Η BMW μετά τις M8 Coupe και M8 Convertible, παρουσιάζει και την M8 Gran Coupe που προσφέρεται και αυτή και σε Competition έκδοση.
M σε όλα
Η M8 Gran Coupe κάνει χρήση αλουμινίου, μαγνησίου και carbon, φορά ζάντες 20″ με ελαστικά διαστάσεων 275/35 μπροστά και 285/35 πίσω, έχει μεγαλύτερα μετατρόχια, βελτιωμένο πλαίσιο και Μ ενεργό διαφορικό.
Σχεδιαστικά ξεχωρίζει από την μαύρη γρίλια, τους νέους προφυλακτήρες, την αεροτομή και τις τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων, με το πακέτο M Carbon Exterior να προσθέτει αρκετές carbon λεπτομέρειες. Έχει μήκος 5.098 mm, πλάτος 1.943 mm, ύψος 1.420 mm, μετατρόχιο 3.027 mm (+200 mm σε σύγκριση με την M8 Coupe) και ζυγίζει 1.980 κιλά.
Κινητήρας
Κάτω από το καπό της συναντάμε τον V8 twin-turbo 4,4-λίτρων κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 600 άλογα και 750 Nm ροπής και συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η M8 Gran Coupe κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Για τους “πιο δραστήριους” η BMW μπορεί να αφαιρέσει τον περιοριστή και η τελική ταχύτητα να ξεπεράσει το φράγμα των 300 χλμ/ώρα, αγγίζοντας τα 305 χλμ/ώρα.
Competition εκδόσεις με 625 άλογα
Η Competition έκδοση διαθέτει πιο επιθετικό bodykit, M Sport εξάτμιση, carbon οροφή, carbon πλαϊνούς καθρέπτες, carbon αεροτομή, διαφορετικές ζάντες 20″ και carbon διακοσμητικά στο εσωτερικό.
Μηχανικά ο 4,4-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρας αποδίδει 625 άλογα με 750 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα (305 χλμ/ώρα με την αφαίρεση του περιοριστή).
M Mode
Η BMW έχει εξοπλίσει και την M8 Gran Coupe με το M Mode κουμπί που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας Road, Sport και Track, τα οποία αλλάζουν τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Στο Track Mode όλες οι λειτουργίες άνεσης και ασφαλείας απενεργοποιούνται, ακόμη και το ραδιόφωνο, προκειμένου να μειωθούν οι περισπασμοί του οδηγού.
Κάτω από το κουμπί M Mode, υπάρχει το Setup κουμπί, μέσω του οποίου ο οδηγός αλλάζει 5 παραμέτρους του αυτοκινήτου, αυτές του M Servotronic συστήματος διεύθυνσης (Comfort, Sport), του κινητήρα (Efficient, Sport, Sport Plus), της ανάρτησης (Comfort, Sport, Sport Plus), των φρένων (Comfort, Sport) και του M xDrive συστήματος τετρακίνησης (4WD, 4WD Sport, 2WD).
M xDrive
Όπως και στην M5, έτσι και στην M8, η τεχνολογία M xDrive επιτρέπει στο αυτοκίνητο να μετατρέπεται από τετρακίνητο σε πισωκίνητο, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού. By default, το πρόγραμμα στέλνει τη κίνηση και στους δύο άξονες, με τη περισσότερη ροπή να στέλνεται στους πίσω τροχούς. Στο πρόγραμμα M Dynamic – 4WD Sport, το ποσοστό της ροπής που στέλνεται στον πίσω άξονα αυξάνεται, ενώ όταν ο οδηγός απενεργοποιήσει το σύστημα Dynamic Stability Control (DSC), μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα 4WD, 4WD Sport και 2WD, με το τελευταίο να στέλνει το 100% της δύναμης στον πίσω άξονα.
Η ανάρτηση είναι ενεργή και βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, διαβάζοντας συνεχώς τις συνθήκες του οδοστρώματος ώστε να ρυθμίζει ανάλογα τα αμορτισέρ.
Brake by wire
Και η M8 Gran Coupe διαθέτει το νέο brake by wire σύστημα φρεναρίσματος που συνδυάζει την ενεργοποίηση των φρένων, την ενίσχυση της πέδησης και τις λειτουργίες ελέγχου του φρεναρίσματος.
Όλα βρίσκονται σε μια συμπαγής μονάδα που ζυγίζει 2 κιλά λιγότερα από ένα συμβατικό setup. Το πόσο δυνατά ή απαλά πρέπει να πατήσει ο οδηγός το πεντάλ του φρένου εξαρτάται από το πρόγραμμα φρεναρίσματος που έχει επιλέξει (Comfort και Sport), με την BMW να προσφέρει τόσο συμβατικούς δίσκους από χυτοσίδηρο, όσο και carbon-κεραμικούς. Οι δίσκοι είναι διαμέτρου 395 mm μπροστά με 6πίστονες δαγκάνες και 380 mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε τα M Carbon κεραμικά φρένα με δίσκους 400 mm μπροστά και 380 mm πίσω.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ bucket καθίσματα επενδυμένα με δέρμα, μαύρα και αλουμινένια διακοσμητικά, M τιμόνι, M πίνακα οργάνων, με τα Competition μοντέλα να έχουν τα M Sport καθίσματα και carbon διακοσμητικά. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, 12,3″, με την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να έχει διάσταση 10,25″,
Επίσης υπάρχει το Live Cockpit Professional, η τελευταία έκδοση του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iDrive, ειδικό Head-Up Display, όπως και τα συστήματα Intelligent Personal Assistant, Driving Assistant και Parking Assistant.
Πωλήσεις
Το μοντέλο θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση του Λος Άντζελες τον επόμενο μήνα, μαζί με τις νέες X5 M και X6 M, με τις πωλήσεις της M8 Gran Coupe να ξεκινούν από τον Απρίλιο του 2020. Αρχικά θα προσφέρεται και στην έκδοση M8 Gran Coupe First Edition, η οποία θα περιοριστεί σε μόλις 400 μονάδες. Αυτή διαθέτει μαύρες σφυρήλατες ζάντες με χρυσαφί λεπτομέρειες, M Sport εξάτμιση με μαύρες χρωμιομένες απολήξεις, με το M Carbon πακέτο να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.
Η M8 Gran Coupe First Edition είναι βαμμένη στο Aurora Diamond πράσινο μεταλλικό χρώμα της BMW Individual, έχοντας χρυσές χάλκινες λεπτομέρειες στα λογότυπα, περιμετρικά των παραθύρων, στη γρίλια, στις ζάντες και στα μαρσπιέ. Στο εσωτερικό του συναντάμε καφέ και μπεζ δερμάτινες επενδύσεις και ειδικό ταμπελάκι.