Πριν δύο μήνες, η Kia παρουσίασε το νέο ProCeed, και την περασμένη Πέμπτη (15/11) ξεκίνησε η παραγωγή του στο εργοστάσιο της εταιρίας στη Zilina της Σλοβακίας. Το νέο ProCeed , όπως και το Ceed GT παράγονται στην ίδια γραμμή με τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, και σύμφωνα με πληροφορίες μας το πρώτο θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα με την είσοδο του του 2019.

Με την αγορά των 3-θυρων αμαξωμάτων στην Ευρώπη να έχει “πεθάνει”, η Kia άλλαξε χαρακτήρα στο ProCeed και το μετέτρεψε σε ένα πανέμορφο, προσιτό grand tourer. Και αυτό γιατί η κορεάτικη εταιρία ανακοίνωσε πως καταργεί τις τρίπορτες εκδόσεων των μοντέλων της.

Το νέο ProCeed αποτελεί την έκδοση παραγωγής του Proceed Concept που είδαμε πέρσι και αποτελεί μέρος του προγράμματος των τεσσάρων αμαξωμάτων που αναπτύχθηκαν με βάση το Ceed. Έτσι, μετά το hatchback και το SW, τρίτο έρχεται το ProCeed, που είναι ένα shooting brake αμάξωμα, για να ακολουθήσει αργότερα το XCeed, μια SUV παραλλαγή, που είναι προγραμματισμένη για το 2019.

Το μήκος του φτάνει τα 4.605 χλστ., όντας 5 χλστ. πιο μακρύ από το Ceed Sportswagon. Το ύψος του είναι 1.422 χλστ. (43 χλστ. πιο χαμηλό από το the Sportswagon), ενώ το πλάτος του δεν αλλάζει και φτάνει τα 1.800 χλστ, όπως επίσης και το μεταξόνιο, που αγγίζει τα 2,65 μέτρα.

Μηχανικά κάτω από το καπό υπάρχει ο 1.000άρης T-GDi, απόδοσης 120 ίππων και 172 Nm ροπής καθώς και ο ολοκαίνουριος 1.400άρης T-GDi, απόδοσης 140 ίππων και 242 Nm ροπής, της οικογένειας Kappa. Στην κορυφή υπάρχει ο 1.600άρης T-GDi κινητήρας, απόδοσης 204 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 265 Nm διαθέσιμα από τις 1.500 έως 4.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή -για πρώτη φορά- με ένα 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Από πλευράς πετρελαίου, το νέο ProCeed GT κινείται από το νέο κινητήρα “U3” της Kia, απόδοσης 136 ίππων με την ροπή να φτάνει τα 320 Nm.

Το νέο ProCeed -όπως συμβαίνει σε όλα τα μοντέλα- καλύπτεται με εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ.