Η Opel ανακοίνωσε ότι γίνεται ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο που προσφέρει ένα ηλεκτρικό όχημα για αγώνες ράλι για τους πελάτες της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο βασίζεται στο Corsa-e, που ήδη διατίθεται για παραγγελία, και θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση της Φρανκφούρτης στις 10 Σεπτεμβρίου. Το 2020 η Opel και η ADAC θα ξεκινήσουν το e-Rally Cup, το παγκοσμίως πρώτο πρωτάθλημα ενιαίου για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το νέο Opel Corsa-e αντικαθιστά το Adam R2 στις ειδικές διαδρομές ράλι, με το νέο αγωνιστικό να αποδίδει 100kW (136hp) και ροπή 260 Nm. Διαθέτει μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 50 kWh, με την κίνηση να μεταφέρεται στον εμπρός άξονα με διαφορικό Torsen. Η εταιρία δεν ανακοινώνει το βάρος τους αγωνιστικού, αλλά αναφέρει ότι το μήκος του είναι 4.060 χλστ., το πλάτος του 1.770 χλμ (5 χλστ. φαρδύτερο από το μοντέλο παραγωγής), το ύψος του 1.440 χλστ. (5 χλστ υψηλότερο από το μοντέλο παραγωγής), ενώ το μεταξόνιο του αγγίζει τα 2.540 χλστ. (2 χλστ μακρύτερο από το μοντέλο παραγωγής).
Η εξέλιξη του Opel Corsa-e Rally στο Russelsheim συνεχίζεται με ταχύ ρυθμό. Δεκαπέντε αυτοκίνητα προγραμματίζονται να παραχθούν και να συμμετάσχουν στο 2020/2021 ADAC Opel e-Rally Cup. Η Opel Motorsport αναφέρει ότι τιμή του αυτοκινήτου της θα είναι πολύ χαμηλότερη από €50.000, χωρίς φόρους.
Αρχικά, το ADAC Opel e-Rally Cup θα πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια των αγώνων του Γερμανικού Πρωταθλήματος Ράλι και άλλων επιλεκτικών διοργανώσεων. Η έναρξη προγραμματίζεται για το καλοκαίρι του 2020. Τουλάχιστον δέκα προκριματικοί γύροι μέσα στο 2021 θα αποτελέσουν τη λεγόμενη “Super Season”. Η ιδέα περιλαμβάνει μία πυραμίδα υποστήριξης για νέους οδηγούς και μία νέα έκδοση της επιτυχημένης ADAC Opel Rallye Academy, η οποία ιδρύθηκε το 2016.
Μετά την αποφοίτησή τους από την Ακαδημία και το ADAC Opel e-Rally Cup, οι καλύτεροι νέοι οδηγοί θα προωθηθούν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Junior Rally με το νέο Opel Corsa R2. Η ένταξη της Opel στο Groupe PSA προσφέρει πρόσθετες δυνατότητες για τα πραγματικά ταλέντα, καθώς η έτερη μάρκα του ομίλου, Peugeot συμμετέχει με αγωνιστικά R5, όπως και η Citroen στο WRC, δίνοντας ευκαιρίες για αναρρίχηση στην κορυφή του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.