Ο Jim Lentz, CEO της Toyota Β.Αμερικής, δήλωσε στο Automotive News ότι το Model 3 της Tesla έχει “κλέψει” πολλούς αγοραστές του Prius. Πιο συγκεκριμένα, το 2018 οι πωλήσεις του Prius μειώθηκαν κατά 17,7% στις ΗΠΑ σε σύγκριση με το 2017. Σύμφωνα με τον Lentz, το ποσοστό των οδηγών της Toyota που αγόρασαν ένα αυτοκίνητο κάποιας άλλης εταιρίας ήταν μόνο 9%, αλλά οι μισοί εξ’αυτών πήγαν στην Tesla.

Ένα από τα χαρακτηριστικά των αγοραστών του Prius είναι η “διψά” τους για νέες τεχνολογίες, με το Prius να είναι ίσως το πιο επιτυχημένο υβριδικό αυτοκίνητο στην ιστορία. Φαίνεται, όμως, ότι η επιτυχία του ξεθωριάζει, με την Tesla να είναι αυτή που κερδίζει έδαφος σε αυτό το είδος των αγοραστών. Με τα Model S και Model X να είναι εκτός σύγκρισης με το Prius λόγω τιμής, το Model 3 φαίνεται ότι ανησυχεί την ιαπωνική εταιρία. Η Toyota πούλησε 79.171 Prius στις Η.Π.Α. το 2018, με την Tesla να κάνει καλύτερη δουλειά, καθώς παρέδωσε πάνω από 114.000 Model 3 το ίδιο διάστημα στις Η.Π.Α.