Ο Lewis Hamilton ήταν αυτός που κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο στις κατατακτήριες δοκιμές του GP της Σιγκαπούρης. Ο Βρετανός πέτυχε χρόνο 1:36.015, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στη διαδρομή του GP της Σιγκαπούρης, χρόνος που είναι ταχύτερος κατά 3,4 δευτερόλεπτα σε σχέση με πέρυσι.

Δίπλα του θα ξεκινήσει ο Max Verstappen (+0,319 δευτερόλεπτα), ενώ από την δεύτερη σειρά του grid θα εκκινήσουν τον αγώνα οι Sebastian Vettel (+0,613 δευτ) και Valtteri Bottas (+0,687 δευτ).

Η πρώτη δεκάδα συμπληρώνεται από τους Kimi Raikkonen, Daniel Ricciardo, Sergio Perez, Romain Grosjean, Esteban Ocon και Nico Hulkenberg.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 15:10 ώρα Ελλάδας.

1Αποτελέσματα

  • Η Mercedes μία απίστευτη pole position με τον Hamilton και ο Βρετανός να σταματάει τα χρονόμετρα στο 1.36.015 και τον Bottas να εκκινεί 4ος.
    Η RBR φαίνεται πως έχει τη δυναμική για αύριο και ο Max εκκινεί 2ος, ενώ ο Ricciardo μόλις 6ος.
    Η Ferrari ενώ μέχρι το FP3 έδειχνε το φαβορί στις κατατακτήριες δεν μπόρεσε κάτι περισσότερο από τις 3η και 5η θέση με τους Vettel και Raikkonen αντίστοιχα.
    Η Renault με πολύ δυναμική έφτασε με τον Hulkenberg μέχρι το Q3, ενώ ο Sainz jr. αποκλείστηκε από το Q3.
    H F.I. με διπλή παρουσία στο Q3 και για πρώτη φορά στην καριέρα του ο Perez θα εκκινήσει τον GP της Σιγκαπούρης από την πρώτη δεκάδα.
    Η Haas είδε τον Grosjean να βρίσκεται στο Q3, ενώ ο Magnussen ήταν ο άτυχος των κατατακτηρίων και αποκλείστηκε στο Q1.
    Η McLaren με τον Alonso σε ακόμα ένα Q2, ενώ ο Vandoorne αποκλείστηκε από το Q1.
    Η Sauber προσπάθησε για το Q3, αλλά οι Leclerc και Ericsson κατάφεραν την είσοδο μέχρι το Q2.
    Η STR έκανε την υπέρβαση με τον Gasly και βρέθηκε στο Q2, ενώ ο Hartley ήταν αποκλεισμένος ήδη από το Q1.
    Η Williams σε ακόμα μία τραγική περίοδο κατατακτηρίων, με την ομάδα του Grove να βρίσκεται στις 2 τελευταίες θέσεις του grid.

    • georgekaras

      δω παλι πλακα καναν με την στρατηγικη και τα λαστιχα στο q1

    • gronholm89

      Πόσο μπροστά μπορεί να φτάσει ο Alonso αύριο με ελεύθερη επιλογή ελαστικών;; Όλοι υπεφεραν σήμερα!!

    • Ειλικρινά, μου αρέσει που έβαλες στην κουβέντα για τον αυριανό αγώνα την διαχείριση ελαστικών.
      Δεν ξέρω, αλλά βλέπω τις περισσότερες ομάδες να παίζουν πολύ με την μαλακή γόμα, αλλά να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω τι έκανε εχθές η McLaren.
      Πάντως, η Mercedes φάνηκε να στηρίζεται πολύ στην μαλακή γόμα.
      Από τις χθεσινές προσομοιώσεις αγώνα όλες οι ομάδες είχαν θέματα με την διαχείριση.
      Εκείνοι που είχαν την καλύτερη διαχείριση ήταν οι Vettel και Ricciardo ενώ προς έκπληξη πολλών ο Raikkonen αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα…………. https://uploads.disquscdn.com/images/65c8bd2ef66bb10831abe1e19b400d3f32cd2fbf19d625d975d0e32d7a6af0bd.jpg Η είκονα των ελαστικών μετά το FP2.

    • Nerazzurro21

      Η McLaren δούλεψε πολύ με τη μαλακή γόμα την Παρασκευή. Το θεωρώ βέβαιο ότι ο Alonso θα ξεκινήσει με τη soft.

    • Valf1

      Αντε και του χρονου ξαναλεμε για πρωταθλημα! ;P

  • Red Flag

    Tι έγινε ρε παιδια; Τι κάνει ο άνθρωπος… Respect . –

    • Και χωρις την βοηθεια της φια της πιρελι κ του καιρου και με ποιο αργο αμαξι απο την φερραρι χαχα

    • mtifosi

      Σε αυτες τις κατατακτηριες ναι αλλα μην τα ισωπεδωνουμε και ολα καθως μια χαρα βοηθεια εχει απο την fia και τον καιρο μεχρι τωρα…

    • Mitsos Ribopaido

      Χωρις βοηθεια απο φια;!! Χαχα

    • Akis-F1 FAN

      Γκροζιάν σήμερα οδόφραγμα στον Σεμπ στο Q2 και ούτε που εξετάστηκε…στην Αυστρία carbon copy περιστατικό με Σαινθ και ο Σεμπ πήρε ποινή…για σήμερα δεν υπάρχει δικαιολογία μας έσκισαν και μπράβο τους, αλλά η βοήθεια που έχουν από FIA είναι αηδιαστική.

