Η Infiniti στην έκθεση του Παρισιού παρουσιάζει την εξέλιξη του Q60 Project Black S concept που είχε παρουσιαστεί το 2017. Το Project Black S prototype διαθέτει ένα αναβαθμισμένο powertrain και απεικονίζει την δέσμευση της εταιρίας για την ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων κινητήρων υψηλής απόδοσης.

Το Project Black S prototype συνδυάζει τον 3,0-λίτρο V6 VR30 twin-turbo κινητήρα που διαθέτει ERS παρόμοιας τεχνολογίας με αυτά που συναντάμε στα μονοθέσια της Formula 1. Συνδυαστικά το powertrain αποδίδει 571 άλογα, 64 περισσότερα από όσα απέδιδε το Q60 Project Black S concept του 2017. Το Project Black S χρησιμοποιεί τρεις MGU (motor generator unit), μια MGU-K μονάδα που μετατρέπει την ενέργεια κατά το φρενάρισμα σε ηλεκτρισμό και δύο MGU-H μονάδες που μετατρέπουν την θερμική ενέργεια των καυσαερίων σε ηλεκτρισμό.

Το Infiniti Project Black S Prototype μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα και αποτελεί ουσιαστικά την έκδοση προ-παραγωγής του μοντέλου, με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας ERS να συλλέγει ενέργεια τόσο από το turbo, όσο και από το φρενάρισμα, προσθέτοντας δύναμη και ροπή, βελτιώνοντας την επιτάχυνση του αυτοκινήτου. Η εξάτμιση του V6 twin-turbo 3,0-λίτρων κινητήρα θα είναι από τιτάνιο, με το αυτοκίνητο να κάνει εκτεταμένη χρήση carbon.

Επειδή το υβριδικό σύστημα προσθέτει επιπλέον 200 κιλά βάρους, η εταιρία έχει προχωρήσει σε εκτενή χρήση carbon στο σώμα προκειμένου να μειωθεί το βάρος, το οποίο ανέρχεται στα 1.775 κιλά, μόλις 24 περισσότερα από όσο ζυγίζει το Q60 Red Sport 400. Το Infiniti Project Black S Prototype έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και καλύτερα χαρακτηριστικά οδήγησης.

Τα φρένα είναι carbon-κεραμικά με αεριζόμενους τρυπητούς δίσκους διαστάσεων 380 mm μπροστά και 360 mm πίσω. Φορά σπορ ανάρτηση, ρυθμιζόμενο ABS και traction control.