Ο αμερικάνικος βελτιωτικός οίκος Hennessey Performance μετά την VelociRaptor έκδοση για το F-150 Ranger, παρουσιάζει την αντίστοιχη και για το Ranger. Αρχίζοντας από τις μηχανικές βελτιώσεις, κάτω από το καπό του μικρού pickup της Ford υπάρχει ο 2,3-λίτρων EcoBoost κινητήρας, ο οποίος από το εργοστάσιο αποδίδει 270 άλογα και 420 Nm ροπής.

Με την περιποίηση του Hennessey όμως, η απόδοση του αυξάνεται στα 350 άλογα και στα 521 Nm ροπής. Για την αύξηση αυτή ευθύνονται το νέο σύστημα εισαγωγής αέρα ελευθέρας ροής, η νέα ολόσωμη εξάτμιση, και ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου. Εξαιτίας αυτής της αύξησης, το Ranger VelociRaptor επιταχύνει από τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 6,1 δευτ., δηλαδή 1,3 δευτ. πιο γρήγορα από το εργοστασιακό, και αρκετά κοντά στο F-150 Raptor (5,7 δευτ.).

Ακόμα, το Stage 1 πακέτο του Hennessey τοποθετεί μια πιο off-road ανάρτηση, που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 εκατοστά, ενώ σε συνδυασμό με τις 17άρες HPE ζάντες και τα ελαστικά της BF Goodrich, η συνολική αύξηση της απόστασης από το έδαφος έχει φτάσει τα 15 εκατοστά, σε σχέση με το εργοστασιακό μοντέλο.

Το κόστος του βασικού Ford Ranger στις Η.Π.Α. ξεκινάει από τα 24.300 δολάρια, με τον Hennessey να ζητάει για το Ranger VelociRaptor 64.950 δολάρια. Τέλος, ο οίκος από το Τέξας αναφέρει ότι θα βγάλει στην αγορά μόλις 500 Ranger VelociRaptor το 2019.