  • georgekaras

    https://www.youtube.com/watch?v=jWocG1N5i5U To mood της ferrari σημερα

  • Κούκος

    Ασύλληπτος Lewis. Το πρωτάθλημα είναι στο τσεπακι του. Εξωπραγματικος σήμερα.

    • georgekaras

      pole απο αλλες εποχες σημερα

  • Christos

    Lewis αγόρι μου; Τι έπαθες;

    • Red Flag

      3..2…1… εκτόξευση!

  • Yiannis P

    Α καλά. 3 και 5 και 600 χιλιοστά διαφορά. Είμαστε για τα πανηγύρια, για να μην πω τίποτα χειρότερο. Και πάλι καλά που η πίστα δεν ευνοεί τη Μερκ, χαχαχαχα. Για γέλια και για κλάματα η κατάσταση, άλλη μία χρονιά πεταμένη στα σκουπίδια.

  • Akis-F1 FAN

    Well…shit ;-P Μας ξάφνιασε η Μερκ και ο Χαμ έκανε απίστευτο πρώτο γύρο, άξιζαν την Pole σήμερα. Η RB πολύ καλά με τον Μαξ. Το 1:36 ξερό με τρόμαξε στην αρχή αλλά ο Σεμπ ξεκίνησε με μωβ τον τελευταίο γύρο και σκέφτηκα “οκ κάτι γίνεται” όμως τελικά δεν είχαμε την ταχύτητα. Ήταν μια πίστα που περιμέναμε να δυσκολυτεί η Μερκ και τελικά δυσκολευόμαστε εμείς. Αύριο θέλει προσοχή στην εκκίνηση που είναι και ο Μαξ μην γίνουν όλα ταναπού και μετά βλέπουμε…

    • Valf1

      Με crashtapen μπροστα ταναπου βλεπω! ;P

    • Akis-F1 FAN

      Εμάς μας χτύπησε Κίνα φέτος, σειρά του Λουις τώρα χαχα

    • Valf1

      Ετσι ειναι χαχαχαχ το πιεσε πολυ ο χαμιλτον προβλεπω αστοχια αυριο ;p

    • Red Flag

      Εγω παντως περιμενα τον Seb στην pole αφου βρηκε χθες το όριο! :p ;) Τι εγινε?

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχα εσύ παίζει να χάρηκες πιο πολύ απο τον Χαμ ;-Ρ έκανε φοβερό γύρο ο Λουίς και η Φερραρι δεν είχε το Ρυθμό που νομίζαμε, αυτό έγινε.

    • Red Flag

      οχι απλα το διασκεδαζω για να μην “κλαιω”. Σιγουρα χαιρομαι να βλεπουμε τετοιες επιδοσεις. αλλα το χαμενο πρωταθλημα του Seb… τεραστια πικρα.

    • Akis-F1 FAN

      Αύριο είναι ο αγώνας…ας δούμε τι θα γίνει και μετά λέμε και για το χαμένο πρωτάθλημα.

    • Valf1

      Ποσο δικιο εχεις!!!! Πικρα..

    • Red Flag

      Θα διαφωνήσουμε πάλι, αλλα πιστεύω το εξής. Αν δεχτούμε οτι ο Σεμπ πρεπει παση θυσία να τερματίσει πρώτος ή τουλαχιστον μπροστά από τον Χαμ για να μην αποχαιρετήσουμε οριστικά το πρωτάθλημα, τοτε πιστευω οτι στην εκκίνηση ο P3 και ο P5 πρέπει να τα δώσουν όλα για όλα με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ακομα και με το περσινό αποτέλεσμα. Καμία προσοχή. Η όλα ή τίποτα. Και ας γίνει χαμός. Αν δε γίνει κάτι στον 1ο γύρο και φυγει ο Χαμ με το κ@λόπαιδο μπροστά,με το ρυθμό που εδειξαν ότι έχουν, πάει. Χαιρετίσματα. Μετα σώζεται μόνο με κανα safety, βροχη, στρατηγική (ανεκδοτο, οπως ειπες). Ταναπού όλα λοιπόν.. εκεί θέλω να καταλήξω!

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχα πώς τα καταφέρνουμε πάντα και διαφωνούμε ;-P Εγώ πιστεύω το ανάποδο…εντάξει δε λέω να είναι κυρία και να χάσει 5 θέσεις στην εκκίνηση, αλλά με 6 αγώνες να απομένουν μετά τον αυριανό δε γίνεται να ρισκάρεις τα πάντα. Πρέπει να προσεγγίσει την εκκίνηση σα να είναι ένα οποιοδήποτε ΣΚ. Ακόμα και να ανοίξει λίγο η διαφορά αύριο, μια εγκατάλειψη του Χαμ σε έναν από τους επόμενους αγώνες τα αλλάζει όλα. Σε 1v1 με τον Χαμ στον αγώνα πιστεύω μπορεί να νικήσει, το θέμα είναι τι ρόλο θα παίξει ο Μαξ και αν θα τον καθυστερήσει.

    • Red Flag

      Ok. Εγω παντως αν ημουν Αριβαμπενε, θα τους εβαφα καπως ετσι και θα τους εριχνα στη μαχη! All in. Νο mercy.

      https://uploads.disquscdn.com/images/0f3ae0ef597654159e8b31099bf45023d3b73b746deccf346da7ebcf1519f957.jpg

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχαχα κοίτα τώρα που το ξανασκέφτομαι δεν έχεις και άδικο…η λογική λέει ότι αύριο θα ανοίξει κι άλλο η διαφορά…οπότε στην εκκίνηση ο Σεμπ παίρνει παραμαζωμα τον Χαμ και ο Κιμι τον Μποττας και είναι σα μην έγινε ποτέ το ΣΚ αυτό χαχαχα

    • Valf1

      Συμφωνω!

  • Neos

    δεν τον χωνευω ως ανθρωπο,αλλα αυτος ειναι πραγματικος 4ακις πρωταθλητης και μαγκια του αν παρει και το φετινο πρωταθλημα.σταθεροτατος,τις περισσοτερες φορες αλανθαστος και οταν πρεπει να κανει την υπερβαση την κανει.
    Σε αντιθεση με αλλους που ψαχνουν το οριο πανω στους τοιχους

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Εκπληκτικός χρόνος από τον Lewis.
    2os o Max και 3ος ο Seb.
    Τρομερή βελτίωση από το 1:39.5 του Seb πέρυσι στο 1:36 φέτος. Να πω την αλήθεια στο 1:37.5 περίμενα την pole μετά το FP3.

  • Thanos

    Φοβερός γύρος από τον Χαμιλτον και εξίσου φανταστικός και από τον Μαξ.
    Όσο καλό μονοθέσιο και να είναι το Φερραρι (για πολλους το καλυτερο) δεν το βλέπω φετος να τα καταφέρνει ο Φετελ με Χαμιλτον σε τετοια φορμα. Δεν τον εχει .-

  • georgekaras

    https://www.youtube.com/watch?v=EiTYwecY41c Ετσι νοιωθει η ferrari σημερα

  • Απιθανος χαμ .. θεωρητικα μειονεκτη η μερκ κ την βγαζει πρωτη με διαφορα .. φετος δειχνει ποσο μεγαλος οδηγος ειναι κ ο φεττελ ποσο υπερεκτιμημενος .. κατι που με δικαιωνει ..κριμα που η μερκ δεν περνει τον αλονσο του χρονου να δουμε μαχη μεταξυ τους διαφορετικα ο χαμ τον φεττελ τον εχει για πλακα

  • mtifosi

    Φοβερος γυρος απο τον hamilton του αξιζε η pole. Η ferrari δειχνει να επηρεαστηκε στα επισημα και ο vettel δεν ξερω τι εχει συμβει αλλα δειχνει λιγο εξω απο τα νερα του. Πρεπει να επιστρεψει στην κανονικοτητα…

  • Lefteris2432

    Ιστορικος γυρος. Αυριο ομως υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα βροχης ετσι;

  • Mitsos Ribopaido

    Eπειδη το έχασα μπορείτε να μου πείτε τι εγινε? ΣΕ ΠΙΣΤΑ που δεν ευνοει την μερκ ερχονται και κανουν 0.6 απο φερραριι?????????????????

    • Τίποτα το ιδιαίτερο!!!!!!
      Απλά ο Arrivabene εκεί που έλεγε να κόψει το τσιγάρο, τώρα ανάβει το επόμενο με την καύτρα του προηγούμενου…………. https://uploads.disquscdn.com/images/90fa52eb3e1d32f597955b13dd954bc19512dd173ca1de85c7c4982d99d433a3.jpg χαχαχαχαχαχα

    • Mitsos Ribopaido

      Καλαα εισαι.. θα έφευγε το άφιλτρο μπαμ μπαμ

    • Valf1

      χαχαχαχαχ.

    • mtifosi

      Φοβερος γυρος απο τον hamilton σε συνδυασμο με λαθος κατευθυνση της ferrari πιστευω στο set-up… θα ειναι δυσκολος αγωνας αυριο αλλα ας δουμε τι θα γινει…

    • Mitsos Ribopaido

      Ξενέρα απο τις λίγες… @@@

    • Red Flag

      Ο Lewis ειπε να παει μια βολτα στο διάστημα και να επιστρέψει σε 1.36.015 Αυτό έγινε.

  • Βλέποντας την σχάρα εκκίνησης για τον αυριανό αγώνα, και σκέφτηκα με τον Verstappen 2ο, τον Vettel 3ο και τον Raikkonen 5ο, τι μπορεί να γίνει?????
    Η απάντηση είναι πολύ εύκολη.
    Sandwich Ferrari με (Red) Bull κιμά………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/e3307d936082d2d8a963763c526be8ddf5c8deabc8d5ef72a8c0bdc1612dbb7e.jpg χαχαχαχαχαχαχ

    • Valf1

      χαχαχαχα

  • Όταν μετά από τις πολύ κακές κατατακτήριες της Ferrari, το αφεντικό της ομάδας έχει κλήση στο κινητό του από το υπερπέραν για να του τα ψάλουν……………….. https://uploads.disquscdn.com/images/b11971b958be5cfd02e8d837dc907a262a9f5d4e128d4356a4c10decf2eaee63.png χαχαχαχαχαχαχα

  • Mitsos Ribopaido

    Αρριβαμπενε πιο καλό σεταπ κάνω μαστορα μου στο f1 2018.. ελα να σας μαθω.
    Τραγικο 2ο σεκτορ το αμαξι γλίστραγε παντου…. Η φερραρι δεν μπορουσε να φερει τα ελαστικα στην σωστη θερμοκρασία.? WTF
    Αυριο η διαχείριση θα παίξει μεγάλο ρόλο.. Αν και βλέπω τον οφορικουε να φευγει μπροστά
    Mπραβο στον Χαμιλτον που τους επιασε στον υπνο και έκανε γυρο πρωταθλητή

    • Akis-F1 FAN

      Και η πλάκα είναι τους το είπε ο Σεμπ ότι η φερράρι χρειάζεται πιο γρήγορο outlap για να ζεστάνει τα ελαστικά και να μην τους βγάλουν πάλι πίσω από τους άλλους και το κάναν πάλι το ίδιο χαχαχα…οι τύποι δεν παίζονται…ο Κιμι προπέρασε 3-4 αυτοκίνητα τουλάχιστον για να βρει χώρο από εκεί που τον έβγαλαν…

    • Mitsos Ribopaido

      Ακριβως. Δυστυχως ο σεμπ εχει να οργανωνει κιολας τις μλκς τους. Ο χαμιλτον τε εχει ολα ετοιμα και δινει πονο

    • zet125

      Ποιος φταιει που εχασε ο vettel την pole???

    • Akis-F1 FAN

      Γιατί πρέπει να φταίει κάτι ; Δεν ήταν αρκετά γρήγορος.

    • Valf1

      Αστα να πανε φιλε ολο διορθωσεις εκαναν..

  • Tifoso

    Αυριο περναει πρωτος vettel 2 ver και τριτος ham. Λογικα ο ham θα χασει κι αλλη θεση λογω κακης διαχειρησης ελαστικων.

  • Ba’adur Subutai

    Τα ίδια θα λέμε συνέχεια; Είπαμε, ο Φέττελ είναι το καλύτερο νο2 που είχε η Φερράρι από την εποχή του Ζιλ Βιλνέβ.
    Ο Χάμιλτον φέτος σβήνει την ντροπή του Ρόσμπεργκ.
    Ο Ρικκιάρντο από τότε που έφυγε πήρε το μονοθέσιο του 2008.
    Ο Βαντόρν μόνο τον Ράικκονεν θα μπορούσε να περάσει νομίζω.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Σήμερα ο Lewis και ο Max έκαναν αλανθαστους γύρους και βρήκαν το κάτι παραπάνω. Στη Φερραρι έχει πέσει πολύ πίεση και ειδικά στον Σεμπ. Τον κατηγορούν ότι δεν είναι αρκετά γρήγορος ότι σπάει υπό πίεση, κάνει αρκετα λάθη και αλλά. Δυστυχώς για τον ίδιο δεν τον θέλουν και δεν τον στηρίζουν και αρκετοί οπαδοί της Scuderia, ίσως και η ομάδα και αυτό είναι κακό, όπως και ο ιταλικός τύπος. Ειδικά για σήμερα είστε πολύ αυστηροί μαζί του. Επειδή πέρυσι ήταν στην pole δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θα είναι και φέτος και δεν είναι ούτε κουλός, ούτε αργός οδηγός, η Mercedes βελτιώθηκε πολύ, όπως και η Red Bull. Προσπάθησε έκανε πολύ καλό χρόνο απλά οι άλλοι 2 ήταν σε άλλο επίπεδο. Bottas, Kimi και Ricci ήταν όμως πιο πίσω. Απλώς η Ferrari και όχι ο Seb απλά σήμερα δεν μπορούσαν.
    Αν τυχόν αύριο κέρδισει και ο Lewis ή βγει πιο πίσω η εγκαταλείψει τι θα πείτε? Δεν είμαι υποστηρικτής του Seb αλλά πιστεύω δέχεται περισσότερη κριτική από αυτή που του αναλογεί.

    • Leto21

      Για να ειμαστε ακριβεις φιλε μου:
      Hamilton – Bottas Διαφορα: 0.687s
      Max – Rici Διαφορα: 0.662s
      Vettel – Kimi Διαφορα: 0.166s
      Oταν λοιπόν οι Ν1 οδηγοί των δυο βασικών ανταγωνιστών σου βρίσκουν πάνω απο 0.5s απο τους teamates τους, και ο Βεττελ ως Ν1 οδηγός της ιστορικότερης ομαδας της F1 δεν μπορείς να βρεις πάνω απο 0.2 απο τον απολυμένο/ξενερωμένο Κιμι είσαι άξιος της κάθε κριτικής. Δεν είναι τυχαίο ότι εχει κάνει που@@να την όμαδα για να μην έρθει ο Λεκρεκ. Δεν γίνεται να είσαι “4ακης” και να φοβασαι εναν ροοκιε…

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Για τα εσωτερικά της ομάδας και το τι γίνεται με τον Leclerc δεν έχω ιδέα, όπως και τον ρόλο του Seb. Αυτό με τον Rookie μου θυμίζει όταν ο Ricci πήγε στην Red Bull και ήταν ταχύτερος του Seb.
      Τώρα για τον Κίμι δεν είναι επιπέδου Μπότας να τον πέρνεις 0.5 sec στο γύρο. Για τον Ricci πάλι η ομάδα μετά την απόφαση του να πάει στην Renault η ομάδα δεν πολύασχολείται μαζί του και σίγουρα δεν του δίνει το ίδιο μονοθέσιο με τον Max.
      Σίγουρα ο γύρος του Seb δεν ήταν τέλειος αλλά η ομάδα δεν έχει ευθύνη καθόλου για αυτό το 0.6 sec?

