Τα αγωνιστικά του πρωταθλήματος TCR έχουν άμεση σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής, με τις κατάλληλες -φυσικά- τροποποιήσεις. Το βρετανικό Evo πήγε στην πίστα Tazio Nuvolari στην Ιταλία, με τον Dickie Meaden να οδηγεί το αγωνιστικό i30 N TCR και τον Steve Sutcliffe το i30 N Performance, που μπορείς να αγοράσεις από τις αντιπροσωπείες της Hyundai.

Και τα δύο κινούνται από τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα, αλλά το πρώτο αποδίδει 350 άλογα και το δεύτερο “μόνο” 275 άλογα. Η σημαντική διαφορά, όμως, είναι στο βάρος και στα ελαστικά. Πιο συγκεκριμένα το αγωνιστικό ζυγίζει 1.265 κιλά και φορά σλικ ελαστικά της Yokohama, ενώ το αυτοκίνητο δρόμου ζυγίζει 1.429 κιλά και φοράει ελαστικά δρόμου της Pirelli.

Και το ερώτημα που καλούνται να απαντήσουν οι δύο Βρετανοί στο παραπάνω video είναι, αν το αγωνιστικό i30 N TCR προλαβαίνει να ολοκληρώσει έξι γύρους στην πίστα, πριν το “πολιτικό” i30 N κάνει πέντε γύρους.