Η Porsche 911 GT3 έγινε 20 ετών

Σχετικά άρθρα

Με την 911 GT3 η Porsche γεφυρώνει εδώ και 20 χρόνια το χάσμα μεταξύ των αυτοκινήτων δρόμου και των αγωνιστικών της και με τη νέα γενιά να είναι προ των πυλών, η γερμανική εταιρία γιορτάζει τα 20στα γενέθλια του μοντέλου.

Η πρώτη GT3 βασιζόταν στην 996 γενιά της 911. Το μοντέλο βγήκε στην αγορά το 1999 και φορούσε τον 3,6-λίτρων boxer ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 360 ίππων με 370 Nm ροπής με όριο περιστροφής τις 7.800 σ.α.λ και συνδυάζονταν με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που έστελνε την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Είχε τελική ταχύτητα 301 χλμ/ώρα και στα χέρια του ζωντανού θρύλου Walter Rohrl, το βάρους 1.350 κιλών αυτοκίνητο, κατάφερε να σημειώσει χρόνο 7:56.33 στο Nurburgring Nordschleife, χρόνος εντυπωσιακός για την εποχή.

Τέσσερα χρόνια αργότερα, το 2003 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη έκδοση που απέδιδε 381 άλογα με 386 Nm ροπής, ενώ το όριο περιστροφής του κινητήρα αυξήθηκε στις 8.200 σ.α.λ. Λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης, η τελική ταχύτητα αυξήθηκε και αυτή στα 306 χλμ/ώρα.

Η τρίτη γενιά παρουσιάστηκε το 2006. Βασιζόταν στην 911 997 και μηχανικά φορούσε έναν 3,6-λίτρων boxer ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 415 ίππων με όριο περιστροφής τις 8.400 σ.α.λ και τελική ταχύτητα τα 310 χλμ/ώρα. Το 2010 παρουσιάστηκε η αναβαθμισμένη έκδοση, που πλέον φορούσε έναν 3,8-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 435 ίππων με 430 Nm ροπής και όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ. Το συγκεκριμένο μοντέλο πέτυχε χρόνο 7:40 στο Nurburgring Nordschleife.

Το 2013 παρουσιάστηκε η 911 (991) GT3 που διέθετε για πρώτη φορά το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 7 σχέσεων, αλλά και launch control. Ο 3,8-λίτρων κινητήρας απέδιδε 475 άλογα με όριο περιστροφής τις 9.000 σ.α.λ, με τον χρόνο στο Nurburgring να μειώνεται κατά 15 δευτερόλεπτα.

Η αναβαθμισμένη έκδοση της 911 (991) GT3 παρουσιάστηκε το 2017 και φορά τον 4,0-λιτρο boxer ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 500 ίππων με 458 Nm ροπής. Συνδυάζεται τόσο με το 7-τάχυτο PDK κιβώτιο, όσο και με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο. Στο ‘Ring σημείωσε χρόνο 7:12.7, χρόνος ταχύτερος κατά 12,3 δευτερόλεπτα από την pre-facelift 911 GT3.

Η νέα 911 GT3 αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον προσεχή Σεπτέμβριο και οι φήμες λένε ότι το νέο μοντέλο θα μπορέσει να σπάσει το “φράγμα” των 7 λεπτών στην πίστα του Nurburgring. Και αυτό στην “απλή” έκδοση του μοντέλου, και όχι στην RS.

Η νέα 911 GT3 -μεταξύ άλλων- θα διαθέτει φαρδύτερα μετατρόχια και αναβαθμισμένη αεροδυναμική, που θα ξεχωρίζει η τεράστια πίσω αεροτομή, και μηχανικά φημολογείται ότι θα φορά τον 4,0-λίτρων ατμοσφαιρικό boxer εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης περίπου 550 ίππων, που θα συνδυάζεται τόσο με μηχανικό, όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...

Η Manthey βελτιώνει την Porsche 911 GT3 Touring

Η Manthey έχει ετοιμάσει ένα βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 Touring. Αυτό αποτελείται από νέο μπροστινό spoiler που παρέχει περισσότερη κάθετη δύναμη...

Εκπληκτική restomod δημιουργία της Theon στην 911 (964) Targa

Μπορεί να έχουμε συνδέσει τις restomoded Porsche 911 (ειδικά της 964 σειράς) με την Singer, φαίνεται όμως ότι η αγορά ανακατασκευασμένων παλιών Porsche παρουσιάζει...