Το νέο Ford Ranger Raptor ήρθε Ελλάδα

Σχετικά άρθρα

Κι όμως είναι γεγονός, για πρώτη φορά στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, η Ford κάνει διαθέσιμο το νέο Ranger Raptor, το οποίο εξελίχθηκε από την Ford Performance. Η Ford παρουσίασε το νέο Ranger Raptor πριν ένα χρόνο και αρχικά είχε ανακοινώσει ότι θα είναι διαθέσιμο στην αγορά της Ασίας. Οι πιέσεις, όμως από τις αγορές των Η.Π.Α. και Ευρώπης ήταν μεγάλες και γι’αυτό τον Αύγουστο του 2018 έκανε γνωστό ότι τα πρώτα Ranger Raptor θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Ευρώπης στις αρχές του 2019.

https://youtu.be/1yF_AtM_2Hk

Πιο συγκεκριμένα, χθες βράδυ σε μια ειδική εκδήλωση, η Ford Ελλάς το παρουσίασε στη χώρα μας, με τα πρώτα Ranger Raptor να κυκλοφορούν στην Ελλάδα στα τέλη Μαΐου/αρχές Ιουνίου. Η τιμή του δεν έχει ακόμα επισημοποιηθεί, κάτι το οποίο αναμένεται να γίνει μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες, αλλά προσωπική εκτίμηση ότι θα ξεκινά από τα €55.000 με €57.000.

Διαστάσεις

Το pickup έχει μήκος 5.398 χλστ., πλάτος 2.180 χλστ. και ύψος 1.873 χλστ., ενώ τα μετατρόχια είναι πλατύτερα κατά 150 χλστ. Διαθέτει ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος για προστασία από τις κακουχίες εκτός δρόμου. Η νέα πρόσθετη ποδιά αποτελείται από ατσάλι υψηλής αντοχής πάχους 23 mm πλέων των στάνταρ προστατευτικών που υπάρχουν για τον κινητήρα και το κιβώτιο τετρακίνησης του Ranger.

Η απόσταση από το έδαφος είναι 283 χλστ., αυξημένα κατά 56 χλστ. σε σχέση με το “απλό” Ranger. Εξαιτίας αυτής, αλλά και των νέων προφυλακτήρων η γωνία προσέγγισης είναι στις 32,5 μοίρες, η γωνία διαφυγής 24 μοίρες και ίδια είναι η γωνία ράμπας.

Ανάρτηση

Η αγωνιστική ανάρτηση του Raptor είναι φτιαγμένη για να τα βγάζει πέρα σε δύσκολα εδάφη με υψηλές ταχύτητες, διατηρώντας παράλληλα απόλυτο έλεγχο και άνεση. Τα αμορτισέρ της FOX με Position Sensitive Damping παρέχουν αυξημένες δυνάμεις απόσβεσης σε ακραίες συνθήκες για απαράμιλλη συμπεριφορά off-road και μειωμένες δυνάμεις απόσβεσης σε μέτριες συνθήκες για πιο βελτιωμένη ποιότητα κύλισης στο δρόμο.

Οι σπορ αποσβεστήρες με έμβολα 46,6 mm υποστηρίζονται από αλουμινένιους βραχίονες ελέγχου, με προεξέχοντες βάσεις θόλων αμορτισέρ μπροστά και ειδική νέα διάταξη πίσω ανάρτησης με γόνατα ελατηρίων, αλλά και ενσωματωμένο σύνδεσμο Watt που επιτρέπει την κίνηση του άξονα πάνω/κάτω με ελάχιστη πλευρική απόκλιση. Έτσι, η εμπρός ανάρτηση έχει 32% μεγαλύτερη άρθρωση και η πίσω 18% μεγαλύτερη.

Κινητήρας

Το Ranger Raptor έχει εξελιχθεί από την Ford Performance για τους λάτρεις της γρήγορης off-road οδήγησης και φορά έναν ολοκαίνουργιο bi-turbo τετρακύλινδρο EcoBlue diesel κινητήρα 2,0-λίτρων απόδοσης 213 ίππων με 500 Nm ροπής.

