Στα μέσα Οκτωβρίου κυκλοφόρησε η φήμη ότι η Citroen εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο το επόμενο C1 να προσφέρεται αποκλειστικά με ηλεκτρικό κινητήρα, κάτι για το οποίο η Toyota δηλώνει ότι δεν είναι σίγουρη ότι είναι ορθή κίνηση να παρουσιάσει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Aygo.

Η διαφορά φιλοσοφίας μεταξύ της Toyota και του PSA Group σχετικά με τα νέα Aygo/C1/108 φαίνεται να είναι ικανή να τερματίσει τη μεταξύ τους συνεργασία το 2021. Πιο συγκεκριμένα, πηγή από την Γαλλία αναφέρει ότι η ιαπωνική εταιρία θα αγοράσει όλες τις μετοχές της PSA στην κοινοπραξία τους, προσθέτοντας παράλληλα το εργοστάσιο που έχουν από κοινού Toyota και PSA, στην πόλη Kolin της Τσεχίας, στο χαρτοφυλάκιο της.

Οι δρόμοι τους, όμως, δεν θα χωρίσουν, καθώς Toyota και PSA Group θα συνεχίσουν τη συνεργασία τους στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV), με το PSA να παράγει τα μοντέλα της Toyota στην Γαλλία (εργοστάσιο Sevelnord) και Ισπανία (εργοστάσιο Vigo).