    • Valf1

      Μεγαλη ευθυνη εχει η ομαδα για το 0.6 sec δυστυχως!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ακριβώς, αλλά όλοι κράζουν τον Seb.
      To ενδεχόμενο να βρήκε κάτι παραπάνω η Mercedes και σε συνδυασμό με λάθος της Ferrari δεν υπάρχει σαν ενδεχόμενο?
      Η μπορεί απλά να είναι ταχύτερη για φέτος η Mercedes στο συγκεκριμένο σιρκουίτ σε απόλυτο γύρο.

    • Valf1

      Πιστευω βρηκε το κατι παραπανω η Mercedes δυστυχως και το κλιμα ειναι βαρυ στη ferrari.Αν κερδισει αυριο θα τον υποστηριξουν ολοι ξαφνικα!!

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Αυτό είναι που μου την δίνει, στις νίκες όλοι μαζί και στις ήττες κράξιμο. Δεν μπορεί από τι μια μέρα στην άλλη από οδηγάρα να γίνεται κουλός.
      Ίσως στη Ferrari ασχολούνται περισσότερο με τα εσωτερικά θέματα και άφησαν πίσω την εξέλιξη του μονοθεσίου.
      Θα δούμε αύριο.

    • Valf1

      Συμφωνω απολυτα ασχολουνται με τα εσωτερικα και ειδικα οταν πεθανε ο marcionne αστα να πανε εγινε η κατασταση ..

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Και ο Seb είναι ο Αποδιοπομπαίος τράγος. Λες και όλοι οι υπόλοιποι είναι αλάνθαστοι. Τελικά ενώ όλα φαινόταν ρόδινα μέχρι πριν 2 αγώνες ο θάνατος του Sergio και οι απανωτές εξελίξεις δημιούργησαν πολλά προβλήματα.

    • Valf1

      Αυτο ακριβως φιλε οπως το πες…καθε χρονο παντα κατι θα γινει και αυτοκτονουν σαν ομαδα απο τα μισα και μετα..
      Τελος παντων θα δουμε αυριο τι θα γινει.

    • Πρώτα πρώτα, οι Ιταλοί δημοσιογράφοι δεν αστειεύονται με την Ferrari.
      Όταν, κάτι δεν πάει καλά στο Maranello το αίμα ρέει ποτάμι από δημοσιογράφους για οποιοδήποτε, είτε στέλεχος της εταιρίας είτε της ομάδας.
      Αναφέρεις για πίεση στη Ferrari, κάτι το οποίο είναι γνωστό εδώ 20 ημέρες.
      Μέχρι το GP του Βελγίου, όλα στην ομάδα κυλούσαν όμορφα και χαλαρά, καθώς η ιταλική ομάδα πήρε μία νίκη.
      Όμως, με το που “σκάει” η είδηση την αποχώρησης του Raikkonen, ο Vettel βγάζει δυσφορία και ενόχληση. Ξαφνικά και ενώ όλα πάνε καλά στην ομάδα ο Vettel έχει συζητήσεις με τον Arrivabene και προσπαθούν να αλλάξουν γνώμη στον Elkann για την προαγωγή Leclerc.
      Και κάπου εκεί, ο Manley (CEO της FCA) κόβει τον αέρα και στους 2 της Scuderia και ο Μονεγάσκος από το 2019 πιάνει Maranello.
      Έτσι, η Ferrari πάει στον εντός έδρας αγώνα της ομάδας με τον έναν οδηγό της χολωμένο, τον άλλον οδηγό να γνωρίζει ότι δεν θα τρέχει για την ομάδα του την επόμενη χρονιά και το αφεντικό να νιώθει παραγκωνισμένος.
      Ξαφνικά, για να μπορέσει να εκτονωθεί όλη αυτή η κατάσταση, όλα τα στελέχη της ομάδας βρίσκονται από Maranello στο Μιλάνο.
      Τελικά, δεν γίνεται τίποτα και η Ferrari χάνει την νίκη τόσο σε βαθμολογικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο γοήτρου.
      Αυτές τις 2 εβδομάδες, στην Ιταλία έφτασαν γράφονται πολλά και διάφορα τόσο για τον Arrivabene όσο και τον Vettel.
      Πάντως, ο Vettel έχει την στήριξη τόσο της ομάδας όσο και των οπαδών.
      Δεν λέω ότι ο Γερμανός έχει την απήχηση που έχει ο Raikkonen στους οπαδούς της Scuderia, αλλά τα 2 τελευταία χρόνια ο Vettel ήταν που αποφάσιζε για τον teamamte του και ο Arrivabene απλά εκτελούσε.
      Τραγικό λάθος του Ιταλού να εκτελεί την επιθυμία του Γερμανού.
      Σήμερα, όντως η Ferrari μπορεί να υστερούσε σε απόδοση έναντι των Mercedes και RBR, δεν σημαίνει όμως ότι έχει χάσει και τον αγώνα, γιατί οι βαθμοί μοιράζονται την Κυριακή και όχι το Σάββατο.
      Τώρα, τα όσα αναφέρεις για την κριτική που δέχεται ο Γερμανός, σου λέω ότι στον αγώνα της Γερμανίας ήταν καθοριστικό το λάθος του Vettel.
      Σίγουρα, έχει κάνει και η Ferrari τα λάθη της ως ομάδα, αλλά δεν αναιρεί τα όσα λάθη έχει κάνει ο Vettel ατομικά ως οδηγός.
      Προσωπικά, θεωρώ ότι η ομάδα δεν έχει βγάλει στην σέντρα τον Vettel κάτι για το οποίο έχει πράξει σωστά η διοίκηση των Ιταλών και οι οπαδοί δεν τον κατηγορήσαμε για κάτι.
      Όμως, δεν μπορώ να δεχθώ και να συγχωρέσω ότι με την ανακοίνωση της προαγωγής Leclerc, ο Vettel αναστάτωσε μία ολόκληρη ομάδα για ένα δικό του καπρίτσιο.
      Τώρα, θέλω να δω τον Γερμανό πως θα αντιδράσει αύριο ξέροντας ότι ο ανταγωνιστής του είναι στην pole position και έχει να προσπεράσει τον πιο δυναμικό και ατίθασο οδηγό του grid.
      Καιρός να αποδείξει και ο Vettel ότι μπορεί να ανταγωνιστεί τον Hamilton σε ένα GP που η Ferrari είναι πίσω σε δυναμική από την Mercedes μέσα στο 2018 και με διαφορά στην βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών να είναι στους 30 βαθμούς.
      Ο @akisf1fan:disqus ανέφερε κάτι για το σύνδρομο του υποδεέστερου μονοθεσίου ως αιτία των πολλών λαθών του Γερμανού.
      Άρα, του Γερμανού δεν του μένει τίποτα από το να οδηγήσει αύριο ως 4 φορές πρωταθλητής για φανεί αν αξίζει αυτόν τον τίτλο.

