Μετά την ανακοίνωση της διαθεσιμότητας του Seat Leon με τον 1.500άρη CNG κινητήρα 130 ίππων, η Volkswagen ανανεώνει και τα δύο μοντέλα της που κινούνται με φυσικό αέριο. Πιο συγκεκριμένα, το Polo TGI και το Golf TGI, στα οποία προσθέτει και τρίτη δεξαμενή καυσίμου. Αυτό επιτρέπει στο Polo TGI να έχει αυξημένη αυτονομία κατά 60 χλμ., ενώ η αντίστοιχη του Golf TGI είναι μεγαλύτερη κατά 80 χλμ.

Ακόμα, η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε ότι το υπάρχον Golf είναι διαθέσιμο με τον 1.500άρη τετρακύλινδρο κινητήρα, απόδοσης 130 ίππων και 200 Nm ροπής και καύσιμο φυσικό αέριο (CNG). Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχτυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ή με ένα 7-τάχυτο αυτόματο διπλοσύμπλεκτο, με την τελική ταχύτητα να είναι 205 χλμ/ώρα και 199 χλμ/ώρα αντίστοιχα. H επιπλέον δεξαμενή καυσίμου του Golf έχει όγκο 23 λίτρων και συνολικά αυξάνει τον όγκο των δεξαμενών του CNG στα 115 λίτρα ή 17,3 κιλά αντίστοιχα, που προσφέρει μια αυτονομία έως και 422 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Η κατανάλωση CNG ανακοινώνεται στα 3,6 με 3,5 κιλά ανά 100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 98 με 95 γρ/χλμ., ανάλογα τις διαστάσεις των ζαντών.

Για το Polo TGI, που κινείται με τον 1.000άρη τρικύλινδρο κινητήρα, απόδοσης 90 ίππων, η επιπλέον δεξαμενή έχει όγκο 16,5 λίτρα, που συνολικά αυξάνει τον όγκο των δεξαμενών του CNG στα 91,5 λίτρα ή 13,8 κιλά αντίστοιχα, και προσφέρει μια αυτονομία έως και 368 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

Η Volkswagen αναφέρει ότι ο εν λόγω κινητήρας λειτουργεί σε κύκλο καύσης Miller, έχει νέας γενιάς turbo μεταβλητής γεωμετρίας και ένα προηγμένο σύστημα stop/start. Τα έμβολα είναι επικαλυμμένα με νικέλιο/χρώμιο, ενισχυμένες έδρες βαλβίδων που αυξάνουν την αντοχή στη φθορά και μεγαλύτερες βαλβίδες που βελτιώνουν την κυκλοφορία του αερίου.