Το αμερικάνικο Carandriver έχει μια Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio για μακρά δοκιμή και έχοντας καλύψει περισσότερα από 35.000 μίλια (56.000 χλμ) με αυτή, μας μεταφέρει τα προβλήματα που έχει εμφανίσει το αυτοκίνητο. Σύμφωνα με το αμερικάνικο μέσο, οι προειδοποιητικές ενδείξεις στο ταμπλό είναι το κάτι σύνηθες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Στα μόλις 2.400 μίλια εμφανίστηκε για πρώτη φορά η ένδειξη για ηλεκτρονικό έλεγχο της πεταλούδας, ενώ άναψε και το λαμπάκι “service engine”. Το αυτοκίνητο μπήκε σε safe mode και οι τεχνικοί της Alfa Romeo χρειάστηκαν 1 εβδομάδα προκειμένου να εντοπίσουν τι φταίει.


Το πρόβλημα ήταν μια μικρή διαρροή ψυκτικού υγρού λόγω ενός χαλαρού σφιγκτήρα. Στα 4.100 μίλια εμφανίστηκε ξανά η ένδειξη για ηλεκτρονικό έλεγχο της πεταλούδας, με την απόδοση του κινητήρα να είναι ξανά μειωμένη. Οι μηχανικοί της Alfa Romeo προχώρησαν στην αντικατάσταση της αντλίας καυσίμου, μιας και η παλιά έδειχνε να μην στέλνει το καύσιμο με σωστή πίεση.

Στα 10.021 μίλια το αυτοκίνητο πήγε για το πρώτο τακτικό σέρβις του, αλλά χρειάστηκε να μείνει στο συνεργείο για έναν μήνα. Κάποιοι θόρυβοι από το πίσω μέρος ήταν αιτία, με τους μηχανικούς της Alfa Romeo να προχωρούν τελικά στην αντικατάσταση του διαφορικού.

Στα 18.486 χλμ εμφανίστηκε ένδειξη για χαμηλό επίπεδο λαδιού, ενώ υπήρχε κανονικό επίπεδο λαδιού στον κινητήρα. Το συνεργείο προχώρησε στην επαναρύθμιση του αισθητήρα στάθμης λαδιού κάτι που έλυσε προσωρινά το πρόβλημα, μιας και στα 31.000 μίλια, εμφανίστηκε ξανά η ένδειξη για χαμηλή στάθμη λαδιού, παρόλο που η βέργα του λαδιού έδειχνε πως το επίπεδο λαδιού ήταν το κανονικό. Το αυτοκίνητο πήγε στο συνεργείο, εκεί όπου οι μηχανικοί χρειάστηκαν μιάμιση εβδομάδα για να βρούνε το πρόβλημα.

Αρχικά επαναρύθμισαν τον αισθητήρα στάθμης λαδιού κάτι που δεν έλυσε το πρόβλημα αυτή τη φορά και έτσι προχώρησαν στην αντικατάσταση του αισθητήρα στάθμης λαδιού. Το πρόβλημα δεν λύθηκε με τα παραπάνω, αλλά με την εγκατάσταση μιας ενημερωμένης έκδοσης του λογισμικού του συγκεκριμένου αισθητήρα.

Στα 23.673 μίλια εμφανίστηκε ξανά η ένδειξη για ηλεκτρονικό έλεγχο της πεταλούδας. Το αυτοκίνητο δεν εμφάνισε κάποιο πρόβλημα και το σφάλμα εξαφανίστηκε μόνο του. Στα 34.000 μίλια περίπου εμφανίστηκε ξανά η ίδια ένδειξη. Το πρόβλημα εντοπίστηκε σε ένα ελαττωματικό φις, το οποίο αλλάχτηκε.

Ένα άλλο πρόβλημα εμφανίστηκε μετά το πλύσιμο του αυτοκινήτου. Στον πίνακα οργάνων έδειχνε πως μια από τις πίσω πόρτες ήταν ανοικτή, ενώ δεν δούλευε το ένα φλας. Επίσης δεν δούλευαν σωστά οι αισθητήρες παρκαρίσματος. Τα συγκεκριμένα προβλήματα εξαφανίστηκαν από μόνα τους μετά από μερικές ημέρες και εδώ και 8.000 μίλια δεν έχουν ξαναεμφανιστεί.

Στα 30.000 μίλια έγινε το τυπικό σέρβις που αντικαταστάθηκαν τα έξι μπουζί, τα λάδια, το φίλτρο λαδιού, ενώ έγινε και τυπικό έλεγχος. Το κόστος του σέρβις έφτασε τα 786 δολάρια.

Σήμερα, μετά από 13 μήνες που το αυτοκίνητο βρίσκεται στα χέρια του μέσου, έχει διανύσει 35.142 μίλια (56.555 χλμ), με το Carandriver να αναφέρει πως όταν η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio λειτουργεί χωρίς προβλήματα, είναι το “πιο αποδοτικό και συναρπαστικό σεντάν της αγοράς σήμερα“. Ωστόσο τα προβλήματα που εμφανίζει δεν του επιτρέπουν να το συστήσει για αγορά. Όλες οι ζημιές καλύφθηκαν μέσω εγγύησης ενώ να σημειωθεί πως το αυτοκίνητο αγοράστηκε από το Carandriver έναντι 79.595 δολαρίων και δεν του παραχωρήθηκε δωρεάν από την Alfa Romeo.