O Kimi Raikkonen ήταν ο ταχύτερος όλων κατά τη διάρκεια των δεύτερων ελεύθερων δοκιμών στη Σιγκαπούρη. Ο πιλότος της F1 πέτυχε χρόνο 1:38.699, με τον Lewis Hamilton να τον ακολουθεί με χρόνο 1:38.710. Στη τρίτη θέση ο Max Verstappen με χρόνο 1:39.221.

Ο Daniel Ricciardo βρέθηκε στη τέταρτη θέση, με τους Bottas, Sainz, Grosjean, Alonso, Vettel και Hulkenberg να κλείνουν την 10άδα.

Το FP3 θα ξεκινήσει αύριο στις 13:00 ώρα Ελλάδας.

1Αποτελέσματα

  • Στο FP2 Ferrari και Mercedes φαίνεται να πηγαίνουν χέρι-χέρι σε δυναμική.
    Η RBR ενώ έχει το μονοθέσιο για το συγκεκριμένο GP, οι χαμηλές θερμοκρασίες επηρεάζουν την απόδοση της RB14. Οι κατατακτήριες και ο αγώνας θα γίνει με χαμηλές θερμοκρασίες (νυχτερινός αγώνας), όμως, σίγουρα δεν μπορούμε να τους ξεγράψουμε από την Παρασκευή.
    Οι Renault και Haas επιβεβαιώνουν ότι θα είναι πολύ δυνατές αυτό το τριήμερο.
    Η F.I. συνεχίζει θετικά την παρουσία της.
    Η McLaren σε αντίθεση με το FP1 έδειξε να έχει δυναμική
    Η Sauber φαίνεται να υποχωρεί σε δυναμική και είναι απόλυτα φυσιολογικό.
    Η STR απογοητεύει μέχρι στιγμής, ενώ η Williams δεν έχει καθόλου ελπίδες.

  • Η ζημία στην SF71-H του Vettel, μετά την επαφή με τον τοίχο είναι αρκετά μεγάλη.
    Κατά την διάρκεια του FP2 οι τεχνικοί της Ferrari προσπαθούσαν να διορθώσουν την βλάβη στο ιταλικό μονοθέσιο, όμως υπήρχε απώλεια ψυκτικού υγρού από το PU. https://uploads.disquscdn.com/images/110f6fb3222c29cdce2d9cb3a023295cd4545f1fdba8f0bacf01b07b886831c8.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/e2fed7dc27c4a14ff73c816a4e1658f0fbd43d4ecc595a4a7246c1e405b870d6.jpg

    • Red Flag

      εγω βλεπω μια σοβαρη διαρροη απο το κεφαλακι του Seb. κριμα… τι να πω. :(

    • Akis-F1 FAN

      Ντάξει τώρα το έχουμε κάνει ψωμοτύρι και ότι γίνει τον κράζουμε…Σιγκαπούρη αν δεν ακουμπήσεις τοίχο δεν έχεις βρει το όριο…Παρασκευή είναι αυτό πρέπει να κάνουν.

    • gronholm89

      Σοβαρα τωρα???

    • Akis-F1 FAN

      Σοβαρά τώρα τι ; Τι είναι το τόσο τραγικό στο να ακουμπήσεις τοίχο στο FP2 ;

    • gronholm89

      Όχι βέβαια, όλα μέσα στο παιχνίδι είναι! Αλλά το αν δεν βρεις τοίχο δεν έχεις μάθει το όριο, είναι υπερβολή! Έκανε λάθος, όπως κανουν όλοι.-

    • Akis-F1 FAN

      Δεν νομίζω ότι είναι υπερβολή…αν δεν δοκιμάσεις κάτι την Παρασκευή για να ξέρεις αν σε παίρνει το Σαββατο που μετράει πραγματικά, πότε θα το κάνεις ; Δε λέω ότι πρέπει να αρχίσουν να παίρνουν τους τοίχους παραμάζωμα, αλλά Σιγκαπούρη πολλοί ψάχνουν το όριο την Παρασκευή.

    • Red Flag

      Υπαρχει μια διαφορα μεταξύ του ακουμπαω τον τοιχο και ειμαι στο οριο με το χτυπαω τον τοιχο και ακινητοποιω το μονοθεσιο για το υπολοιπο fp2. Το σχόλιό μου προκύπτει οχι μονο απο αυτο, που οκ ειναι ενα λαθος, αλλα απο τα επαναλμβανόμενα λαθη του Seb. He’s losing it.. ελπίζω σε δυναμικό come back αυριο και μεθαυριο για την τιμη των οπλων. Δεν ειναι αυτος ο Seb.

