Η Porsche παρουσιάζει στη Γενεύη την ανανεωμένη 911 GT3 που κινείται με έναν νέο επίπεδο 4-λιτρο εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, απόδοσης 500 ίππων και 458 Nm ροπής.

Αν σου χτυπάει κάποιο καμπανάκι, αυτός δεν θα είναι ο ίδιος με αυτόν που βρίσκεται στις GT3 RS και R εκδόσεις της 911, αλλά μια εξέλιξη του υπάρχοντος και βασίζεται σε αυτόν των αγωνιστικών 911 GT3 R και 911 RSR. Κύριο μέλημα της γερμανικής εταιρίας ήταν να βελτιώσει περαιτέρω την αξιοπιστία και ανθεκτικότητα του κινητήρα, ώστε να κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα, flat-out, χωρίς καθόλου προβλήματα.

Η νέα GT3 ζυγίζει 1.430 κιλά, όταν συνδυάζεται με το 7-τάχυτο PDK κιβώτιο, και επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτ., έχοντας τελική 318 χλμ/ώρα. Όπως, όπως διάβασες στον τίτλο, η γερμανική εταιρία επαναφέρει το χειροκίνητο κιβώτιο στις επιλογές σου, με τον κινητήρα να συνδυάζεται πλέον και με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο. Με αυτό ζυγίζει 17 κιλά λιγότερα, αλλά είναι αργότερο κατά 0,9 δευτ. για το σπριντ, με την τελική ταχύτητα να είναι μεγαλύτερη κατά 2 χλμ/ώρα, φτάνοντας τα 320 χλμ/ώρα.

Τέλος, η 911 GT3 facelift διαθέτει αλλαγές και στο στήσιμο της, που βελτιώνουν τα κρατήματα της, και τη δυναμική της συμπεριφορά, καθώς διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Εμφανισιακά, διαφέρει ελάχιστα από το σημερινό μοντέλο, καθώς διαθέτει νέο εμπρός προφυλακτήρα με μικρές τροποποιήσεις, ενώ ο πίσω θα έχει ακόμα μικρότερες αλλαγές. Νέα είναι τα φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένες είναι και οι χειρολαβές του αυτοκινήτου, νέα είναι η carbon πίσω αεροτομή, ενώ νέος είναι διαχύτη, που ενσωματώνει τις απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό το αυτοκίνητο διαθέτει το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με την 7-ιντση οθόνη αφής, που περιλαμβάνει το Apple Car Play και GPS με real-time ενημέρωση της κίνησης, νέο τιμόνι, Porsche Sports plus καθίσματα με 18 ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Το Porsche Track Precision βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, με την ανανεωμένη 911 GT3 να ξεκινά τις πωλήσεις της από τα μέσα του Ιούνη με τιμή τις 152.416 ευρώ στη Γερμανία.

  • sergio360

    Θεμα 1-2 εβδομαδων να πουλησει την 911R o Alejandro :-P

    • mixalhs7

      Την έχει βάλει για πούλημα στην έκθεση που είναι συνεταίρος εδώ και 1 μήνα. Του έχουν πει απ την εταιρεία πως οδηγικα δεν εχει σχέση η R με αυτή την GT3.

    • sergio360

      Πολυ προβλεψιμος…Εγω πιστευω δεν θα εχει διαφορα τοσο μεγαλη.

    • mixalhs7

      Η βασική διαφορά τους είναι αυτή :
      There’s no lightweight flywheel option

      Unlike the manual 991 R, which presented a lightweight flywheel as an option for customers, for the new GT3 this is not offered. Porsche has told us this is because “the crankshaft design does not support it for one thing, but also the engine revs up so quickly now thanks to the reduced internal friction that it is not necessary either.”

