Μετά από μια σειρά διαρροών και teasers φωτογραφιών και video, η Skoda παρουσίασε σήμερα το ανανεωμένο Superb το οποίο γίνεται το πρώτο της μοντέλο που προσφέρεται και σε plug-in υβριδική έκδοση που ονομάζεται Superb iV.

Το ανανεωμένο Superb προσφέρεται σε Sedan, Combi αλλά και σε Scout έκδοση. Σχεδιαστικά το αυτοκίνητο δεν έχει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με την pre-facelift γενιά. Αυτές εντοπίζονται στους νέους προφυλακτήρες, στα λεπτότερα LED Matrix φωτιστικά σώματα, ενώ η ανανεωμένη μάσκα ακολουθεί τη σχεδίαση που είδαμε στο Scala. Τέλος, υπάρχουν νέες ζάντες 18″ και 19″, “SKODA” γράμματα στο πίσω μέρος, αρκετά νέα χρώματα (ανάμεσά τους και τα Race Blue και Crystal Black) όπως επίσης και νέα χρωμιομένα διακοσμητικά. Tο μήκος του αυξήθηκε κατά 8 χιλιοστά στα 4,869 μέτρα (στο Combi κατά 6 χιλιοστά στα 4,862 μέτρα). Το μεταξόνιο, το πλάτος και το ύψος έχουν παραμείνει τα ίδια.

Το Superb Scout διαθέτει 15 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, μαύρα προστατευτικά πλαστικά και αλουμινένιες λεπτομέρειες, ζάντες 18″ ή 19″ και ξύλινες επενδύσεις στο εσωτερικό. Προσφέρεται αποκλειστικά ως τετρακίνητο με τους 2.0 TSI και 2.0 TDI κινητήρες απόδοσης 272 και 190 ίππων αντίστοιχα.

Στο εσωτερικό υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, μεγαλύτερη οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και νέα διακοσμητικά. Επίσης συναντάμε νέες ταπετσαρίες (υφασμάτινες, δερμάτινες, Alcantara) και φωτιζόμενα συρτάρια κάτω από τα καθίσματα.

Μηχανικά προσφέρεται με τον 1.5 TSI κινητήρα 150 ίππων που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό είτε με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Ακολουθεί ο 2.0 TSI απόδοσης 190 ή 272 ίππων που συνδυάζεται μόνο με DSG κιβώτιο, με την έκδοση των 272 ίππων να προσφέρεται αποκλειστικά με τετρακίνηση.

Από πλευράς diesel συναντάμε τον 1.6 TDI των 120 ίππων (μόνο με DSG), και τον 2.0 TDI Evo απόδοσης 150 ίππων που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό είτε με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Υπάρχει και έκδοση 190 ίππων που συνδυάζεται μόνο με DSG και προσφέρεται προαιρετικά και με σύστημα τετρακίνησης.

Το plug-in υβριδικό Superb iV συνδυάζει τον 1.400αρη TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας 218 άλογα με 400 Nm ροπής. Υπάρχει μπαταρία 13 kWh η οποία προσφέρει 55 χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας, ενώ η συνολική αυτονομία ανέρχεται σε 850 χιλιόμετρα. Το σύστημα συνδυάζεται με 6-τάχυτο DSG κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ διαθέτει τρία προφίλ οδήγησης: τα Sport, E-mode και Hybrid.

Ο χώρος αποσκευών του μοντέλου φτάνει τα 625 λίτρα στο σεντάν και στα 660 λίτρα στο Combi (485 λίτρα στο υβριδικό sedan και 510 λίτρα στο Combi). Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως και κατά τη διάρκεια της νύχτας χρησιμοποιώντας μια στάνταρ πρίζα ή μέσα σε 3 ώρες και 30 λεπτά σε ένα wall-box ισχύος 3,6 kW. Η υποδοχή φόρτισης του αυτοκινήτου βρίσκεται στην εμπρός μάσκα. Το Superb iV έχει την δυνατότητα να φορτίζει ή να διατηρεί τα επίπεδα της μπαταρίας κατά την οδήγηση με χρήση του κινητήρα βενζίνης και της ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

Αυτό δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να καλύψει τα τελευταία χιλιόμετρα μιας μεγάλης διαδρομής, π.χ. μέσα σε μια πόλη, χωρίς να εκπέμπει καθόλου ρύπους. Χάρη στο σύστημα παραγωγής ήχου E-noise οι πεζοί και οι ποδηλάτες, για παράδειγμα, θα μπορούν να αντιλαμβάνονται το αυτοκίνητο κάθε φορά που αυτό κινείται εντελώς αθόρυβα και αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

Το μοντέλο προσφέρεται με πολλά νέα συστήματα υποβοήθησης όπως τα Blind Spot Detect, Side Assist, Predictive Cruise Control και Front Assist με Predictive Pedestrian Protection.

Η παραγωγή του ανανεωμένου Superb θα ξεκινήσει στις αρχές φθινοπώρου και στην Ελλάδα αναμένεται στις αρχές του επόμενου έτους.