    • Red Flag

      ενταξει!

    • v-bang

      μια κουβεντα ειπε ρε φιλε ο ανθρωπος , καλμα

    • Akis-F1 FAN

      Γιατί ρε φίλε τον εφαγα; Την άποψη μου είπα.

    • v-bang

      μια κουβεντα για τον σεμπ δεν εχεις αφησει να πέσει κατω

    • Akis-F1 FAN

      Οκ, ό,τι πεις.

  • Red Flag

    Φερτε πισω τον Seb.. επειγόντως! Κωμικοτραγικά πράγματα…

    • Η απόφαση της Ferrari να προάγει τον Leclerc στη θέση του Raikkonen για το 2019 έχει επηρεάσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον Vettel.
      Ιταλοί δημοσιογράφοι γράφουν πως δεν άρεσε καθόλου στο Vettel ότι, η διοίκηση της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας δεν έλαβε υπόψιν της την επιθυμία του Γερμανού.
      Σε χθεσινές του δηλώσεις, ο Γερμανός ανέφερε ότι ο μεγαλύτερος εχθρός του είναι ο ίδιος του ο εαυτός.
      Φάνηκε και σήμερα (είχαμε ήδη μία γεύση από την Monza) ότι, το γενικότερα το κλίμα στην ομάδα είναι πολύ επηρεασμένο και σε αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο η συμπεριφορά του ίδιου του Γερμανού.
      Θέλω να ελπίζω ότι θα σταματήσει αυτή η κατάσταση και το αφεντικό της ομάδας θα επαναφέρει την ηρεμία σε αυτήν.
      Ειλικρινά, εύχομαι σε αυτό το GP να πάρει την νίκη ο Vettel.
      Δεν μιλάω γενικά για νίκη της Ferrari, αλλά για νίκη του Γερμανού σε αυτό το GP, πρώτα για να ηρεμήσει ο ίδιος ο οδηγός και αμέσως μετά να μειωθεί κάπως η διαφορά στην βαθμολογία, γιατί αλλιώς η υπόθεση τίτλος θα γείρει και φέτος προς το Brackley……………..!!!!!!!!

    • mtifosi

      Αν ισχυει αυτο εγω δεν θα δικαιολογουσα τον vettel…οπως και να εχει δουλεια του ειναι να μην επηρεαζεται απο τον εκαστοτε team mate και να ειναι καλυτερος απο αυτον οποιον και αν εχει…

    • Μαζί σου 100%!!!!!
      Το θέμα είναι ότι ο Γερμανός έχει συγκεντρώσει όλη την ομάδα πάνω του και αν επηρεάζεται αυτός το πρόβλημα μετατοπίζεται και στα υπόλοιπα στελέχη.
      Για τον λόγο αυτόν ελπίζω σε νίκη του Γερμανού, ώστε να μπορέσει να είναι δυνατός για την συνέχεια.
      Πάντως, πρώτη φορά βλέπω τον Γερμανό να είναι τόσο πολύ επηρεασμένος και όλα αυτά λόγω του teammate της επόμενης χρονιάς.
      Πάντως, αν νιώθει τόση ανασφάλεια ο Γερμανός πριν καλά καλά φτάσει στο Maranello ο Μονεγάσκος, τότε του χρόνου τι πρόκειται να δούμε από τον θεωρητικά Νο1 της ομάδας?????

    • Red Flag

      Αντίθετα με άλλα σχόλια που είδα κι εγω πιστευω οτι ο vettel θα πιεστεί πολύ οταν ερθει ο Leclerc. Αν φυσικά έχει την αναμενόμενη απόδοση ο Lec. Παντως αδυνατώ να πιστεψω οτι τα οσα συμβαίνουν είναι λόγω αλλαγής teammate.