    • sergio360

      Αρα στα ιδια και καλυτερα η νεα GT3.Οποιος προλαβε-προλαβε να πουλησει την 911R με 1000% mark up…

    • mixalhs7

      Η εταιρια δεν πιστευει πως η τιμη της R θα πεσει.
      Ειναι δυο διαφορετικου οδηγικου χαρακτηρα αυτοκινητα και η R θα παραμεινει συλλεκτικο limited παραδειγμα.
      Προσωπικά θα εκπλαγω αν η νεα GT3 με manual ξεπερασει το 10% των συνολικων πωλησεων της GT3.

    • sergio360

      Για ποιον λογο ειναι διαφορετικου οδηγικου χαρακτηρα?Εμενα μου κανει οτι ειναι το ιδιο αμαξι οπως πχ εβγαζε η Renault το Clio Rip Cur η το Megane RS Team F1.Απλα η Porsche το εχει εξελιξει περισσοτερο το θεμα και τα κονομαει πιο χοντρα :-P

    • mixalhs7

      Γιατί η R δεν είναι αποδοτική στη πίστα όσο η GT3.
      Άλλο στήσιμο!

    • sergio360

      Λες και προκειται να ειναι ολη μερα μεσα στην πιστα η πλειοψηφια των αγοραστων….

    • mixalhs7

      Ακριβως επειδη δεν ειναι ολη μερα σε πιστα οι αγοραστες GT3 θελουν ενα αυτοκινητο που να μπορει να ανταπεξελθει ταυτοχρονα και σε καθημερινη χρηση και σε trackdays.
      Η R δεν ειναι στημενη για πιστα ασχετα αν χρησιμοποιει εξαρτηματα GT. Ειναι canyon car που λεει και ο alejandro ;))

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Βλέπω σιγά σιγά οι τιμές της 911R να παίρνουν την κατιούσα.

    • mixalhs7

      Ο διευθυντής του GT department έχει αντίθετη άποψη επί του θέματος σε συνέντευξη που έδωσε στο drivetribe σήμερα!

    • Mika

      Λογικο ακουγεται, ειχαν ξεφυγει αρκετα!!

  • cfu

    Μπηκε στο dream garage μου
    δυο χειροκινητες θα αγοραζα αν μπορουσα μια για σκίσιμο και μια να την πουλήσω σε μερικα χρονια κατι εκ.
    Αν μπορουσα μια τοτες θα την ειχα για σκισιμο

  • ειμαι μπρουκλης..και παλι προτιμω την TURBO S !!! :-D

    • Mika

      Με την αεροτομη πισω ομως,απο τα accessories, ετσι???
      :p

    • αμα ειναι σε προσφορα οκ !! αλλιως οχι..γιατι δεν με τρελενε ποτε η αεροτομη σε 911 !!

    • Mika

      Oλο και κατι θα σου κανουν, σε προσφορα, περα απο τα πατακια δωρο!

  • Akis-F1 FAN

    Την θέλωωωωωωωω !!!!!!!!

  • Anestis Genk

    τσούκου τσούκου το μεγαλώνουν το μοτεράκι

  • mixalhs7

    Η facelift έκδοση της 991 GT3 διαφοροποιείται σε σχέση με την πρώτη γενιά, κυρίως στην αεροδυναμική απόδοση καθως το αεροδυναμικό της πακέτο έχει απόδοση 20% περισσότερο απ την προκάτοχο καθιστώντας το ίδιας απόδοσης με αυτό της 997 GT3 RS mk2 (πράγμα που δεν έχει η R).

    Αυτη η γενιά λανσάρει μια πατενταρισμενη απο την Πορσε νέα γενιά πλαστικού PU (πολυορεθανης) μεγαλύτερης αντοχής και μικρότερου βάρους.

    Τελος ο κινητήρας είναι η μεγάλη αλλαγή μιας και η νεα GT3 χρησημοποιει ως πλατφόρμα τον κινητηρα της νέας RSR τροποποιημενο για χρηση δρομου ο οποιος στροφαρει στις 9χιλ σ.α.λ. είτε με pdk είτε με manual, έχοντας σχεδιαστεί να αντέχει για 300χιλ km σκληρής χρήσης χωρίς να χρειαστεί να αλλαχτεί κανένα εσωτερικό εξάρτημα.
    Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιεί ένα νέο σύστημα valve train που σε συνδυασμό με την λειτουργια χαμηλότερης πίεσης λαδιού και των επανασχεδιασμενων εισαγωγών τον κάνει πιο efficient απ τον προηγούμενο.

