Η Audi, όπως όλο το VW Group, κάνει στροφή στην ηλεκτροκίνηση γι’αυτό και δεν πρέπει οι δηλώσεις του Chrys Reinke, επικεφαλής των αγωνιστικών πελατών της Audi Sport, να σου προκαλέσουν εντύπωση.

Ο Reinke είπε πως τα σπορ αυτοκίνητα της Audi με κινητήρες βενζίνης θα χρησιμοποιούνται στο μέλλον μόνο για αναψυχή και για διασκέδαση, όπως συμβαίνει σήμερα με τα ιστιοφόρα.

Νομίζω πως όταν μιλάμε για την μεταφορά των ανθρώπων, παλιά χρησιμοποιούσαμε ιστιοφόρα για να διασχίσουμε τον Ατλαντικό, αλλά πλέον το κάνουμε με σύγχρονα πλοία. Αυτό δεν σημαίνει πως πλέον δεν υπάρχουν ιστιοφόρα. Στη πραγματικότητα υπάρχουν περισσότερα ιστιοφόρα από ποτέ, που χρησιμοποιούνται για αναψυχή και διασκέδαση.

Κάτι αντίστοιχο θα συμβεί και στην αυτοκίνηση. Με τον ερχομό των ηλεκτροκίνητων και των αυτόνομων οχημάτων, τα βενζινοκίνητα σπορ μοντέλα θα χρησιμοποιούνται μονάχα στις πίστες ως διασκέδαση. Οι λάτρεις των αυτοκινήτων θα χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα κατά τις καθημερινές για τις απαραίτητες μετακινήσεις τους και θα οδηγούν ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης τα Σαββατοκύριακα, κυρίως σε πίστες.

Μέχρι το 2025 η Audi θα προσφέρει 30 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην αγορά, με τα 20 εξ’αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Η εταιρία με σήμα τους τέσσερις κύκλους θα συνεχίσει την ανάπτυξη κινητήρων εσωτερικής καύσης, δίνοντας έμφαση στην ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και στην plug-in υβριδική τεχνολογία. Στόχος της εταιρίας είναι τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το 40% των συνολικών πωλήσεών της μέχρι το 2025.

Η Audi θέλει να είναι κλιματικά ουδέτερη μέχρι το 2050 και στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η αυτοκινητοβιομηχανία εστιάζει σε διάφορες προσπάθειες, συμπεριλαμβανομένης της αυξημένης χρήσης ανακυκλωμένων υλικών και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Έτσι η Audi θα κατασκευάσει το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό σύστημα οροφής στην Ευρώπη, σε δύο logistics κέντρα της στην Ουγγαρία, καλύπτοντας με φωτοβολταϊκά πάνελ μια έκταση 160.000 τετραγωνικών μέτρων, τα οποία θα παράγουν 9,5 GWh ενέργειας ετησίως.

Στις σχετικές ειδήσεις η Audi πρέπει μέχρι τις 26 του μηνός να έχει ολοκληρώσει την ανάκληση των 127.000 V6 και V8 TDI μοντέλων της που εξοπλίζονται με παράνομο λογισμικό. Εάν δεν το κάνει, η Audi θα πρέπει να πληρώσει πρόστιμο τουλάχιστον 25.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο που συνεχίζει να εξοπλίζεται με παράνομο λογισμικό. Σύμφωνα με την Audi, μόλις το 8% των επηρεαζόμενων αυτοκινήτων που έχουν ανακληθεί δεν έχουν επιδιορθωθεί.

Η Audi έχει ανακαλέσει περισσότερα από 850.000 diesel μοντέλα της με V6 και V8 TDI κινητήρες, τα οποία εξοπλιζόταν με παράνομο λογισμικό που χειραγωγούσε τις εκπομπές ρύπων τους.