη στιγμή που ο Κίμι που διαλέγει αγώνες θα τρέχει για άλλα δυο χρόνια στη F1 και ο Alonso (επιλογή του βέβαια) που σκυλιάζει σε κάθε αγώνα, θα βρίσκεται εκτός

    • Βασιλης

      Ο Κιμι αγαπαει να τρεχει και μετα να κερδιζει…εχει αποδειξει οτι εχει ακομα και στα 39 του χρονια την προσωπικοτητα και την ταχυτητα για να ειναι σε κορυφαια ομαδα…ο αλονσο δε εαν δεν κερδιζει απλα ειναι ενας αλλος ανθρωπος….οποτε επελεξε να ψαχτει αλλου για να νικησει….και απο την μια μερια δικαιολογημενα…εχει να ανεβει σε podium εδω και 4 χρονια….αλλα οι επιλογες του πρωτα τον εφεραν σε αυτη την κατασταση

    • mj

      To βλέπω ακριβώς ανάποδα.
      Ο Αλονσο το παλεύε ακόμα και όταν δεν κέρδιζε. Σκύλιαζε.
      Έκανε αυτό εδώ:
      https://www.instagram.com/p/BiKEAaNjJeQ/
      Απλά από τα λεγόμενα πρώην συνεργατών του ήταν ένα δύσκολο άτομο.

      Από την άλλη ο Kimi τρέχει για την πλάκα του και όταν γουστάρει τρέχει. Έχει απήχηση ως “δε βαριέσαι. ξέρω ότι έχω ταλέντο. ξέρετε ότι έχω ταλέντο, αφήστε με και όταν βρω όρεξη το βλέπετε”.
      Πουλάει η φάτσα του και η προσωπικότητά του.

      Από την άλλη ο Alonso επειδή μιλάει πολύ και με σκληρά λόγια για νυν και πρώην δεν έχει φίλους. Η ειλικρίνεια δεν είναι εμπορική.

      Καλά κάνει και εκμεταλλεύεται την κατάσταση ο φιλανδός αλλά θα ήθελα να δω τον alonso να μάχεται για τίτλο του χρόνου παρά τον Kimi να βολοδέρνει στο θεατράκι της f1

  • παντως συμφωνα με τα σημερινα δεδομενα και λιγη αναλυση προβλεπω οτι η αλφα ρομεο του χρονου θα παρει την θεσει της ρεντμπουλ και θα χτυπιετε για την τριτη θεση με την στρολλ ινδιαν … και εκει το ταλεντο του κιμι θα την βγαλει μπροστα … τα ρεντμπουλ χοντα θα εχουν μια δυσκολη χρονια … οποτε λογικα καλη κινηση εκανε και θα ειναι και πρωτος οδηγος …

    • Spider

      Μην το παίξεις στοίχημα,θα χάσεις τα λ7 σου. Με αεροδυναμιστή τον Adrian Newey δεν κάνουν τέτοιες προβλέψεις.
      Άσε που η RB δεν είναι McLaren….

  • Anestis Genk

    Γμστ άμα σε λείπουν τα ένσημα…

  • Red Flag
  • Mika

    Παρολο που γυριζει στην ομαδα απο την οποια ξεκινησε, εστω και σ αυτη τη μορφη που ειναι τωρα, νιωθω πως ειναι πισογυρισμα για τον Κιμι…Κριμα…
    Παρολο που θα ειναι Νο 1 στην ομαδα, de facto δεν θα μπορει να κοντραρει τη Ferrari, oποτε τι μενει πια??
    Να γυριζει στην πιστα και να κερδιζει κανα βαθρο που και που..Να κανει στην παντα να περναει ο Μπιμπερ, κι ακομα χειροτερα ο Λεκλερκ?
    Δεν ειναι αυτος ο Κιμι που θελουμε…Η ολη φαση μου θυμιζει τον Σουμι οταν ξανγυρισε στη F1 και πηγε στη Μερσεντες..Ο μυθος του θολωσε παρα πολυ…

    • Nerazzurro21

      Ακόμα και ο Schumi είχε πάει σε μία εργοστασιακή ομάδα που μόλις είχε πάρει το πρωτάθλημα. Δεν πήγε σε κάποια θυγατρική.

    • Spider

      Καλά μην συγκρίνεις τον Schumi με τον Raikkonen. Δεν είναι το ίδιο πράγμα, πουθενά και σε κανένα επίπεδο….

    • Nerazzurro21

      Δεν τους συγκρίνω. Το ανέφερα επειδή ο Mika έγραψε ότι η κίνηση του Kimi θυμίζει Schumi. Για μένα δεν θυμίζει αυτό που είχε κάνει ο Γερμανός.