    • Mika

      Ευχομαι να κανει καλυτερη αρχη απ οτι εκανε η τωρινη GT3..θυμασαι τις φωτιες και τις ανακλησεις…Δεν πιστευω να κανουν δευτερη φορα το ιδιο λαθος…

    • Mika

      Ευχομαι να κανει καλυτερη αρχη απ οτι εκανε η τωρινη GT3..θυμασαι τις φωτιες και τις ανακλησεις…Δεν πιστευω να κανουν δευτερη φορα το ιδιο λαθος…

    • mixalhs7

      Ο διευθυντης του GT Department στη συνεντευξη που εδωσε στο drive tribe αναφέρθηκε σε αυτο και ανέλυσε τις λυσεις που υιοθετεί ο νεος κινητηρας ωστε αυτος να κανει 300χιλ χλμ σκληρης χρησης χωρις να χρειαστει να αλλαχτεί κανενα εξαρτημα του!

  • manowar

    Τερας 500 αλογα ατμοσφαιρικα χωρις αποκλίσεις με την γνωστη εξωγήινη αποκριση κινητηρα και χειροκινητο κιβωτιο θα ειναι μια καθαρόαιμη κατασκευη αντρικη οχι σαν τα σημερινα..αυτο κραταει ακομα την παλαια κοπη

  • Mrdesperado32

    αυτο δηλαδη με τη στιρελα πισω ειναι η χαρα του πλουσιου καγκουρα;;

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Βλέπω φίλε έχεις μεγάλο θέμα με οτιδήποτε γερμανικό.
      Και εγώ προτιμώ π.χ σε εμφάνιση την 911R, αλλά η συγκεκριμένη είναι η έκδοση δρόμου της αγωνιστικής RSR και έχει λόγο που η αεροτομή βρίσκεται εκεί.
      Εκθειάζεις το Civic που εμφανισιακά προσωπικά θα μπορούσε να είναι πιο όμορφο και η αεροτομή δεν είναι και τόσο απαρετητη.
      Αν η GT3 είναι η χαρά του πλούσιου κάγκουρα τότε το Civic τι είναι?

    • Mrdesperado32

      οχι κανεις λαθος..ειδικα την πορσε τη γουσταρω και τη σεβομαι.το εγραψα μονο και μονο για αυτους που λενε καγκουρια το ενα αλλα το αλλο δε τρεχει τιποτα.και ομως η αεροτομη του ειναι εξισου απαραιτητη.απλα περιμενω απο εσας που δειχνετε και σας θεωρω καπως αντικειμενικους και ουδετερους να πειτε και στους χατερς των ιαπωνικων τα ιδια.δε το βλεπω ομως

