Ο χαρακτηρισμός “τρελός” γίνεται γιατί το ιαπωνικό sport λιλιπούτειο μοντέλο δεν εισήχθη ποτέ επίσημα στην Ευρώπη (άρα και στη χώρα μας), αλλά παρόλα αυτά o κάτοχος του κατάφερε να του βάλει ελληνικές πινακίδες.

Ακόμα, το Honda S660 κυκλοφορεί αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας, κάτι που επίσης σημαίνει ότι είναι δεξιοτίμονο. Η λατρεία, όμως, του ιδιοκτήτη προς αυτό φαίνεται ότι είναι τόσο μεγάλη που ήταν ικανή να υπερκεράσει οποιαδήποτε δυσκολία, όπως έγκριση τύπου, ασφάλεια, ανταλλακτικά κλπ. Και πολύ καλά έκανε θα προσθέσω, γιατί πιστεύω ότι είναι πολύ κρίμα που δεν “βγήκε” ποτέ από την εγχώρια αγορά το συγκεκριμένο kei-car.

Να θυμίσω ότι μηχανικά φορά έναν τρικύλινδρο 660 κ.εκ κινητήρα απόδοσης 64 ίππων, που στέλνει τη κίνηση στους πίσω τροχούς. Το S660 έχει χαμηλό κέντρο βάρους και κατανομή βάρους 45% μπροστά και 55% πίσω, προσφέροντας “εξαιρετική απόδοση στις στροφές”. Έχει μήκος μόλις 3,4 μέτρα και ζυγίζει 830 κιλά με το CVT κιβώτιο και 850 κιλά με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Εύγε!