Πριν περίπου 45 ημέρες, ο επικεφαλής marketing και πωλήσεων της Volkswagen, Jurgen Stackmann, είχε δηλώσει ότι η νέα -όγδοη- γενιά του Golf θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2020 και όχι στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, καθώς εκεί θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του το ηλεκτρικό ID. Με αυτό τον τρόπο, η Volkswagen θέλει να δώσει μεγαλύτερη κάλυψη από τον παγκόσμιο τύπο για κάθε μοντέλο της και πιο συγκεκριμένα θέλει να δώσει στο νέο Golf την αποκλειστικότητα που της αξίζει.

Σε σημερινές του δηλώσεις, όμως, ο Stackmann τόνισε ότι το λανσάρισμα του νέου μοντέλου θα ξεκινήσει στην Γερμανία την ένατη εβδομάδα του νέου έτους, κάτι που σημαίνει στα τέλη του ερχόμενου Φεβρουαρίου. Αυτό γιατί η γερμανική εταιρία θέλει να εξαλείψει όλα τα bugs στα προηγμένα συστήματα τεχνολογίας και ασφαλείας, και των over the air (OTA) αναβαθμίσεων που θα δέχεται, προτού το Golf γίνει διαθέσιμο.

Ο Stackmann δήλωσε χαρακτηριστικά:

Δεν έχουμε κρύψει ποτέ το γεγονός ότι το λογισμικό του αυτοκινήτου, ένας τομέας εξαιρετικής σημασίας για τα προϊόντα στο μέλλον, αποτελεί σοβαρή πρόκληση για εμάς. Έχουμε μπροστά μας να λύσουμε τα όποια θέματα και οι ομάδες είναι υπό μεγάλη πίεση.

H αναβάθμιση λογισμικού ασύρματα μέσω OTA κάνει το αυτοκίνητο εξαιρετικά ευάλωτο σε χάκερς, με τον Stackmann να προσθέτει:

Λόγω της σύνδεσης στο διαδίκτυο υπάρχει πολύ περισσότερο λογισμικό, ειδικά στον τομέα της ασφάλειας, πράγμα που αποτελεί πραγματική πρόκληση, αφού το αυτοκίνητο δεν είναι πλέον κλειστό οικοσύστημα. Ένας πελάτης μπορεί να θυμώσει αν το smartphone του δεν λειτουργεί, αλλά μπορεί να κάνει debugging την επόμενη μέρα. Σε ένα αυτοκίνητο είναι διαφορετικό – εάν κάτι πάει στραβά μπορεί να γίνει κρίσιμο, έτσι οι απαιτήσεις ασφαλείας είναι πολύ υψηλότερες.

Τέλος, μια άλλη επιπλοκή στις OTA ενημερώσεις λογισμικού είναι ότι επηρεάζουν την έγκριση τύπου του οχήματος, με τον Stackmann να δηλώνει:

Πρακτικά προσθέτετε μετέπειτα περιεχόμενο σε ένα όχημα, και αυτός είναι ένας τομέας όπου εργαζόμαστε μαζί με τις υπηρεσίες έγκρισης τύπου για να καθορίσουμε αυτές τις διαδικασίες. Είναι και κάτι καινούργιο για αυτούς.

Σήμερα μόνο η Tesla προσφέρει over the air (OTA) αναβαθμίσεις και δεν έχει αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.

1Διάβασε ακόμα

Γεια σου VW Golf 8