Επίσημο: Νέα BMW Σειρά 1

Σχετικά άρθρα

Μετά από αρκετές διαρροές πληροφοριών και φωτογραφιών, η BMW μόλις αποκάλυψε επίσημα τη νέα Σειρά 1. Η τρίτη γενιά του entry-level μοντέλου της γερμανικής εταιρίας θα παρουσιαστεί στο κοινό για πρώτη φορά στις 25 – 27 Ιουνίου 2019 στην BMW #NEXTGen εκδήλωση στο Μόναχο, ενώ το επίσημο ντεμπούτο της θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο του 2019. Στην Ελλάδα θα γίνει στατική παρουσίαση στις 10 Ιουνίου, με το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου να ξεκινά από τα τέλη Σεπτεμβρίου.

Από το 2004, όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το μοντέλο, οι δύο γενιές της Σειράς 1 έχουν πουλήσει πάνω από 1,3 εκατομμύρια οχήματα, με την BMW να πιστεύει ότι η τρίτη θα έχει ακόμα πιο επιτυχημένη πορεία.

Μπροστοκίνητη πλατφόρμα

Η νέα Σειρά 1 είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο και ξεκινώντας από την πλατφόρμα αυτή ονομάζεται FAAR, η οποία αποτελεί την εξέλιξη της UKL αλλά διαφέρει αρκετά από αυτή των X1, 2 Series Active Tourer και Gran Tourer. Η νέα πλατφόρμα είναι αρθρωτή και έχει σχεδιαστεί προκειμένου να μπορεί να φιλοξενήσει και αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Η BMW πήρε την απόφαση να μετατρέψει το hatchback μοντέλο της από πισωκίνητο σε μπροστοκίνητο, μιας και εσωτερικές έρευνες της έδειξαν πως οι πελάτες της θέλουν ένα πιο ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό, παρά μια πιο “συναρπαστική κίνηση”.

Το αυτοκίνητο έχει βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία και καλύτερο σύστημα πέδησης, με την Σειρά 1 να έχει στον βασικό της εξοπλισμό το σύστημα BMW Performance Control. Να σημειωθεί πως η πλατφόρμα FAAR θα χρησιμοποιηθεί και στις νέες γενιές των 2 Series Gran Turismo, 2-Series Active Tourer, 2-Series Gran Coupe, X1 με το επταθέσιο 2 Series Gran Tourer να καταργείται σύμφωνα με τις τελευταίες αναφορές.

Η τεχνολογία BMW Performance Control (κατανομή ροπής) διατίθεται στάνταρ και αυξάνει επιπρόσθετα την ευελιξία της BMW Σειράς 1 μέσω δυναμικής παρέμβασης. Επιπλέον, η στρεπτική ακαμψία της δομής του αμαξώματος αυξάνεται με τη στοχευμένη χρήση πρόσθετων δοκών όπως η πίσω “τύπου μπούμερανγκ”. Η μπροστοκίνητη Σειρά 1 έχει και μειωμένο κόστος παραγωγής κατά 660 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ενώ περαιτέρω εξοικονόμηση θα γίνει και με την ανταλλαγή ανταλλακτικών με άλλα μοντέλα της BMW και της MINI. Τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αυτόνομων συστημάτων κίνησης.

Διαστάσεις

Η νέα Σειρά 1 είναι διαθέσιμη αποκλειστικά σε 5-θυρο αμάξωμα, και το μήκος της είναι κατά 5 χλστ. μικρότερο από την απερχόμενη γενιά. Έτσι, αυτό φτάνει τα 4.319 χλστ, ενώ το πλάτος της είναι μεγαλύτερο κατά 34 χλστ., αγγίζοντας τα 1.799 χλστ. Τέλος, το ύψος έχει επίσης αυξηθεί κατά 13 χλστ. και φτάνει τα 1.434 χλστ., ενώ το μεταξόνιο είναι κατά 20 χλστ. κοντύτερο από το μοντέλο της δεύτερης γενιάς, καθώς ανέρχεται σε 2.670 χλστ.

Εμφάνιση

Η νέα Σειρά 1 φέρει ένα νέο πρόσωπο, με τα χαρακτηριστικά στοιχεία της BMW να γίνονται και πάλι αντιληπτά. Η μάσκα των νεφρών είναι τώρα μεγαλύτερη και με πολύ μεγαλύτερη παρουσία. Για πρώτη φορά σε αυτό μοντέλο, τα δύο νεφρά “συγχωνεύονται” στο μέσο τους, και στην M135i xDrive έκδοση οι κλασσικές κάθετες μπάρες έχουν αντικατασταθεί με ένα περίοπτο τρισδιάστατο σχέδιο πλέγματος εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Οι προβολείς διαθέτουν αμυγδαλωτό σχήμα και έχουν ελκυστικό σχεδιασμό που προσδίδουν στο αυτοκίνητο μια νέα και νεανική αίσθηση. Τα προαιρετικά full-LED φωτιστικά σώματα φέρουν το νέο σχέδιο για τα φώτα ημέρες και διαθέτουν ένα ιδιαίτερα μοντέρνο σχήμα. Ο σχεδιασμός των προφυλακτήρων διαφέρει από τις “απλές” εκδόσεις με την M135 xDrive, στην οποία υπάρχουν μεγαλύτεροι αεραγωγοί και μαύρες λεπτομέρειες.

Παρατηρώντας το προφίλ της νέας Σειράς 1, εκεί ξεχωρίζει η σαφώς καθορισμένη “μύτη καρχαρία” της BMW και το σφηνοειδές σχήμα του αμαξώματος που κορυφώνεται στην τρίτη κολόνα με το παραδοσιακό Hofmeister kink. Ένας μικρός αριθμός ζωηρών και ακριβέστατων γραμμών μαζί με τολμηρές ανάγλυφες επιφάνειες προσδίδουν στη νέα Σειρά 1 μια αθλητική εμφάνιση, με μια χαρακτηριστική γραμμή να διατρέχει όλο το προφίλ και να βρίσκεται κάτω από τις χειρολαβές. Τα καθοριστικά στοιχεία του πίσω μέρους είναι το αρκετά πλατύ κατώτερο τμήμα του και το κωνικό αποτέλεσμα ανεβαίνοντας προς τα πάνω.

Αυτό δημιουργεί μια εντυπωσιακή όψη, που δίνει στο αυτοκίνητο μια στιβαρή στάση στο δρόμο. Τα πλατιά πίσω φώτα δύο επιπέδων ενισχύουν αυτήν την εντύπωση και έχουν μια πολύ μοντέρνα εμφάνιση, με την ανάγλυφη εμφάνιση και λεπτή μορφή τους. Τα προαιρετικά full-LED πίσω έχουν γραφικά σχήματος “L”, που σχηματίζουν ένα ενιαίο, λεπτό στοιχείο φωτός με ένα εντυπωσιακό τελείωμα στα πλευρά.

Οι απολήξεις της εξάτμισης με διάμετρο 90 χιλιοστών (ή 100 χιλιοστόμετρα στην M135i xDrive) ολοκληρώνουν την σπορ σφραγίδα του πίσω μέρους. Τέλος, η Σειρά 1 είναι διαθέσιμη με μια σειρά από καινούριες ζάντες αλουμινίου, ξεκινώντας από 16 ίντσες σε διάμετρο και φτάνουν τις 19 ίντσες, οι οποίες γίνονται για πρώτη φορά διαθέσιμες ως προαιρετική επιλογή.

Εσωτερικό

Η χρήση της νέας μπροστοκίνητης πλατφόρμας έχει κάνει την καμπίνα του γερμανικού μοντέλου πιο ευρύχωρη, καθώς αυτός ήταν ο τομέας που υστερούσε σημαντικά απέναντι στα Audi A3 και Mercedes A-Class. Έτσι, οι πίσω επιβάτες έχουν επιπλέον 33 χλστ. για το χώρο στα γόνατα τους, ενώ επίσης ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι αυξημένος κατά 19 χλστ. και για τους ώμους κατά 13 χλστ.

Εκτός αυτού, η νέα Σειρά 1 έχει μεγαλύτερο κατά 20 λίτρα χώρο αποσκευών, καθώς πλέον ανέρχεται σε 380 λίτρα. Με την αναδίπλωση των πλατών των πίσω καθισμάτων αυτός εκτοξεύεται στα 1.200 λίτρα, ενώ το άνοιγμα του χώρου αποσκευών είναι πλατύτερο κατά 67 χλστ., κάνοντας πιο εύκολη την φόρτωση μεγάλων αντικειμένων. Τέλος, η πίσω πόρτα προαιρετικά μπορεί -για πρώτη φορά- να είναι ηλεκτρικά ανοιγόμενη.

Ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας είναι γνώριμος από τα μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να έχει οθόνη 8,8 ιντσών στην βασική έκδοση. Στις ακριβότερες, φέρει έναν εντελώς νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, ενώ και η οθόνη του infotainment -που τρέχει το “Operating System 7.0- έχει την ίδια διαγώνιο. Ανάμεσα στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε Bowers & Wilkins Diamond ηχοσύστημα, μεταλλικά διακοσμητικά, και για πρώτη φορά μια μεγάλη πανοραμική οροφή. Το Operating System 7.0 υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις.

Το αυτοκίνητο μπορεί να εξοπλιστεί με διακοσμητικές λωρίδες με κρυφό φωτισμό – για πρώτη φορά σε μοντέλο BMW – που διατίθενται σε τρία διαφορετικά σχέδια με έξι επιλέξιμα χρώματα και δημιουργούν συναρπαστικά, ημιδιαφανή εφέ. Τα χειριστήρια θέρμανσης και κλιματισμού αλλά και άλλων λειτουργιών του αυτοκινήτου είναι φιλικά προς τον χρήστη, ενώ πρακτικές λύσεις αποθήκευσης – όπως η περιοχή μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων, που μπορεί να παραγγέλνεται με ασύρματη φόρτιση (Wireless Charging) για smartphones – παρέχουν πρόσθετη άνεση και πρακτικότητα. Το έγχρωμο BMW Head-Up Display 9,2” – που διατίθεται προαιρετικά για πρώτη φορά με την BMW Σειρά 1 – επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει πληροφορίες χωρίς να διασπάται η προσοχή του από το δρόμο.

Κινητήρες

Η BMW δείχνει έμπρακτα ότι οι κινητήρες πετρελαίου δεν έχουν πεθάνει και κατά το λανσάρισμα του μοντέλου, η νέα Σειρά 1 θα προσφέρεται με τρεις επιλογές με πετρελαιοκινητήρα και δύο με βενζινοκινητήρα. Όλοι ανήκουν στην οικογένεια BMW EfficientDynamics και πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-TEMP.

Ξεκινώντας από τους πρώτους, κάτω από το καπό της έκδοσης 116d υπάρχει ο τρικύλινδρος 1,5-λίτρου κινητήρας, απόδοσης 116 ίππων στις 2.250 σ.α.λ. με 270 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ προαιρετικά υπάρχει ένα 7-τάχυτο Steptronic διπλού συμπλέκτη. Το βάρος της κυμαίνεται από τα 1.375 έως τα 1.450 κιλά και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 10,3 δευτ. (10,1 δευτ. με Steptronic), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 200 χλμ/ώρα. Η μικτή κατανάλωση είναι 4,2 με 3,8 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 110 με 100 γρ/χλμ.

Ακολουθεί η έκδοση 118d, όπου υπάρχει ο τετρακύλινδρος 2,0-λίτρων κινητήρας, απόδοσης 150 ίππων στις 2.500 σ.α.λ. με 350 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ προαιρετικά υπάρχει ένα 7-τάχυτο Steptronic διπλού συμπλέκτη. Το βάρος της κυμαίνεται από τα 1.400 έως τα 1.475 κιλά, και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 8,5 δευτ. (8,4 δευτ. με Steptronic), με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 218 χλμ/ώρα (216 χλμ/ώρα με Steptronic). Η μικτή κατανάλωση είναι 4,4 με 4,1 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 116 με 108 γρ/χλμ.

Τέλος, στην 120d xDrive κάτω από το καπό όπου υπάρχει ο τετρακύλινδρος 2,0-λίτρων κινητήρας, απόδοσης 190 ίππων στις 2.500 σ.α.λ. με 400 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 8-τάχυτο Steptronic κιβώτιο, με το βάρος της να είναι 1.515 κιλά. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 230 χλμ/ώρα.. Η μικτή κατανάλωση είναι 4,7 με 4,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 124 με 117 γρ/χλμ.

Περνώντας στους βενζινοκινητήρες, κάτω από το καπό της έκδοσης 118i υπάρχει ο τρικύλινδρος 1,5-λίτρου κινητήρας, απόδοσης 140 ίππων στις 4.200 σ.α.λ. με 220 Nm ροπής μεταξύ 1.480 και 4.600 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ προαιρετικά υπάρχει ένα 7-τάχυτο Steptronic διπλού συμπλέκτη. Το βάρος της κυμαίνεται από τα 1.290 έως τα 1.365 κιλά, και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 8,5 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 213 χλμ/ώρα. Η μικτή κατανάλωση είναι 5,7 με 5,0 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 129 με 114 γρ/χλμ.

Κλείνοντας, η έκδοση M135i xDrive γίνεται η έκδοση με τον δυνατότερο τετρακύλινδρο κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW. Πρόκειται για έναν 2,0-λιτρο TwinPower Turbo απόδοσης 306 ίππων στις 4.500 σ.α.λ. με 450 Nm ροπής από τις 1.750 έως 5.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 8-τάχυτο Steptronic Sport κιβώτιο, με το βάρος της να είναι 1.525 κιλά. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4,8 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα.. Η μικτή κατανάλωση είναι 7,1 με 6,8 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές CO2 162 με 155 γρ/χλμ.

Το σύστημα τετρακίνησης xDrive μπορεί να στείλει μέχρι το 50% της ροπής στους πίσω τροχούς. Η νέα Σειρά 1 γίνεται το πρώτο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που επωφελείται από την τεχνολογία ARB (Συνεχής Έλεγχος Ολίσθησης Τροχών), που προέρχεται από το i3s. Πρόκειται πρακτικά για ένα anti-slip σύστημα στον μπροστινό άξονα που δεν απενεργοποιείται ποτέ, ακόμη και αν οδηγός απενεργοποιήσει το σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Η τεχνολογία που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων, μειώνει την υποστροφή που συνήθως συναντάμε στα οχήματα με μπροστινή κίνηση, βελτιώνοντας παράλληλα την πρόσφυση.

Η τεχνολογία ARB, διαθέτει σύστημα ελέγχου ολίσθησης τοποθετημένο απευθείας στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα αντί της μονάδας ελέγχου της λειτουργίας DSC (Dynamic Stability Control). Λόγω της άμεσης μεταφοράς σημάτων οι πληροφορίες μεταδίδονται με τριπλάσια ταχύτητα, ενώ ο οδηγός αισθάνεται την επέμβαση 10 φορές ταχύτερα. Σε συνεργασία με το DSC, μειώνεται σημαντικά η υποστροφή κατά την επιτάχυνση που εμφανίζουν τα προσθιοκίνητα οχήματα, αλλά χωρίς να απαιτούνται διορθώσεις για διατήρηση της πλευρικής ευστάθειας.

Εκδόσεις εξοπλισμού

Το βασικό μοντέλο Advantage στη νέα BMW Σειρά 1 πλαισιώνεται από τρεις ακόμα εκδόσεις εξοπλισμού που διαφέρουν μεταξύ τους εξωτερικά και εσωτερικά. Η Luxury Line αναδεικνύει τη φινέτσα και το επίπεδο άνεσης του αυτοκινήτου με στοιχεία όπως το σατινέ αλουμίνιο και την δερμάτινη επένδυση καθισμάτων Dakota. Η Sport Line με μαύρες πινελιές, γραφικό παραθύρου σε BMW Individual high-gloss Shadow Line και σπορ καθίσματα, και η έκδοση M Sport με στοιχεία σε σατινέ αλουμίνιο, εμπρός ποδιά με ειδικά σχεδιασμένους αεραγωγούς και πίσω ποδιά BMW M σε High-gloss Black οδηγούν τη Σειρά 1 στην κορυφή της σκάλας, όπου βρίσκεται η BMW M135i xDrive. Το μοντέλο ναυαρχίδα ξεχωρίζει με μία μάσκα νεφρών BMW τύπου πλέγματος, φαλτσοκομμένες απολήξεις εξαγωγής σε Cerium Grey και πίσω αεροτομή BMW M στο χρώμα του αμαξώματος.

Συστήματα υποβοήθησης

Ένας μεγάλος αριθμός καινοτόμων συστημάτων υποστήριξης οδηγού της BMW Σειράς 1 προέρχονται από ανώτερα μοντέλα BMW. Ανάλογα με το σύστημα, εικόνες από κάμερες και δεδομένα που συλλέγονται μέσω αισθητήρων ραντάρ και υπερήχων χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση της περιοχής γύρω από το αυτοκίνητο και είτε προειδοποιούν τον οδηγό για κινδύνους ή ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες ενός ατυχήματος, μέσω διορθωτικής παρέμβασης στα συστήματα πέδησης και διεύθυνσης. Ο στάνταρ εξοπλισμός στην Ευρώπη περιλαμβάνει προειδοποιήσεις σύγκρουσης και πεζού με λειτουργία πέδησης στην πόλη, που προειδοποιεί τον οδηγό και για την παρουσία δικυκλιστών. Επίσης, στάνταρ προσφέρεται το σύστημα Lane Departure Warning με ενεργή επαναφορά στη λωρίδα κυκλοφορίας, που λειτουργεί σε ταχύτητες από 70 – 210 χλμ/ώρα. Προαιρετικά διατίθεται Active Cruise Control για ταχύτητες έως 160 χλμ/ώρα – σε αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο και λειτουργία Stop & Go – και το Driving Assistant, που περιλαμβάνει σύστημα Lane Change Warning, προειδοποίηση οπίσθιας σύγκρουσης αλλά και διέλευσης κυκλοφορίας πίσω.

Συστήματα παρκαρίσματος

Η BMW Σειρά 1 παρέχει υποβοήθηση ελιγμών στάθμευσης με τη μορφή του προαιρετικού Park Distance Control (PDC), της κάμερας οπισθοπορείας ή του Parking Assistant. Το τελευταίο επιτρέπει αυτόματη υποβοήθηση στάθμευσης σε χώρους παράλληλους ή κάθετους στο δρόμο, αλλά και αυτόματους ελιγμούς κατά την έξοδο από παράλληλους χώρους στάθμευσης. Την πρεμιέρα του στην premium compact κατηγορία γιορτάζει το καινοτόμο σύστημα υποβοήθησης οπισθοπορείας, που αποθηκεύει τις κινήσεις του τιμονιού, για κάθε τμήμα που το αυτοκίνητο έχει διανύσει προς τα εμπρός με ταχύτητες έως 36 χλμ/ώρα. Το σύστημα μπορεί στη συνέχεια να κατευθύνει το όχημα με όπισθεν – για αποστάσεις έως 50 μέτρα με ταχύτητα έως 9 χλμ/ώρα – κατά μήκος της ίδιας διαδρομής που είχε διανύσει σε εμπρόσθια πορεία.

Ssmartphone αντί για κλειδί

Η BMW Σειρά 1 διατίθεται με δύο έξυπνα χαρακτηριστικά που μέχρι πρότινος αποτελούσαν αποκλειστικότητα ανώτερων μοντέλων BMW: Το BMW Digital Key και το BMW Intelligent Personal Assistant. Το έξυπνο κλειδί BMW Digital Key, που διατίθεται προαιρετικά, επιτρέπει στους χρήστες να κλειδώνουν και να ξεκλειδώνουν το όχημα μέσω smartphone με τη συμβολή τεχνολογίας Near Field Communication (NFC), καθιστώντας περιττό το συμβατικό κλειδί του αυτοκινήτου.

Κρατώντας το smartphone στο ύψος της λαβής της πόρτας ανοίγει το αυτοκίνητο – ακόμα και με άδεια μπαταρία του τηλεφώνου. Ο κινητήρας ξεκινά μόλις το τηλέφωνο τοποθετηθεί στην υποδοχή του smartphone ή στην επιφάνεια ασύρματης φόρτισης. Ο οδηγός μπορεί να μοιράζεται το BMW Digital Key με έως πέντε άλλα άτομα ή να χρησιμοποιεί την κάρτα – κλειδί – BMW Key Card με την ίδια λειτουργικότητα. Το BMW Digital Key διατίθεται για μοντέλα Samsung Galaxy κορυφαίων προδιαγραφών συμβατά με NFC που λειτουργούν με Android 8.0 ή ανώτερες εκδόσεις.

BMW Intelligent Personal Assistant

Ένα ακόμα νέο στοιχείο έχει προστεθεί στη φιλοσοφία ελέγχου και λειτουργίας της νέας BMW Σειράς 1 με τη μορφή του BMW Intelligent Personal Assistant που έκανε το ντεμπούτο του στη BMW Σειρά 3 Sedan. Το Intelligent Personal Assistant είναι ένας ειδικός σε θέματα BMW που κυριολεκτικά γνωρίζει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Μετά την ενεργοποίηση του συστήματος με το χαιρετισμό “Hey BMW”, οι οδηγοί θα μπορούν να ελέγχουν το όχημα και να έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες και τις πληροφορίες του, χρησιμοποιώντας απλά τον προφορικό λόγο.

Το BMW Intelligent Personal Assistant είναι ένας ψηφιακός χαρακτήρας με δική του προσωπικότητα, που μαθαίνει ‘ρουτίνες’, επιθυμητές ρυθμίσεις και συνήθειες – και στη συνέχεια τα αξιοποιεί στο κατάλληλο περιβάλλον ή συμμετέχει σε μία απλή συνομιλία. Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό που τον κάνουν να ξεχωρίζει από άλλους ψηφιακού βοηθούς, είναι ότι οι οδηγοί μπορούν να του δώσουν ακόμα και όνομα της επιλογής τους.

Connected Navigation

Οι υπηρεσίες Connected Navigation επιτρέπουν την ενσωμάτωση εσωτερικών και εξωτερικών πληροφοριών στον προγραμματισμό διαδρομών. Οι οδηγοί της BMW Σειράς 1 θα μπορούν να στέλνουν προορισμούς από διάφορες εφαρμογές απευθείας στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου τους, να τους αποθηκεύουν και να τους συγχρονίζουν με το όχημα. Το Parking Space Assistant προτείνει διάφορες επιλογές στάθμευσης στον οδηγό, έγκαιρα πριν φτάσει στον προορισμό του. Αυτή η υπηρεσία περιλαμβάνει πληροφορίες για τον πλησιέστερο, πολυώροφο σταθμό πάρκινγκ, ενώ προτείνει και διαδρομές με αρκετές πιθανότητες ανεύρεσης ενός καλό σημείου στάθμευσης κοντά στον προορισμό. Οι υπάρχουσες υπηρεσίες On-Street Parking Information και PARK NOW είναι έξυπνα ενσωματωμένες στη διαδικασία. Σε ορισμένες πόλεις, υπάρχει δυνατότητα ακόμα και αυτόματης πληρωμής χρεώσεων στάθμευσης.

Λειτουργία μέσω iDrive Controller , αφής, φωνής ή κινήσεων του χεριού

Η νέα BMW Σειρά 1 προσφέρει στους οδηγούς την ελευθερία επιλογής ως προς τον τρόπο ελέγχου των διαφόρων λειτουργιών, ανάλογα με την κατάσταση και τις προσωπικές προτιμήσεις. Εκτός από τους συνήθεις διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και στο τιμόνι, άλλα σημαντικά χειριστήρια περιλαμβάνουν το iDrive Controller – με touchpad από το BMW Live Cockpit Plus και πάνω – και τη στάνταρ Οθόνη Ελέγχου 8,8” (Control Display) με λειτουργία αφής. Το BMW Live Cockpit Plus προσθέτει ένα σύστημα πλοήγησης και έξυπνο φωνητικό έλεγχο με online επεξεργασία προφορικού λόγου.

Το BMW Live Cockpit Professional, που βασίζεται στο νέο BMW Operating System 7.0, συνδυάζει πλήρως ψηφιακή απεικόνιση και λειτουργικό σύστημα (με δύο οθόνες 10,25”) με μέγιστες δυνατότητες συνδεσιμότητας και εξατομίκευσης. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι ένα προσαρμοζόμενο σύστημα πλοήγησης και σύστημα πολυμέσων βασισμένο σε σκληρό δίσκο (HD). Προαιρετικά, διατίθεται επίσης και έλεγχος λειτουργιών μέσω κινήσεων του χεριού.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BMW M2 CSL από την Alpha-N Performance

Η Alpha-N Performance πρόλαβε την BMW και παρουσίασε την CSL έκδοση της νέας γενιάς της M2. Στιλιστικά η εταιρία τοποθετεί στην Μ2 νέο bodykit...

Αυτό είναι το BMW Vision Neue Klasse X Concept

Αυτό είναι το Vision Neue Klasse X Concept, το νέο πρωτότυπο της BMW που θα παρουσιαστεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες και μας δείχνουν το...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...
Autoblog.gr