Σύμφωνα με τον CEO της Porsche, η έκδοση παραγωγής του Mission E θα κοστίζει περί τις 80.000 – 90.000 δολάρια (€65.000 – €75.000). Όπως είπε ο Oliver Blume, το μοντέλο θα προσφέρεται σε πολλές εκδόσεις, με διαφορετικές ιπποδυνάμεις, με εντυπωσιακή αυτονομία και δυνατότητα ταχυφόρτισης. Συγκεκριμένα τόνισε:

Το Mission E θα τοποθετηθεί κάτω από την Panamera. Θα προσφέρει αυτονομία 500 χλμ, με το 80% των μπαταριών να φορτίζει μέσα σε μόλις 15 λεπτά, δίνοντάς του αυτονομία 400 χλμ. Θα προσφέρουμε διαφορετικές εκδόσεις ιπποδύναμης του αυτοκινήτου.

Επιπλέον ο Blume συμπλήρωσε πως και η Porsche θα προσφέρει over-the-air αναβαθμίσεις, όπως κάνει η Tesla στα μοντέλα της, ενώ θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες του Mission E να εγκαθιστούν και αναβαθμίσεις που θα βελτιώνουν την απόδοση, αυξάνοντας πχ. την απόδοση από τα 400 στα 450 άλογα.

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων της γερμανικής εταιρίας θα βγει στην αγορά το 2020 και σύμφωνα με την Porsche, θα είναι “κάτι το ιδιαίτερο, μια πραγματική Porsche, κάτι εντελώς διαφορετικό από τους αντιπάλους του, και ικανότερο από τα μοντέλα της Tesla, διαθέτοντας την τεχνολογία του 919 Hybrid.

Παρότι για την ώρα δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, το πρωτότυπο Mission E φορούσε δύο ηλεκτροκινητήρες που απέδιδαν 600 άλογα, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,5 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τον CEO της Porsche, Oliver Blume, η εταιρία θα κρατήσει σχεδόν απαράλλαχτη την έκδοση παραγωγής του Mission E concept. O Blume δήλωσε πως η εξωτερική σχεδίαση του ηλεκτρικού της μοντέλου θα είναι “πολύ παρόμοια” με αυτή του πρωτότυπου, με τις πόρτες να ανοίγουν προς τα πάνω.

Το μοντέλο που θα τεθεί απέναντι από το Tesla Model S, θα βγει στην αγορά προς τα τέλη της δεκαετίας, έχει κωδική ονομασία J1 και θα κατασκευαστεί πάνω σε μια νέα πλατφόρμα που αναπτύσσει η εταιρία. Η Porsche για την κατασκευή του αυτοκινήτου ανακοίνωσε την πρόσληψη 1.400 ανθρώπων, ενώ έχει βάλει ως στόχο να πουλά 20.000 Mission E κάθε χρόνο.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Στην Ελλάδα να δεις πόσο!

  • Moby Dick

    Goodbye TESLA!

    • η τιμη που λενε θα ειναι με τις κρατικες επιδοτησεις η οχι ??? γιατι αν δεν τις περιλαμβανει…..θα πεσει κιαλλο η βασικη εκδοση!!!!! :-D

      kai πραγματικα….αν εχει τετοια τιμη……η TESLA εχει απεναντι της εναν ανταγωνιστη με βαρυ ονομα !!!! ;-)

    • Moby Dick

      H τιμή δεν είναι κάτι που χρειάζεται να ανησυχεί την Porsche. Kαι ακριβότερη απ’ την Tesla να είναι (που θα είναι), αν το προιόν είναι καλύτερο (που θα είναι) ο κόσμος θα το προτιμήσει σίγουρα. Το όνομα της Porsche στην Αμερική είναι δυνατότερο απο οπουδήποτε αλλού στον πλανήτη. Στην αγορά ακριβώς που στοχεύει. Γι’ αυτό πιστεύω οτι θα πάρουμε τα πρωτεία στο άμεσο μέλλον στον ηλεκτρισμό.

    • manowar

      το πιο καλο αυτοκινητο που εβγαλε η τεσλα ειναι το mission E το οποιο φτιαχτηκε για να αντιμετοπισει την κατηγορια της τεσλα

  • Gmph fast

    Για να δούμε πόσο θα αντέξει η Tesla τώρα που μπαίνουν οι μεγάλοι παίχτες στο παιχνίδι.

    • ετσι !!!!
      παντως μεγαλο θετικο που μπηκε πρωτη στα σοβαρα στον ηλεκτρικο κοσμο της αυτοκινησης…που εχει μπει στη συνειδηση του κοσμου οτι ηλεκτρικο=TESLA !!!!
      αυτο θα την βοηθησει πιστευω πολυ στο μελλον !!!!
      αν εμπαινε τωρα η μετα απο τους μεγαλους….πιστευω θα μιλουσαμε διαφορετικα !

  • Moby Dick

    Porsche development gained important expertise

    In an electric car for everyday use, storage capacity translates into range. In this regard, the requirements of the racing car and a road-going electric car therefore are different. But with the 919 Porsche has advanced into regions of hybrid management that were previously unimaginable. The 919 served as the testing lab for the voltage level of future hybrid systems. Important basic knowledge was discovered during the LMP1 programme. Such as cooling for the energy storage (battery) and the electric motor, the connection technology for extreme high voltage as well as the battery management and the systems’ design. From this experience, the colleagues in production development gained important expertise for the four-door concept car Mission E with 800-Volt technology. From this concept car a series product will appear by the end of the decade to become the first purely electric driven Porsche.

    https://newsroom.porsche.com/en/motorsports/porsche-motorsport-fiawec-919-hybrid-technology-lmp1-race-car-12724.html

  • manowar

    χαμηλη τιμη αλλα για αλλους τυπους ανθρωπων που ταλαντευονατι αναμεσα στον πετρολχεντ και αυτον που τα δεχεται ολα με ανοιχτες τις πορτες..εγω θα παρω μια 911 καρερρα ευχαριστω.

  • Fotis

    ΠΟΥΛΑΩ ΕΝΑ ΝΕΥΡΟ !!!!!!!!!! ΜΩΡΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΤΙ.
    ΦΤΑΝΟΥΝ ΛΕΤΕ?

    • ρε τζαμπα ο πονος…νευρα εχουμε πολλα !!!! κανα νεφρο πουλα !!! :-P

    • Fotis

      χαχαχαχα ασε μην μας πάρει χαμπάρι κι ο άλλος που κάνει παρατηρήσεις για τα συντακτικά λάθη αλλιώς την κάτσαμε…

    • παντως περαν της πλακας…..νομιζω πως μονο μεενα νεφρο κανεις τη δουλεια σου ανετα…και θα σου μεινουν και αρκετα στην ακρη για τις κιλοβατωρες….αφου λενε πως εκει στα 70.000 θα κανει !!

  • mixalhs7

    Ισως να δουμε μελλοντικα κι ενα entry level ηλεκτροκινητο μοντελο που θα βασίζεται στο mission e στα πρότυπα των 911/boxster.

  • sergio360

    Θα προστεθουν και οι καγκουρες οικολογοι μαζι με τους καγκουρες με τις Porsche τωρα????Και θα ερθουν και νεοι καγκουρες για το φτηνο Porsche?Oh mon dieu…..Φαντασου τι εχουμε να δουμε….

  • Mika

    Μy next family car..
    :p

    • τι εγινε μικα ??? γουσταρουμε τα ηλεκτρικα ?????? :-P

    • Mika

      :P :P
      Θελω να παιζει απο τα ηχεια ομως ηχους V8!!!!

  • Mika

    Μy next family car..
    :p