Η Peugeot παρουσίασε σήμερα τη ολοκαίνουρια γκάμα των plug-in hybrid (PHEV) κινητήρων βενζίνης, τους οποίους τοποθετεί στο 3008 και το νέο 508 (και 508 SW). Τα νέα υβριδικά μοντέλα της εταιρίας θα κυκλοφορήσουν το δεύτερο τρίμηνο του 2019.

Οι νέοι κινητήρες HYBRID και HYBRID4 της γαλλικής εταιρίας σου δίνουν την ευκαιρία να βιώσεις νέους τρόπους οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του αμιγώς ηλεκτρικού τρόπου λειτουργίας τους, την υβριδική τετρακίνηση του συστήματος HYBRID4, ενώ υπάρχουν και τα προγράμματα οδήγησης Sport, Comfort και Hybrid.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης (300V), έχει χωρητικότητα 11,8 KWh (HYBRID) και 13,2 KWh (HYBRID4), επιτρέποντας στα αυτοκίνητα να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι 40 χλμ. και 60 χλμ. αντίστοιχα, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

To HYBRID4 σύστημα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο 3008 GT και αυτό συνδυάζει τον 1.600άρη PureTech κινητήρα που κινεί μαζί με έναν ηλεκτρικό κινητήρα τον εμπρός άξονα, και άλλον έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τον πίσω άξονα. Η απόδοση του βενζινοκινητήρα φτάνει τα 200 άλογα, ενώ κάθε ένας ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 110 άλογα. Η συνδυαστική απόδοση του συνόλου ανέρχεται στα 300 άλογα, με το τετρακίνητο 3008 GT HYBRID4 να επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 6,5 δευτ.

Το HYBRID σύστημα είναι διαθέσιμο τόσο για το 3008, όσο και για τα 508 και 508 SW. Στην προκειμένη, το σύστημα συνδυάζει τον 1.600άρη PureTech κινητήρα και έναν ηλεκτρικό κινητήρα που στέλνουν την κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα Η απόδοση του βενζινοκινητήρα φτάνει τα 180 άλογα, ενώ του ηλεκτροκινητήρα τα 110 άλογα. Έτσι, η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στα 225 άλογα.

Για την φόρτιση των μπαταριών, σε απλή οικιακή πρίζα και με απλό φορτιστή (3.3 kW, 8A) χρειάζεται 7 ώρες, ενώ ο χρόνος πέφτει στις 4 ώρες με φορτιστή 3.3 kW και 14A. Με το προαιρετικό Wallbox (6.6 kW 32A), ο χρόνος μειώνεται σε 1 ώρα και 45 λεπτά.