    • Akis-F1 FAN

      Ωραία η ανάλυση όπως πάντα Μιχάλη ;-P Η Φερράρι έχει τα τελευταία πολλά χρόνια θέμα με τα εσωτερικά της. Δεν είναι δυνατόν μια αλλαγή οδηγού να την ταράζει τόσο όταν παλεύουν για τίτλο. Αν όντως ο Σεμπ και ο Αριβαμπένε έχουν κάνει χαμό, είναι μεγάλο φαουλ. Μετά το λάθος στη Γερμανία όλοι στράφηκαν ενάντια στον Σεμπ ( λογικό θα μου πεις γιατί και ο ιταλικός τύπος και η ομάδα και οι οπαδοί είναι διψασμένοι για τίτλο ), αλλά αυτό μόνο χειρότερη κάνει την κατάσταση. Από τότε τρώει κράξιμο με το παραμικρό.
      Αύριο με τη Σιγκαπούρη να είναι η 2η χειρότερη πίστα για προσπέρασμα και τον Μαξ μπροστά να μην έχει να χάσει τίιποτα δεν περιμένω και πολλά, αλλά ας δούμε τι θα γίνει. Θα έλεγα για στρατηγική, όμως είπα να μην το ρίξω στο χιούμορ χαχα

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Μετά τον θάνατο του Sergio υπάρχει ένα αρνητικό κλίμα στην ομάδα. Λογικό όταν χάνεις τον Πρόεδρο εν μέσω αγωνιστικής περιόδου και πρέπει να παρθούν κάποιες αποφάσεις.
      Πιστεύω πολλά λάθη της ομάδας τα επομίζεται ο Seb με ότι αυτό συνεπάγεται. Σίγουρα έχει κάνει αρκετά λάθη με μεγαλύτερο αυτό στην Γερμανία. Δυστυχώς και η ομάδα έχει κάνει πολλά λάθη, τα περισσότερα εις βάρος του Κίμι, αλλά και τα υπολοιπα στελέχη της ομάδας κυρίως αυτός που βγάζει τις στρατηγικές έχουν μεγάλο μερίδιο ευθύνης.
      Απλώς και ο Arrivabene θα έπρεπε να πέρνει τις αποφάσεις και όχι ο Sergio ή ο Vettel ή ο καινούργιος πρόεδρος. Αυτό μειώνει και την δυναμική του Maurizio προκαλώντας και άλλα προβλήματα. Είσαι ή δεν είσαι η κεφαλή της ομάδας, Δεν μπορεί να αποφασίζει ο Vettel ποιος θα είναι ο 2ος οδηγός.
      Για την στήριξη των οπαδών προς το πρόσωπο του έχω πλέον διαφορετική άποψη, υπάρχει μεγάλη μερίδα που δεν τον συμπάθει, (παίζει και το ρόλο του ότι είναι Γερμανός). Ίσως οι οπαδόι πίστεψαν πως βρήκαν τον νέο Σουμάχερ που θα τους ξαναφέρει στη κορυφή και βλέποντας πως για 4η χρονιά παίζει να μην πάρουν τίτλο αλλάζουν άποψη και αρχίζουν οι γκρίνιες. Ίσως είχαν μεγαλύτερες προσδοκίες που φαίνονται να μην εκπληρώνονται.
      Για την αναστάτωση με τον Leclerc δεν ξέρω καθόλου τι έγινε και τι ισχύει και το ρόλο του Vettel.
      Όπως είπες ο αγώνας είναι αύριο και τότε μοιράζονται οι βαθμοί. .

