Η Toyota Ευρώπης έκανε γνωστό ότι σήμερα ξεκίνησε η παραγωγή του νέου 2,0-λιτρου κινητήρα βενζίνης της, στο εργοστάσιο της Jelcz-Laskowice στην Πολωνία. Ο νέος κινητήρας τοποθετείται στην hatchback και Touring Sports υβριδική έκδοσή του νέου Corolla, καθώς και στο νέο RAV4, χωρίς το υβριδικό σύνολο.

Ο κινητήρας υιοθετεί τεχνολογίες καύσης υψηλής ταχύτητας και σύστημα μεταβλητού ελέγχου, έχοντας ως αποτέλεσμα η υβριδική έκδοση να επιτυγχάνει κορυφαία θερμική απόδοση 41%. Έχει κωδική ονομασία M20A-FXS, είναι εξ’ολοκλήρου αλουμινένιος, η χωρητικότητα του είναι 1.987 κ.εκ., και αποδίδει 180 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με ροπή 190 Nm διαθέσιμη από τις 4.400 σ.α.λ., με τη σχέση συμπίεσης να είναι στο 14:1. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 80 kW (108 άλογα) και 202 Nm ροπής από τις 0 σ.α.λ. Η μπαταρία του είναι νικελίου-υδριδίου μετάλλου (NiMH).

Εφαρμόζει όλες τις τεχνολογίες που μειώνουν το μέγεθος, το βάρος και τις απώλειες που χρησιμοποιούνται στο Prius τέταρτης γενιάς. Το νέο σύστημα έχει βελτιωμένη απόδοση διατηρώντας παράλληλα εξαιρετική απόδοση καυσίμου. Κατά την επιτάχυνση, το υβριδικό σύστημα μειώνει τις στροφές του κινητήρα, ενώ αντλείται αυξημένη ηλεκτρική ισχύς από την μπαταρία, παρέχοντας έτσι μια γραμμική και σταθερή αίσθηση επιτάχυνσης.

Για το Corolla, δεν ανακοινώνεται η χωρητικότητα της μπαταρίας, αλλά επηρεάζει ελάχιστα τον χώρο αποσκευών, με το ρεζερβουάρ καυσίμου να έχει χωρητικότητα 43 λίτρα. Πιο συγκεκριμένα, με τον 1.800άρη υβριδικό κινητήρα ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 361 λίτρα για το hatchback, στα 598 λίτρα για το Touring Sports και στα 471 λίτρα για στο sedan, ενώ με τον 2,0-λίτρο υβριδικό τα νούμερα αυτά πέφτουν στα 313 λίτρα στο hatchback και στα 581 λίτρα στο Touring Sports.

Από πλευράς επιδόσεων, η Toyota ανακοινώνει ότι η Corolla με τον 2,0-λιτρο υβριδικό κινητήρα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7,9/8,1 δευτ. (hatchback/TS) με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα. Η μικτή κατανάλωση του ανακοινώνεται στα 3,7 λίτρα/100 χλμ. (hatchback, TS), ενώ οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 85/84 γρ/χλμ.