    • Mika

      Εγω απλα επειδη συμπαθω πολυ τον Κιμι μονο και μονο απο τις μερες του στην καποτε ομαδαρα μας, δεν θελε να τον βλεπω να ξεπεφτει σε πιο ντροπιαστικες καταστασεις…Οπως ειπα, περα απο το οικονομικο, δεν εχει νοημα η κινηση του αυτη..Απο τη Φερραρι πισω θα ειναι,δεν θα τον αφηνουν να μαχεται ποτε οσο ειναι μεσα ο Φετελ σε καποιο αγωνα, οποτε τι μενει να αποδειξει? πως εχει τον Ερικσον η οποιο πιτσιρικα του εχουν διπλα???Η θα κανει αγροτικο στη Sauber κι αν αποτυχει ο Λεκλερκ γυριζει παλι πισω στα 42 του?
      :p

    • T/P

      Αν αποτυχει ο Λεκλερκ ποιος ειπε οτι θα ξαναγυρισει ο Κιμι στα 42…Λες και δεν υπαρχουν αλλοι οδηγοι..

    • Spider

      Αυτός που πήγε στην Mercedes δεν ήταν ο Schumi,ήταν κάποιος άλλος. Ο κανονικός Schumacher σταμάτησε τους αγώνες το 2006…

    • Mika

      Απολυτως σωστο…Ηταν καποιος που απλως του εμοιαζε..

    • LJ

      Όχι ρε Μικα, οταν ο MS πήγε στην Merc ανέβηκε όσο ποτε στην υπόληψη μου. Πήγε στα 40 του σε με ομάδα που φτιάχνονταν και με νεότερο team mate και η μαχητικότητα του ήταν όπως οταν έφυγε απο την SF το 2006.

    • Mika

      Η αληθεια ειναι πως κι εγω τον συμπαθησα πιο πολυ τοτε, στη Φερραι απλα ανακατευομουν οταν τον εβλεπα..
      Αλλα αληθεια ειναι επισης πως διεψευσε με την αποδοση του, εκεινου και του μονοθεσιου τοτε, ολους εκεινουν που ελπιζαν να επαναλαβει τις κοκκινες μερες του…Κι η εικονα να τον περνανε συνεχως νεοτεροι και αργοτεροι συνδυασμοι δεν ηταν παντα κολακευτικη..

    • LJ

      Λογικό δεν ειναι; Το είσαι ειναι κάποιος στα 42 του το ίδιο στα 22; Αλλά εγω στην μαχητικότητα μένω. Και μην ξεχνάμε και την pole στο Monaco εκει που μετράει ο οδηγός περισσοτερο απ ολα.

    • T/P

      Ειχε καποια σχεση η ομαδα της Ferrari το 2000- 2004 με εκεινη της Mercedes το 2010 με 2013? Τι συγκρινεις ;

    • Mika

      Καμια…Τον οδηγο Σουμι συγκρινουμε, οχι τις ομαδες…

  • νομίζω ότι για εμας που αγαπάμε ferrari και alfa romeo είναι το καλύτερο δυνατό σενάριο!!!

  • Nikpap

    Για οποιονδηποτε αλλον οδηγο θα θεωρουσα την αποφαση λανθασμενη οχι ομως για τον κιμι που δεν δινει δεκαρα για το τι νομιζουμε εμεις και απλα κανει αυτο που γουσταρει…ο μονος κινδυνος για την υστεροφημια του θα ειναι αν ο ericsson ή οποιος αλλος team mate αποδειχθει ταχυτερος…

    • T/P

      Το εχουμε ξαναδει το σεναριο σε οποια ομαδα και αν εχει παει…δεν θα μας κανει εντυπωση καμια

    • Nikpap

      Δεν γνωρίζω την ηλικία σου αλλά δες όλη την πορεία του από την Sauber του 2001. Απλά θεϊκός. Στη Ferrari είχε όντως 2 κακές χρονιές που ήταν ξεκάθαρα αργότερος των team mate (Alonso, Vettel). Αυτό δεν λέει και πολλά γιατί, τα έχουμε ξαναπεί, και ο Vettel ξεφτιλίστηκε από τον Ricciardo, και ο Alonso από τον Hamilton. Είναι οι συγκυρίες, είναι το πως είναι στημένη η ομάδα είναι και οι κρυφοί όροι στα συμβόλαια κτλ.

      Ο κίμι πέρσι αλλά ειδικά φέτος είναι πολύ καλός και να μη παραβλέπουμε ότι έχει όση γκαντεμιά έχουν όλοι μαζί οι υπόλοιποι οδηγοί + τις λάθος στρατηγικές της ομάδας + ότι βοηθάει όποτε χρειάζεται τον vettel (χωρίς να γίνεται κινητό εμπόδιο τύπου Bottas).
      Ειλικρινά όποιος δεν έχει ζήσει την εποχή McLaren (αλλά και Lotus) δεν μπορεί να αντιληφθεί περί τίνος πρόκειται. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι τιμής ένεκεν πρέπει να του παραχωρηθεί εφόρου ζωής θέση στη Ferrari, αλλά με τη φετινή του απόδοση δεν νομίζω ότι έπρεπε να φύγει. Να δούμε και τoυς Hamilton, vettel στα 38 τους πως θα είναι…

    • T/P

      φιλε καταρχας ειμαι 33 ..Αυτο με τις συγκυριες θα ισχυει 2-3 φορες , και οσον αφορα ”τους κρυφους ορους” στα συμβολαια μην τα λες γιατι ουτε προσβαση εχουμε εγω και εσυ ουτε ξερουμε απολυτως τιποτα..