    • Tifoso

      Leclerc και Vettel το 2019 θα ειναι equal. Αλλαζουν τελειως οι ισορροπίες στην ferrari και αυτο ειναι ενας μοχλος πιεσης που ο Vettel δεν μπορει να διαχειριστεί. Αλλο ενα μεγαλο λαθος της Ferrari. Θολωνει το μυαλο των οδηγων ενω δεν θα επρεπε. Ο Vettel πρεπει να αντιμετωπισει αυτο, τις λαθος επιλογες της ferrari, τις λαθος στρατηγικες, τον ham που δεν χαριζει καστανα, μια merc που δουλευει σαν καλοκουρδισμενο ρολογακι, τον Ιταλικο αμείλικτο τυπο… Αν βγει πρωταθλητης φετος τοτε τιποτα ξανα δεν τον σταματαει. Αλλα το βλεπω πολυ δυσκολο δυστυχως.

    • v-bang

      Ο Σεμπ δεν ειναι κανένας μποτας , εχει 4 πρωταθλήματα αρα θα δέχεται και την αντίστοιχη κριτική ενός 4Χπρωταθλητη. Η φερραρι εχει κανει τραγικά λάθη αλλα και ο σεμπ φέτος εχει δειξει πολλες αδυναμίες που δεν δικαιολογούνται και δείχνουν σημάδια ανώριμου οδηγού .

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Μόνο που τα 4 τα πήρε με την τότε Red Bull που πετούσε και τα 2 τα πήρε χωρίς αντίπαλο.
      Ίσως δεν είναι ο πρωταθλητής που περιμένατε.
      Απλώς λέω ότι δέχεται περισσότερη κριτική από αυτή που του αναλογεί και κανονικά πέφτει στις πλάτες τις ομάδας.

    • Akis-F1 FAN

      Τα 2 που πήρε το 2010 και το 2012 ήταν κάτω από τρομερή πίεση. Δεν είναι ότι αντιμετωπίζει πρώτη φορά τέτοιες συνθήκες. Κάτι γίνεται φέτος στη φερράρι και δεν τον αφήνει να συγκντρωθεί στην οδήγηση.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      To αστείο είναι ότι και το 10 και 12 ο μεγάλος του αντίπαλος οδηγούσε Ferrari.
      Μήπως και το κλίμα μέσα στην ομάδα δεν είναι τόσο καλό για τον ίδιο σε σχέση με αυτό της Red Bull?

    • Akis-F1 FAN

      Νομίζω αυτό είναι πασιφανές…δεν ξέρω αν είναι ο θάνατος του Μαρκιονε που έφερε διοικητικές αλλαγές, το σίραλ με την αλλαγή Κιμι-Λεκλερκ ή κάτι άλλο, αλλά το κλίμα μέσα στην ομάδα είναι χάλι μάυρο και φαίνεται στον τρόπο που αποδίδει η ομάδα συνολικά.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Και επειδή είναι άνθρωπος υπάρχει μεγάλη περίπτωση να τον επηρεάζουν. Δεν υπάρχει κάτι χειρότερο από τεταμένο ή αρνητικό κλίμα μέσα σε μια ομάδα. Σε αντίθεση με την ομάδα της Μερσέντες που το κλίμα είναι άψογο.

    • Akis-F1 FAN

      Δυστυχώς έτσι είναι…όταν η μια ομάδα λειτουργεί ρολόι και η άλλη είναι άστα να πάνε μάντεψε ποια θα πάρει πρωτάθλημα…ελπίζω να μας διαψεύσουν και οι μακαρονάδες και ο Σεμπ.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Και η Mercedes κάποια στιγμή τα βρήκε σκούρα και την έπιασε ταραχή όταν είδε ότι η Ferrari είναι στο ίδιο επίπεδο και λίγο πιο μπροστά αλλά αφού πρώτα έριξε λάσπη και είδε ότι δεν πιάνει, έκατσε και δούλεψε σαν ομάδα. Σίγουρα υπήρχαν γκρίνιες και εντάσεις αλλά όχι σαν αυτό που γίνεται με τη Ferrari, τον ιταλικό τύπο και τους οπαδούς που άρχισαν ήδη την σταύρωση του Sebastian..

    • Valf1

      Στο τελος αυτο βλεπω φιλε να τόν σταυρωνουν.!

    • Akis-F1 FAN

      Αυτό νομίζω πάντως πρέπει να το αναγνωρίσουμε στη Μερκ…κάθε φορά που την πιέζει η φερράρι είναι λες και ξυπνάνε το τέρας…έρχεται μετά και μοιράζει φάπες. Στο Σπα νομίζω ήταν η πρώτη φορά τα τελευταία 4 χρόνια που η Μερκ έφαγε χαστούκι στα ίσα σε μια πίστα που παραδοσιακά κυριαρχούσε και είδαμε τι έγινε μετά…για το τελευταίο που λες θα συμφωνήσω, αλλά δυστυχώς ο κόσμος ξεχνάει εύκολα.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Μην ξεχνάς ότι η Mercedes έχει και τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό από όλες τις ομάδες και μερικά από τα καλύτερα στελέχη όπως ο πρώην δικός σας James Allison σε συνδυασμό ότι λειτουργεί σαν ενιαίο σύνολο και φυσικά την λιγότερη πίεση που ασκείται πάνω της.
      Στο Spa αν θυμάμαι ο Seb και πέρυσι ήταν πιο γρήγορος, απλώς δεν κατάφερε μετά την Eau Rouge να περάσει τον Lewis.
      Γενικά ο κόσμος ξεχνάει εύκολα, (π.χ όταν βρίζουν τον Κίμι, τον τελευταίο πρωταθλητή της Scuderia) αυτοί που αγαπάνε πραγματικά την ομάδα την στηρίζουν και στις ήττες.

