5-6 χρόνια πριν, θυμάμαι πως περιμέναμε με ανυπομονησία τις μεγάλες εκθέσεις, όπως αυτές της Γενεύης, της Φρανκφούρτης, του Παρισιού, του Τόκιο και του Ντιτρόιτ, προκειμένου να δούμε τις νέες δημιουργίες των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Πλέον οι εκθέσεις είναι κακέκτυπα του παρελθόντος, αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν τις επιλέγουν, μιας και όπως δηλώνουν, δεν προσφέρουν αυτό που θέλουν για τις ίδιες και για τους πελάτες τους. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν τα μοντέλα τους μέσω του διαδικτύου αλλά και μέσω events που δημιουργούν οι ίδιες. Αξίζει να σημειωθεί πως το κόστος συμμετοχής μιας εταιρίας σε μια μεγάλη έκθεση αυτοκινήτου ξεπερνά το 1 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων όλων των εξόδων. Τον Σεπτέμβριο του 2018, 18 αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έδωσαν το παρόν στην έκθεση του Παρισιού.

1Διάβασε επίσης

Έρχεται το τέλος των εκθέσεων αυτοκινήτου;

Στη προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης, που θα διεξαχθεί από τις 10 έως τις 22 Σεπτεμβρίου, 24 αυτοκινητοβιομηχανίες θα είναι απούσες. Πρόκειται για τις Abarth, Alpine, Alfa Romeo, Aston Martin, Cadillac, Chevrolet, Citroen, Chrysler, Dacia, DS, Fiat, Ferrari, Jeep, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Rolls-Royce, Subaru, Suzuki, Tesla, Toyota και Volvo.

Αντίθετα, στη γερμανική έκθεση έχουν ανακοινώσει πως θα συμμετέχουν 21 αυτοκινητοβιομηχανίες. Πρόκειται για τις Audi, BMW, Byton, Cupra, Ford, Great Wall, Honda, Hyundai, Jaguar, Kia, Lamborghini, Land Rover, Mercedes, Mini, Opel, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Smart και Volkswagen.