Η BMW παρουσιάζει τις M8 Coupe και M8 Convertible, όπως και τις Competition εκδόσεις τους, ενώ μέσα στους επόμενους μήνες θα παρουσιάσει και την M8 Gran Coupe.

1M σε όλα

Η M8 κάνει χρήση αλουμινίου, μαγνησίου και carbon, φορά ζάντες 19″ (διαθέσιμες και 20″), έχει μεγαλύτερα μετατρόχια, βελτιωμένο πλαίσιο και Μ ενεργό διαφορικό.

Σχεδιαστικά ξεχωρίζει από την μαύρη γρίλια, τους νέους προφυλακτήρες, την αεροτομή και τις τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων, με το πακέτο M Carbon Exterior να προσθέτει αρκετές carbon λεπτομέρειες.

2Κινητήρας

Κάτω από το καπό των μοντέλων κρύβεται ο V8 twin-turbo 4,4-λίτρων κινητήρας ο οποίος αποδίδει 600 άλογα και 750 Nm ροπής και συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η M8 Coupe κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ η M8 Convertible σε 3,4 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα και των δύο περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Για τους “πιο δραστήριους” η BMW μπορεί να αφαιρέσει τον περιοριστή και η τελική ταχύτητα να ξεπεράσει το φράγμα των 300 χλμ/ώρα, αγγίζοντας τα 305 χλμ/ώρα.

3Competition εκδόσεις με 625 άλογα

Οι Competition εκδόσεις, εκτός του ότι διαθέτουν πιο επιθετικό bodykit, τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων, carbon οροφή, carbon πλαϊνούς καθρέπτες, carbon αεροτομή, ζάντες 20″ και carbon διακοσμητικά στο εσωτερικό, μηχανικά ο 4,4-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρας αποδίδει 625 άλογα με 750 Nm ροπής.

Η M8 Competition Coupe κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ η M8 Competition Convertible σε 3,3 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα και των δύο περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα (305 χλμ/ώρα με την αφαίρεση του περιοριστή).

4M Mode

Η BMW έχει εξοπλίσει όλες τις M8 με ένα κουμπί, το M Mode που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας Road, Sport και Track, τα οποία αλλάζουν τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Στο Track Mode όλες οι λειτουργίες άνεσης και ασφαλείας απενεργοποιούνται, ακόμη και το ραδιόφωνο, προκειμένου να μειωθούν οι περισπασμοί του οδηγού.

Κάτω από το κουμπί M Mode, υπάρχει το Setup κουμπί, μέσω του οποίου ο οδηγός αλλάζει 5 παραμέτρους του αυτοκινήτου, αυτές του συστήματος διεύθυνσης (Comfort, Sport), του κινητήρα (Efficient, Sport, Sport Plus), της ανάρτησης (Comfort, Sport, Sport Plus), των φρένων (Comfort, Sport) και του M xDrive συστήματος τετρακίνησης (4WD, 4WD Sport, 2WD).

5M xDrive

Όπως και στην M5, η τεχνολογία M xDrive επιτρέπει στο αυτοκίνητο να μετατρέπεται από τετρακίνητο σε πισωκίνητο, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού. By default, το πρόγραμμα στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, με τη περισσότερη ροπή να στέλνεται στους πίσω τροχούς. Στο πρόγραμμα M Dynamic – 4WD Sport, το ποσοστό της ροπής που στέλνεται στον πίσω άξονα αυξάνεται, ενώ όταν ο οδηγός απενεργοποιήσει το σύστημα Dynamic Stability Control (DSC), μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το τελευταίο να στέλνει το 100% της δύναμης στον πίσω άξονα.

6Νέο σύστημα φρεναρίσματος

Η BMW έχει δημιουργήσει ένα νέο σύστημα φρεναρίσματος που συνδυάζει την ενεργοποίηση των φρένων, την ενίσχυση της πέδησης και τις λειτουργίες ελέγχου του φρεναρίσματος.

Όλα βρίσκονται σε μια συμπαγής μονάδα που ζυγίζει 2 κιλά λιγότερα από ένα συμβατικό setup. Το πόσο δυνατά ή απαλά πρέπει να πατήσει ο οδηγός το πεντάλ του φρένου εξαρτάται από το πρόγραμμα φρεναρίσματος που έχει επιλέξει (Comfort και Sport), με την BMW να προσφέρει τόσο συμβατικούς δίσκους από χυτοσίδηρο, όσο και carbon-κεραμικούς.

Οι δίσκοι είναι διαμέτρου 395 mm μπροστά με 6πίστονες δαγκάνες και 380 mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε τα M Carbon κεραμικά φρένα με δίσκους 400 mm μπροστά και 380 mm πίσω.

7Εσωτερικό

Το συνολικό βάρος των M8 Coupe/M8 Competition Coupe ανέρχεται στα 1.885 κιλά (χωρίς οδηγό), ενώ αυτό των M8 Convertible/M8 Competition Convertible στα 2.010 κιλά. Στο εσωτερικό υπάρχουν bucket καθίσματα, δερμάτινες επενδύσεις, carbon διακοσμητικά και head-up display.