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Προσωπικά αυτή η κατηγορία με τα hot hatches που είναι τόσο κραυγαλέα που φτάνουν στα όρια της καγκουριας ποτέ δεν μου άρεσε. Ξεκίνησαν τις αεροτομες πρώτα τα Impreza Lancer Sierra-escort κ.α. αλλά όλα αυτά είχαν αγωνιστικό pedigree και ήταν εκδόσεις δρόμου των αγωνιστικών όπως και η GT3, ενώ τα hot hatches δεν είναι και θα μπορούσαν να αποφύγουν αυτές τις εμφανίσεις που γίνονται κυρίως για λόγο μάρκετινγκ παρά για τις επιδόσεις. Και σίγουρα οι αεροτομες δεν είναι τόσο απαραίτητες.
      Τώρα με το να γραφεις αυτό μόνο και μόνο επειδή δεν είπαν καγκουρικη την 911 και είπαν το Civic τι να πω.
      Εμένα πολλά ιαπωνικά δεν μου αρέσουν γιατι είναι όντως άσχημα, όπως επίσης και τα copy paste VW Audi Mercedes.
      Επίσης πιστεύω υπάρχουν λιγότεροι haters των ιαπωνικών σε σχέση με αυτούς των γερμανικών και κυρίως για άλλους λόγους (μη πολιτικούς). Απλώς δεν τους αρέσουν εμφανισιακά τα ιαπωνικά μιας και οι Ιάπωνες έχουν διαφορετική κουλτούρα, αντίληψη και φιλοσοφία.
      Και μην μου πεις ότι το Civic είναι όμορφο, αν ήταν π.χ Audi η VW πολλοί από εσάς τουςJapan lovers θα το κράζατε.
      Προσωπικά το Civic το θεωρώ ελαφρώς καγκουρικο και καθόλου όμορφο και δεν με ενδιαφέρει αν είναι ούτε ιαπωνικό ούτε κορεάτικο ούτε γερμανικό ούτε αμερικανικό, οπότε στην προκειμένη σειρά θα “κράξω” το civic. Όταν παρουσιαστεί π.χ το αγαπημένο μου vw phaeton, συγνώμη Bentley continental ήθελα να πω η κάτι αντίστοιχο από την Γερμανία θα το περιποιηθω ανάλογα.

    • manowar

      Αυτοι που κραζουν το σιβικ εμφανισιακα (βαλε πρωτο εμενα).. δεν το κραζουν για την αεροτομη τουλαχιστον οι περισσοτεροι απλα ειναι ακυρο σχεδιαστικα.δηλαδη εσενα σαρεσει το σιβικ?ειδικα πισω ε?πανεμορφο….πχ εγω αμα ειμουν χεητερ και αλλες τετοιες πιπες ,,,δεν θα γουσταρα σχεδον ολα τα μαζντα το 370Ζ και το ft1 το νε νισσαν np300 pickup..με την προυποθεση οτι η τουοτα θα το παρουσιασει οπως ηταν το κοκκινο FT1 στην αρχη το γαματο και οχι αυτο που εδειξε προσφατα που ακομα δεν βγηκε ηταν λες και βγηκε το 2003..εγω θεωρω τα περισσοτερα ιαπωνικα νεας φουρνιας ξερασματα ειμαι χεητερ??το νεο ιγκνις ειναι αυτο αμαξι να το κυκλοφορισεις?θα σε κοροϊδεύουν.ολα τα κορεατικα ειναι στην ιδια τιμη πολυ ομορφοτερα και κομψα

  • gv

    τη θελω πιο πολυ απο οποιαδηποτε φεραρι,λαμποργκινι ή μακλαρεν υπαρχει στο τιμοκαταλογο αυτη τη στιγμη και δε κανω καθολου πλακα!
    δυσκολευομαι βεβαια λιγο με τη νεα hurracan αλλα θα επαιρνα lambo μονο και μονο επειδη ερχεται και η rs :P

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κουκλάρα όπως κάθε 911!!! Τη θέλω πολύ, είναι υπέροχη…

  • Νικόλαος244turbo

    Κουκλάρα όπως κάθε 911…και αυτή η boxerίλα..να τους βράσω τους V8

  • Mika

    Ειμαι περιεργος να δω ποσοι θα παραγγειλουν εν τελει το χειροκινητο κιβωτιο, σε σχεση με το PDK, τωρα που επιτελους η Porsche τους “ακουσε” και το προσφερει…Ειμαι επισης περιεργος ποσοι απο αυτους με το χειροκινητο θα τη κυκλοφορουν κιολας, η θα τη βαλουν σε αποθηκη, αποσκοπωντας σε αλλα κερδη, οπως εχουμε δει με πολλους ιδιοκτητες 911 R.
    Tο αυτοκινητο ειναι υπεροχο, βγειτε και χαρειτε το ρε τραχαναδες!!!