    • Μέχρι και πέρυσι λέγαμε ότι η Ferrari δεν έχει το μονοθέσιο να κοντράρει τη Mercedes, αν και στο πρώτο μισό του 2017 είδαμε ότι η SF70-H ήταν πολύ ανταγωνιστική της “απόλυτης” W08.
      Όμως, με τις αλλαγές στην κατανάλωση λαδιού στα PU από το GP του Βελγίου και σε συνδυασμό με τις αστοχίες των Ιταλών χάθηκαν οι τίτλοι για την Ferrari.
      Φέτος, τι είναι εκείνο που επηρεάζει τον Γερμανό, έχοντας ταυτόχρονα ένα αντάξιο (αν όχι και καλύτερο) μονοθέσιο από τον άμεσο ανταγωνιστή του που δεν είναι άλλος από τον Hamilton??????
      Πάντως μέχρι και το GP της Γερμανίας, δηλαδή πολύ πριν ανοίξει το θέμα “οδηγός Ferrari 2019”, ο Γερμανός έκανε το ένα λάθος μετά το άλλο και σε περιπτώσει εξαιτίας των λάθος στρατηγικών της Ferrari.

    • Red Flag

      Μακάρι, αν και όσο μεγαλώνει η πίεση φαίνεται να χειροτερεύουν τα πράγματα. Την κρίσιμη στιγμή του πρωταθληματος, εκει που πρέπει να αποδώσει, φαίνεται να καταρρεει. Αυτο δείχνει φοβερό αγχος, ανασφάλεια, αισθημα κατωτερότητας. Ο αλλος ο,τι και να γίνει πεταει.

      Ας ελπίσουμε οτι αυριο και μεθαυριο θα κανει ενα καλο reset και θα δουμε τον οδηγό που ξέρουμε. Και ας γίνει το καλύτερο. Και νίκη να μην είναι, ας είναι τουλαχιστον μια αξιοπρεπής πορεία απο εδω και πέρα. Δεν του ταιριάζει αυτή η εικόνα. Κρίμα.

    • Κούκος

      Ασχέτως αν αξίζει ή όχι ο Kimi να βρίσκεται του χρόνου στην Ferrari, όπως και ανεξαρτήτως αν επηρεάζεται ο Vettel με αυτή την κατάσταση. Δεν είναι το λιγότερο ερασιτεχνικό το πως χειρίζονται τα “κεφάλια” της ομάδας το όλο θέμα;
      Δεν θα έπρεπε να το διαχειριστουν με τέτοιο τρόπο, πχ να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα ,και μετά να ανακοινωθούν οι αποφάσεις;
      Με αυτές τις εξελίξεις ο Κιμι δεν θα καταδεχτει να ξαναπαιξει τον δεύτερο ρόλο, αφού δεν έχει να φοβηθεί τπτ πλέον. Ο δε Vettel ψάχνει να βρει τις ισορροπίες μέσα στην ομάδα του. Αντε τώρα να αποδώσει το “σύνολο ” Ferrari.
      Είμαστε σίγουροι ότι οι κόκκινοι θέλουν και κυνηγάνε πρωτάθλημα φέτος; Με την (φτωχή ,χαζή ) λογική μου ,δεν μου κολλάει τπτ !!!

    • Akis-F1 FAN

      Ακριβώς αυτό…το κλίμα σιγουριάς που υπάρχει μέσα στη Μερκ και το πόσο σταθερά είναι τα πράγματα είναι ο μισός λόγος που θα πάρουν το πρωτάθλημα ( αν το πάρουν τέλος πάντων ). Στη φερράρι δεν ξέρουν να χειρίζονται καταστάσεις.
      Edit: Συν το πόσο ξεκάθαρος είναι ο ρόλος κάθε οδηγού.

    • georgekaras

      οταν διοικουν οι Ιταλοι αυτα συμβαινουν ,ισως πρεπει να αλλαξουμε και προσωπα με αλλες εθνικες νοοτροπιες για να πετυχουμε αποτελεσματα μην ξεχναμε οταν σαρωναμε εκανε κουμαντο ενας βρετανος ενας Γαλλος τωρα εναν Αριβαμπενε εχουμε και γινομαστε σαλατα