      Ο Ayrton Senna ειχε πει οτι ο πρωτος αντιπαλος σου στην F1 ειναι ο team mate…ε λοιπον απο το 2001 μεχρι και τωρα δεν υπαρχει σε καμια ομαδα που να κυριαρχησε (πλην της Lotus) σαν απολυτος κυριαρχος οπως ο Michael Shumacher ο Fernando Alonso η ο Mika hakkinen στις αντιστοιχες ομαδες τους , οταν εχει χασει απο τους Nick Heidfeld (Sauber) David Coulthard (Mclaren) Felipe Massa (Ferrari) Fernando Alonso (Ferrari) Sebastian Vettel (Ferrari)… Τα χρονια στην Mclaren ηταν στην ομαδα που ηταν και στα ακομα καλα της χρονια ,αλλα εκει υπηρχε ενας μεγαλος Fernado Alonso ( ναι ειναι καλυτερος απο τον Κimi τι να κανουμε τωρα ) και εναν τεραστιο Michael Shumacher. Δεν μπορει ενας πιλοτος που θεωρειται κορυφαιος στα 20 σχεδον χρονια καριερας να εχει μολις 20 νικες ..και ΝΑΙ για τετοιου μεγεθους οδηγους παιζουν ρολο ΚΑΙ ΑΥΤΑ φιλε οσο και αν δεν συμφερει να τα ακους..

      Οδηγικα και να το παμε παλι δεν ειναι ο κορυφαιος / ολοκληρωμενος γιατι 1ον ουτε εχει και ειχε ποτε την ικανοτητα να παιρνει απο το μονοθεσιο το 110% οπως εκανε ο Alonso (ειδικα το 2012) στην Ferrari που ποτε ουσιαστικα δεν καταφερε να του δωσει η Ferrari αλλα εφτασε 2 φορες να παρει τιτλο και επισης σε βροχινες απλα δεν.. και με τιποτα , πες ενα GP να κερδισε στην βροχη ολα αυτα τα χρονια

      Εδω και 2 χρονια εχει μονοθεσιο νικητη…Που παιζει στα ισα τις πανισχυρες Mercedes και παρολα αυτα παραμενει ο μοναδικος πιλοτος των 3 κορυφαιων ομαδων που δεν εχει ακομη νικησει οταν ακομα και ο Rookie Verstappen εχει κερδισει και θυμασαι με ποιον παλεψε για την πρωτη νικη του στην Ισπανια ..Ο Valteri Bottas, που αποτελει τον ορισμο του Νο2 οδηγου στην Mercedes εχει και αυτος νικες στην πρωτη καλη ομαδα στην καριερα του με μονοθεσιο νικητη , το ιδιο και ο Ricciardo.. Δεν γινεται λοιπον ενας τετοιος οδηγος που ειναι γρηγορος , ειναι εμπειρος κτλ..να μην εχει με τετοια μονοθεσιο εστω μια νικη ..Γιατι οταν εισαι Πρωταθλητης και γρηγορος , κανεις δεν μπορει να σου βαλει φρενο..!Μπαινεις μεσα στην πιστα και ριξε του δεκατα του γυρο με το γυρο οπως κανουν στους teamates τους οι Lewis Hamilton , Sebastian Vettel Michael Shumcher , Fernando Alonso αντιστοιχα…

    • Nikpap

      Δυστυχως διακρινω ενα να το πω μενος απεναντι στον κιμι, ισως ειναι υπερβολικο αυτο που λεω αλλα καπως ετσι το αντιλαμβανομαι…νομιζω οτι τον αδικεις υπερβολικα ειδικα για τα χρονια της mclaren και τους τονους ατυχιας και μηχανικων βλαβων που ειχε και που στερησαν νικες και τουλαχιστον ενα πρωταθλημα…και ναι στη lotus επαιρνε το 110% οπως και ο Αλονζο στη φερραρι…και προφανως τοσα χρονια και με τοσα νεα ταλεντα ο κιμι ως αριστος δημοσιοσχετιστας που ειναι (sarcasm) καταταφερνε να κοροιδευει τους παντες και οχι μονο να παραμενει στην φορμουλα 1 αλλα και στην φερραρι…απορω πως δεν προτιμησανε τον heidfeld δηλαδη

    • T/P

      στην μετριοτητα ο Kimi για πολλα χρονια στην καριερα του εχει πολλυς fan γιατι πουλαει το και καλα cool υφος

  • LJ

    Η θεότητα του μηχανοκίνητου αθλητισμού που λέγεται Kimi δίνει και πάλι ρέστα. Θα τον απολαύσουμε για 2 ακόμα χρόνια σε ρόλο τουρίστα που θα ρομπιαζει τον Sony Ericsson.

    Για όσους λέτε ότι θα έπρεπε να φύγει εγω ρωτώ γτ; Όσον βρίσκει συμβόλαια και μάλιστα προνομιακά καλα κανει και μένει. Δεν του λείπει τπτ ειναι μέσα στους 5-6 καλύτερους του grid.

    Kimi keep walking.