Σύμφωνα με τον Tetsuya Tada, επικεφαλής της Gazoo Racing και επικεφαλής μηχανικός της Supra, η Toyota ετοιμάζει και μια ελαφριά έκδοση της Supra που θα απευθύνεται σε όσους θέλουν να κινούνται γρηγορότερα εντός πίστας.
Όπως είπε:
Κάποια στιγμή η Toyota Supra θα προσφέρεται και σε έκδοση με λιγότερο βάρος. Στην αγωνιστική έκδοση έχουμε αφαιρέσει 100 κιλά και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι εντελώς διαφορετική. Δεν χρειάζεται ο κινητήρας να αποδίδει περισσότερα άλογα.
Το μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση του Detroit τον ερχόμενο Ιανουάριο και μηχανικά θα προσφέρεται με κινητήρες και κιβώτια της BMW. Συγκεκριμένα θα υπάρχει ένας 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 195 (20i) και 255 ίππων (30i), καθώς και ο 3,0-λιτρος απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής (40i). Όλοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Ερωτηθείς για την Porsche Cayman ο Tada δήλωσε:
Η Porscha Cayman είναι το δυναμικό μας σημείο αναφοράς από την αρχή ανάπτυξης της Supra. Η Cayman έχει το πλεονέκτημα να έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος, αλλά όταν οδήγησα και τα δύο αυτοκίνητα back-to-back σε πίστα, διαπίστωσα πως και η Supra έχει την ίδια ακριβώς συμπεριφορά.