    • Μην ανοίξουμε καλύτερα το θέμα διαχείριση κρίσεων εντός Ferrari, γιατί δεν τελειώνουμε ούτε αύριο.
      Στο προηγούμενο GP, είχαμε εσωτερική μετανάστευση στην Ιταλία με όλα τα ανώτατα στελέχη της ομάδας να βρίσκονται στην πίστα της Monza για να ελέγξουν την κατάσταση και να μπορέσουν να κρατήσουν ήρεμο τον Vettel, κάτι που δεν μπόρεσε να επιτευχθεί.
      Εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω εγώ είναι γιατί όλη αυτή η αναστάτωση του Vettel?????
      Εκείνο που διαπιστώνω εγώ ότι πλέον Raikkonen και Vettel δεν νοιάζονται για την ομάδα, αλλά για την πάρτη τους.
      Πλέον, ο Vettel προσπαθεί για τον τίτλο χωρίς την αβάντα του Kimi και από την άλλη ο Φιλανδός δεν βλέπει την ώρα να πάει Hinwil…………….. https://uploads.disquscdn.com/images/75c38d1b42cbf236cd2d3b9bc1ca2cf61971e9bdf500baaa2de23c0c9bcbfdf0.jpg

    • georgekaras

      χααχαχχα κλαμα οταν μιλας με εικονες

    • Nerazzurro21

      Διαφωνώ. Οι ομάδες πρέπει να ειδοποιούν τους οδηγούς για τις αποφάσεις τους αρκετά πριν τελειώσει η σεζόν για να μπορούν να πάρουν και αυτοί τις αποφάσεις τους για την επόμενη σεζόν. Αν η Ferrari είχε ανακοινώσει την απόφασή της στον Kimi μετά το τέλος της σεζόν τότε ο Φινλανδός θα υποχρεωνόταν σε αποχώρηση από την F1 καθώς θα είχαν καλυφθεί οι θέσεις σε όλες τις ομάδες (κάτι που παραλίγο να πάθει ο Button στα τέλη του 2014). Εκτός αν εννοείς την επίσημη ανακοίνωση οπότε συμφωνούμε.

    • georgekaras

      το πρωταθλημα εχει χαθει ηδη μονο αν σπασουν τα μοτερ των αλλων μπορει να γινει κατι

    • Valf1

      Forza Ferrari Forza Seb!!

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Πολύ κοντά η Mercedes στη Ferrari.
    Βελτιώθηκε σε πίστα που δεν της ταιριάζει. Για να δούμε αύριο στα δοκιμαστικά πόσο κοντα θα είναι και τι θα κάνει η Red Bull σε πίστα που θεωρητικά την εννοεί.
    Ο Seb είχε επαφή στα ελεύθερα δοκιμαστικά, ελπίζουμε να μην έπαθε σοβαρή ζημιά, ώστε να έχει ακόμα μάχη στο πρωτάθλημα. Πάντως δεν πιστεύω ότι είναι θέμα πίεσης, απλώς ένα λάθος που στη Σιγκαπούρη πληρώνεται.
    Τωρα που φεύγει ο Κιμι ίσως ελευθερωθεί και δειξει τις δυνατότητες του.

  • thymios tsilimparis

    Υπήρχαν κάποτε φωνές που έλεγαν οτι ο Φεττελ δεν αντέχει την πίεση. Ενταξει, πάμε πάλι απ την αρχή. Δεν εννοώ την πίεση που αντιλαμβανόμαστε εμείς, στην Φ1 είναι, ας δούμε τα πράγματα αναλογικά.

    Ακόμα και στη Ρεντ Μπουλ είχε περιστατικά που “έσπαγε” κάτω από την πιεση σαφέστατα υποδεέστερων αντιπαλων (βλ Γουέμπερ).

    Δεν ξέρω αν ο Φεττελ μπορεί να παλέψει φέτος για το πρωτάθλημα. Η κατάσταση εξελίσσεται σαν αρχαία τραγωδία, με διαφορετικα όμως σενάρια κάθε χρόνο. Πρόπερσι πολύ πίσω, πέρσι η Μερκ ήρθε απ την καλοκαιρινή διακοπή…κοντά 1 δευτερόλεπτο ταχύτερη, φέτος η Φερραρι είναι πιο γρήγορη και τα σκατώνει ο Φεττελ.

    Πλέον μόνο εγκαταλείψεις και συγκρούσεις αντιπάλων μπορούν να φερουν κοντά τους δύο πρωτοπόρους.

    Δεν είναι λίγοι οι αγώνες και οι βαθμοί για τη μοιρασιά. Μια σύγκρουση Μαξ με Χαμιλτον και γύρισε το ματς. Είναι οτι ο Χαμιλτον είναι εξαιρετικά σταθερός. Δεν κάνει λάθη, έχει σταθερή απόδοση και έχει και μια ομάδα πάνω απ το κεφάλι του.

    Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά δε βλέπω κόκκινο το 2018…