Porsche και Ferrari έχουν πάει στο Goodwood, τόσο μια ελαφρώς καμουφλαρισμένη Taycan όσο και την one-off P80/C.

Η Taycan θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεσης Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο και θα κυκλοφορήσει στην αγορά από το 2020 έχοντας αρχική τιμή μεταξύ €65.000 και €75.000 και θα προσφέρεται σε διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού και απόδοσης.

Η βασική έκδοση θα παράγει 402 άλογα, η μεσαία (4S) 536 άλογα και η κορυφαία (Turbo) 600+ άλογα. Σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, η Taycan θα μπορεί να γυρνά στο Nurburgring σε λιγότερο από 8 λεπτά.

Η Porsche αναφέρει πως η Taycan διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, ενώ ετοιμάζει ένα κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων, όπως και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό θα συναντάμε και ένα μπλοκέ πίσω διαφορικό.

Η έκδοση των 600+ ίππων θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτ, τα 0-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 12, έχοντας αυτονομία 500 χλμ. Όλες οι εκδόσεις της θα είναι τετρακίνητες, με την Porsche να εξετάζει και μια φθηνότερη πισωκίνητη έκδοση, η οποία θα γίνει διαθέσιμη αρκετούς μήνες μετά το λανσάρισμα του μοντέλου.

H Ferrari P80/C είναι μια νέα one-off δημιουργία αποκλειστικά για χρήση στην πίστα για ένα εκλεκτό και πιστό πελάτη της ιταλικής μάρκας, ο οποίος τρέφει ιδιαίτερη αγάπη στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Scuderia της δεκαετίας του ’60. Η P80/C διαθέτει στοιχεία από τα αγωνιστικά εκείνης την εποχής, όπως της 330 P3/P4, της Dino 206 S και της 250 LM. Η ομάδα μηχανικών της Ferrari άρχισε να εργάζεται για το συγκεκριμένο project το 2015.

Η P80/C βασίζεται πάνω στην αγωνιστική 488 GT3 και οι σχεδιαστές του Ferrari Styling Centre, υπό την καθοδήγηση του Flavio Manzoni, και οι μηχανικοί της εταιρίας συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν ένα εντελώς διαφορετικό σώμα, που είναι όμορφο αισθητικά καθώς και λειτουργικό μέσα στην πίστα.