Ήταν 1η Ιουλίου του 1979, όταν ο Jean-Pierre Jabouille κέρδισε στο Γαλλικό Grand Prix στην πίστα της Dijon με την Renault RS10, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα τη πρώτη νίκη μονοθεσίου με turbo κινητήρα.

Παρότι η νίκη της Renault επισκιάστηκε από τη θρυλική μάχη των Rene Arnoux και Gilles Villeneuve για τη δεύτερη θέση, η επιτυχία της γαλλικής ομάδας ήταν ιστορική καθώς ήρθε σε γαλλικό έδαφος, με ένα Γάλλο οδηγό να βρίσκεται στο τιμόνι ενός γαλλικού μονοθεσίου, φορώντας γαλλικά ελαστικά (Michelin), με τον γαλλικό κινητήρα (Renault) να καίει γαλλικά καύσιμα (Elf).

Η Renault αποφάσισε το 1977 να μπει στην F1 ρισκάροντας να αναπτύξει έναν turbo κινητήρα, μια τεχνολογία εντελώς νέα για τότε, ενώ παράλληλα ήθελε να τρέξει με τα ελαστικά της Michelin. Oι πρώτες μέρες ήταν πολύ δύσκολες, με τον V6 turbo κινητήρα να ήταν πολύ δύσκολος στην οδήγηση και αρκετά αναξιόπιστος, σε σημείο που οι Άγγλοι να τον χλευάζουν, ονομάζοντας το μονοθέσιο της Renault “κίτρινη τσαγιέρα”, εξαιτίας του καπνού που έβγαινε από τον κινητήρα. Χαρακτηριστικό ήταν ότι το 1978 ο Jean-Pierre Jabouille είχε 9 εγκαταλείψεις και κατάφερε να τερματίσει μόνο μια φορά στη τέταρτη θέση.

To 1979 -με εξαίρεση τη pole στο GP της Νότιας Αφρικής- η σεζόν για τη γαλλική ήταν επίσης πολύ δύσκολη. Στον πέμπτο αγώνα της χρονιάς, στην Ισπανία, οι Γάλλοι παρουσίασαν το νέο τους μονοθέσιο, την RS10. Σε αυτόν και στους δύο επόμενους αγώνα (Βέλγιο και Μονακό), οι Jean-Pierre Jabouille και Rene Arnoux δεν κατάφεραν τίποτα αξιομνημόνευτο. Ο επόμενος αγώνα ήταν στη Γαλλία και μέχρι τότε η Renault δεν έχει καταφέρει να μαζέψει ούτε έναν βαθμό.

Η χάραξη της πίστα στη Dijon, όμως είναι μικρή και οι ευθείες της επέτρεπαν την ανάπτυξη υψηλής ταχύτητας, κάτι που ευνοούσε τον γαλλικό V6 turbo κινητήρα. Ακόμα, οι μηχανικοί της ομάδας τοποθέτησαν στην RS10 δύο -μικρότερα πιο αξιόπιστα- turbos. Με αυτόν τον τρόπο, το μονοθέσιο είχε μεγαλύτερη δύναμη και ροπή, ενώ η δύναμη του ήταν καλύτερα διαχειρίσιμη. Το αποτέλεσμα ήταν ο Jean-Pierre Jabouille να πάρει την pole position, με την RS10 να είναι 5 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη από το μονοθέσιο της Renault του 1977 στην ίδια πίστα.

Αυτή ήταν πρώτη νίκη του Jabouille στα 37 του χρόνια, με τη Renault να θριαμβεύει μπροστά στους 120.000 θεατές, γράφοντας ιστορία με τον turbo κινητήρα της εταιρίας.