    • Mitsos Ribopaido

      Ειδικα το 12 εκανε οδηγηση ουαου συην βραζιλια.φετος κατι δεν παει καλα στην φερραρι

    • Valf1

      Κριμα και ειχαμε δυνατοτητες με το φετινο μονοθεσιο.!

    • Akis-F1 FAN

      Είναι κρίμα πραγματικά, γιατί φέτος που έχουν επιτέλους το μονοθέσιο για πρωτάθλημα είναι χάλια όλα τα υπόλοιπα. Την οργάνωση της Μερκ να είχαμε και θα κένταγε όπως στην RB.

    • gronholm89

      Το 2010 δεν ήταν το φαβορί, δεν ήταν καν το 2ο φαβορί! Το 2012 στην Βραζιλία όμως και ενω είχε μεγάλη διαφορά στο πρωτάθλημα τα έκανε σαλάτα! Στην εκκίνηση έχασε ένα σορό θέσεις και μετά ήρθε η σύγκρουση που τον έριξε τελευταίο! Γενικά υπό πίεση ο Vettel σπάει. Θα μπορούσα να το δικαιολογήσω σε έναν νεαρό οδηγό, αλλά όχι σε έναν τόσο έμπειρο!

    • Akis-F1 FAN

      Όταν δεν είσαι φαβορί έχεις λιγότερη πίεση δηλαδή ? Ίσα ίσα το αναποδο ισχύει. Στη Βραζιλία τον έκλεισε ο Γουεμπερ στην εκκίνηση, έπεσε τελευταίος και με σπασμένο πάτωμα και εξατμίσεις στη βροχή ανέβηκε 6ος και πήρε το πρωτάθλημα, κάνοντας και ένα έξτρα πιτ στοπ γιατί δεν λειτουργούσε ο ασύρματος και δεν μπορούσε να μιλήσει με την ομάδα. Αν αυτό δεν είναι πίεση τι είναι ;

    • Red Flag

      Εχεις δικιο στο οτι δεχεται πολύ εντονη κριτική και πολλές φορές άδικη. Εδω πολλοί τον εχουν βγαλει εντελώς αχρηστο. Οι τιφόζι το ξέρουμε ήταν ανέκαθεν αμείλικτοι. Ομως: 1. απ’όσο τον παρακολουθούμε τόσα χρόνια ο Seb δεν ασχολήθηκε ποτε με τον τύπο. Δεν εχει καμία επαφή με τα social, δεν διαβάζει κριτικές, τίποτα. Ετσι λεει τουλαχιστον, οτι δεν ασχολείται με το τι λενε οι άλλοι. Σιγουρα βέβαια υπάρχουν άνθρωποι ,μανατζερ, ομάδα κλπ που θα του μεταφέρουν σε εναν μικρό βαθμό εστω το κλίμα του κόσμου. Αλλά δεν πιστεύω οτι τον επηρεάζει τόσο. 2. Κανείς δεν είπε οτι ενας οδηγός δεν κάνει λάθη. Το θέμα είναι γιατι γίνονται αυτά τα λάθη. Γιατί αν είσαι ταλέντο, που είναι κατα την αποψή μου ο Σεμπ, ακομα και λάθος να κάνεις, θα γίνει μια φορά-δυο και θα το σώσεις. Εδω μιλάμε όμως για απανωτά λάθη, που όλοι ακόμα και ο ίδιος λένε οτι οφείλονται στην πίεση. Και ο ιδιος εχει δηλωσει οτι παλευει με τον εαυτό του. Προσωπικά θεωρώ αστείο ενας κορυφαίος επαγγελματίας, πρωταθλητής κλπ να μην μπορεί να ελέγξει την ψυχολογία του καθόλου. Κατι κανει λάθος στην προετοιμασία του για τους αγώνες και δεν εννοω στη σωματική/οδηγική προετοιμασία.

    • Mitsos Ribopaido

      Bαρυσημαντο αυτο π λες για την προετοιμασία και έχεις δικιο!

  • sotirisb

    Να πως ξεχωριζουν καποιοι οδηγοι απο τη μαζα. Μπορει να μην ειναι οι πιο σταθεροι, οι πιο επιτυχημενοι ή οι πιο αγαπητοι αλλα σιγουρα θα τους θυμομαστε μια ζωη. Θυμισαν Senna οι δυο πρωτοι σημερα.

    Σε μια εποχη που το αθλημα εχει καταντησει βαρετο, κλινικο και μιζερο λογω κανονισμων, τετοιες στιγμες ειναι που προκαλουν συγκινησεις.

  • LJ

    Ποιος ο λόγος που κρατάμε ακόμα τον Vandoorne?

    • Mika

      Περιμενουμε να τελειωσει η χρονια!
      :p :p

    • LJ

      Α sorry γτ νόμιζα ότι είχε τελειώσει ήδη.

    • Mika

      Φυσικα και οχι….Αφου κανουμε δοκιμες!!!
      :p