Η Rubicon Trail είναι μια από τις καλύτερες “πίστες-διαδρομές” εκτός δρόμου στις ΗΠΑ και το Chevrolet Colorado ZR2 μπορεί να την διασχίσει με περίσσεια ευκολία. Σε τι διαφέρει η ZR2 έκδοση από το απλό Colorado ή το Colorado με το περισσότερο “off-road” πακέτο Z71; Σε πολλά! Πρώτα απ’ όλα, βλέπεις ότι το ZR2 είναι υπερυψωμένο –κατά 50 χλστ. – και φοράει 17άρες ζάντες ελαφρού κράματος και Goodyear Duratrac 31 ιντσών.

Αυτά που δεν βλέπεις όμως, είναι ότι τα ψαλίδια της ανάρτησης έχουν ενισχυθεί ώστε να αντέχουν την κακοποίηση και ίσως το σημαντικότερο απ’ όλα τα Dynamic Suspension Spool Valve αμορτισέρ της Multimatic. Σε περίπτωση που το όνομα σου ακούγεται οικείο αλλά δεν μπορείς να θυμηθείς γιατί, να σου πω ότι είναι τα ίδια αμορτισέρ που τοποθετήθηκαν στην Camaro Z/28!

Η διαφορά τους σε σύγκριση με τα συμβατικά, είναι ότι ενώ το συμβατικό αμορτισέρ παρέχει 2 παράγοντες ρύθμισης, το DSSV παρέχει 6! Κάτω από το καπό υπάρχει ένας V6 βενζινοκινητήρας, 3,6 λίτρων που αποδίδει 308 άλογα και 373 Nm ροπής και συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο

Από την άλλη, το Jeep Gladiator είναι ο νέος “παίκτης” στην πιο απαιτητική αγορά των pickups, αυτής των Η.Π.Α. Διαθέτει body-on-frame πλαίσιο, διαφορετικό από αυτό του Wrangler και φέρει αλουμινένια πάνελ στις πόρτες, στο πλαίσιο του παρμπρίζ, στο καπό και στα μπροστινά φτερά, με την πίσω πόρτα να είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο.

Από πλευράς κινητήρων, στην Αμερική το Gladiator θα προσφέρεται αρχικά με έναν κινητήρα. Τον 3,6-λίτρων V6 κινητήρας βενζίνης απόδοσης 285 ίππων με 353 Nm ροπής, που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό, είτε με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Αργότερα θα προστεθεί και ένας 3,0-λιτρος εξακύλινδρος turbodiesel απόδοσης 260 ίππων με 600 Nm ροπής που θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.