Οι μηχανικοί της Ford δοκίμασαν εκτενώς τον κινητήρα για να αποδείξουν την αντοχή του στις πιο σκληρές συνθήκες, όπως η συνεχής λειτουργία των υπερσυμπιεστών υψηλής και χαμηλής πίεσης μέχρι να κοκκινίσουν λόγω θερμοκρασίας επί 200 ώρες. Οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν σειριακά στις χαμηλότερες στροφές για αυξημένη ροπή και απόκριση. Στις υψηλότερες στροφές (rpm), ο μεγαλύτερος, χαμηλής πίεσης υπερσυμπιεστής παράγει μέγιστη ισχύ.

Ο κινητήρας συνεργάζεται με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο είναι ίδιο με του F-150 Raptor και αποτελείται από ατσάλι υψηλής αντοχής, κράματα αλουμινίου και συνθετικά υλικά για βελτιστοποίηση της αντοχής και του βάρους. Η ευρύτερη κλιμάκωση έχει σαν αποτέλεσμα καλύτερη επιτάχυνση, απόκριση και οικονομία καυσίμου.

Το κιβώτιο στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, με το Ranger Raptor να φορά ζάντες 17″ με ελαστικά BF Goodrich All-Terrain διαστάσεων 285/70, και φρένα με δαγκάνες δύο εμβόλων εμπρός και αεριζόμενους δίσκους 332 mm x 32 mm, ενώ πίσω με αεριζόμενους πίσω δίσκους 332 mm x 24 mm, ενώ μπορεί να ρυμουλκήσει βάρος μέχρι 2.500 κιλά.

Προγράμματα οδήγησης

Το Ranger Raptor σου επιτρέπει να επιλέξεις από έξι προφίλ (driving modes) του Terrain Management System, τα οποία είναι:

  • Normal mode – έμφαση στην άνεση, την οικονομική κατανάλωση και την οδηγησιμότητα
  • Sport mode – ταχύτερη απόκριση για σπορ οδήγηση στο δρόμο
  • Grass/Gravel/Snow mode – σχεδιασμένο για να εμπνέει ασφάλεια και αυτοπεποίθηση σε ολισθηρά off-road και ανώμαλα εδάφη
  • Mud/Sand mode – ρυθμίζει την απόκριση του οχήματος για βέλτιστη ελκτική πρόσφυση και κίνηση σε χαλαρά εδάφη όπως η άμμος και η λάσπη
  • Rock mode – ειδικά για οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα σε πετρώδη εδάφη, όπου ο ομαλός έλεγχος είναι πρωταρχικής σημασίας
  • Baja mode – ρυθμίζει την απόκριση για οδήγηση εκτός δρόμου με υψηλές ταχύτητες, κάτι που χρειάζονται οι οδηγοί στο διάσημο Baja Desert Rally

Που μπορείς να το δεις

Ημερομηνία Επίσημος Έμπορος Ford Διεύθυνση Τηλ.
14/2 Αφοι Καρανικόλα (Car Center) Λ. Συγγρού 371 210.94.28.157
15-16/2 Σφακιανακης Α.Ε.Β.Ε. Λ. Βουλιαγμένης 574 210.99.75.000
18-19/2 Autotechnica Hellas (Βελμαρ) Κηφισίας 61 210.61.55.800
20-21/2 New Motion Α.Ε. Πέτρου Ράλλη 85 & Κηφισού 210.56.25.100
23-25/2 Κ. Γκαρτζονίκας Α.Ε.Β.Ε. 9ο χλμ. Ε.Ο. Ιωαννίνων – Αθηνών 26510.85.20.45
26-27/2 Ν. Αναστασίου Α.Ε. 3ο χλμ. Λάρισας – Αθήνας 2410.66.14.303
1-2/3 Βροχίδης – Χατζής Α.Ε. Γεωργικής Σχολής 29 2311.47.62.00

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στα 360 kW ο ισχυρότερος ταχυφορτιστής στην Ελλάδα

Ο ΣΕΑ στον Κορινό, που βρίσκεται στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, διαθέτει πλέον τον ισχυρότερο DC ταχυφορτιστή στην Ελλάδα, ο οποίος ανήκει στο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr