Έναν μήνα μετά την τελευταία φορά που είδαμε το νέο Volkswagen Golf χωρίς ίχνος καμουφλάζ, σήμερα έχουμε νέες φωτογραφίες που είναι πιο αποκαλυπτικές από ποτέ.

Το νέο Golf θα κυκλοφορήσει στην αγορά το δεύτερο μισό του 2019 και όπως βλέπεις, η σχεδίαση του μοντέλου είναι εξελικτική, με το νέο Golf να προσφέρεται αποκλειστικά ως πεντάπορτο, μιας και καταργούνται οι τρίθυρες και οι wagon εκδόσεις του.

1

Το νέο Golf θα ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από τη τωρινή γενιά και το εσωτερικό του θα γίνει πιο premium, με λιγότερα φυσικά κουμπιά και μεγάλες ψηφιακές οθόνες αφής, ενώ όπως αναφέρει η VW, ακόμη και ο διακόπτης των προβολέων θα ενεργοποιείται μέσω οθόνης αφής.

Στο εσωτερικό θα συναντάμε επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων, head-up display και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που θα υποστηρίζει gestures, με τον βασικό εξοπλισμό να γίνεται πλουσιότερος.

2

Το νέο Golf θα βασίζεται στην MQB πλατφόρμα, θα έχει πιο πρακτικό, ευρύχωρο και πολυτελέστερο εσωτερικό, ενώ ταυτόχρονα θα διαθέτει πιο δυνατούς και οικονομικούς κινητήρες από την υπάρχουσα γενιά.

3

Από πλευράς διαστάσεων, το γερμανικό best-seller αναμένεται να είναι ελάχιστα πιο φαρδύ, με το βάρος του να μειώνεται κατά 35 έως 70 κιλά αναλόγως της έκδοσης. Η VW θα χρησιμοποιήσει αρκετά μέρη από τη τωρινή γενιά του, ώστε να εξοικονομήσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, στη προσπάθεια της να καλύψει τα έξοδα που δημιούργησε το σκάνδαλο εκπομπών των ρύπων. Από πλευράς τεχνολογίας θα διαθέτει πλήρως αυτόνομο σύστημα παρκαρίσματος και ένα έξυπνο ψηφιακό κλειδί που θα μπορεί να μαθαίνει τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά του οδηγού.

4

Θα εξοπλίζεται με σύγχρονους TSI και TDI κινητήρες της οικογένειας EA 211 Evo, ενώ θα υπάρχει και ένα υβριδικό σύνολο στο Golf GTE Plun-in hybrid που θα έχει 4,7 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση, κατά τη διάρκεια των πραγματικών συνθηκών.

5

Το σύστημα θα συνδυάζει τον 1.5 TSI κινητήρα απόδοσης 150 ίππων και μια BISG (Belt Integrated Starter Generator) γεννήτρια/μίζα 8 ίππων, που κινείται με ιμάντα, μέσω μιας μπαταρίας ιόντων-λιθίου 48 Volt. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα ολοκαίνουργιο επτατάχυτο DSG κιβώτιο ταχυτήτων, με το ήπιο υβριδικό σύστημα να συμβάλει στην επιτάχυνση, να λειτουργεί ως εκκινητής του συστήματος start/stop, ενώ μπορεί να αποθηκεύσει στην 48V μπαταρία την ηλεκτρική ενέργεια ανακτάται κατά το φρενάρισμα. Το σύστημα θα χρησιμοποιεί την ανακτημένη ενέργεια που θα αποθηκεύεται κατά το φρενάρισμα, με το ηλεκτρικό turbo να τροφοδοτεί με αέρα την τουρμπίνα, την ώρα που ο κινητήρας θα επιβραδύνει. Αυτό θα προετοιμάζει την μηχανική τουρμπίνα να δίνει από χαμηλές στροφές το 100% της δύναμης της, εξαλείφοντας με τον τρόπο αυτό το turbo lag.

6

Τα Golf GTI και Golf R θα δυναμώσουν. Το Golf R θα παράγει 350 άλογα, με τις τελευταίες αναφορές να θέλουν το νέο Golf GTI να μην κάνει χρήση υβριδικής τεχνολογίας και να φορά τον 2,0-λιτρο TSI κινητήρα.

Αυτός θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με την βασική έκδοση να αποδίδει κοντά στα 255-260 άλογα, ενώ η δυνατότερη έκδοση, που εικάζεται πως θα ονομαστεί Golf GTI Cup, θα αποδίδει 300 άλογα. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με 7-τάχυτο αυτόματο DSG.

7

Το νέο Golf GTI θα προσφέρεται στην αγορά από τις αρχές του 2020 και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

8

Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg από τον Ιούνιο του 2019, το οποίο θα αναβαθμιστεί με επενδύσεις 3 δισ. ευρώ προκειμένου να μπορεί να το κατασκευάσει.