Το ένα είναι ότι πιο εξωφρενικό έχει βγει από το εργοστάσιο του Woking στην Αγγλία, και το άλλο η πιο δυνατή έκδοση στην ιστορία της 911. Είναι αυτό ικανό να σταθεί επάξια δίπλα στο αυτοκίνητο που αποτίει φόρο τιμής στον Βραζιλιάνο θρύλο της F1, Ayrton Senna da Silva;
Κάθε μέρος του αμαξώματος της Senna είναι κατασκευασμένο από carbon, με αποτέλεσμα η Senna να είναι η ελαφρύτερη McLaren παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ, με το συνολικό βάρος να φτάνει μόλις τα 1.198 κιλά στεγνό (χωρίς υγρά). Μηχανικά, χρησιμοποιεί τον ίδιο biturbo 4.0-λιτρο V8 κινητήρα της 720S, αλλά στην συγκεκριμένη περίσταση αποδίδει 80 άλογα παραπάνω, φτάνοντας τα 800, με την ροπή να είναι 800 Nm (+30 Nm σε σχέση με την 720S).
Από την άλλη, η 911 GT2 RS φορά έναν 3,8-λίτρων επίπεδο εξακύλινδρο bi-turbo κινητήρα, απόδοσης 700 ίππων και 750 Nm ροπής. Ζυγίζει 1.470 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ και επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα.