Πόσο πιο γρήγορο είναι στην πίστα το αγωνιστικό i30 N TCR σε σχέση με το i30 N Performance

Σχετικά άρθρα

Τα αγωνιστικά του πρωταθλήματος TCR έχουν άμεση σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής, με τις κατάλληλες -φυσικά- τροποποιήσεις. Το βρετανικό Evo πήγε στην πίστα Tazio Nuvolari στην Ιταλία, με τον Dickie Meaden να οδηγεί το αγωνιστικό i30 N TCR και τον Steve Sutcliffe το i30 N Performance, που μπορείς να αγοράσεις από τις αντιπροσωπείες της Hyundai.

Και τα δύο κινούνται από τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα, αλλά το πρώτο αποδίδει 350 άλογα και το δεύτερο “μόνο” 275 άλογα. Η σημαντική διαφορά, όμως, είναι στο βάρος και στα ελαστικά. Πιο συγκεκριμένα το αγωνιστικό ζυγίζει 1.265 κιλά και φορά σλικ ελαστικά της Yokohama, ενώ το αυτοκίνητο δρόμου ζυγίζει 1.429 κιλά και φοράει ελαστικά δρόμου της Pirelli.

Και το ερώτημα που καλούνται να απαντήσουν οι δύο Βρετανοί στο παραπάνω video είναι, αν το αγωνιστικό i30 N TCR προλαβαίνει να ολοκληρώσει έξι γύρους στην πίστα, πριν το “πολιτικό” i30 N κάνει πέντε γύρους.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Kubica: Η Formula E είναι σαν να κάνεις σ*ξ με φουσκωτή κούκλα

Πριν δύο εβδομάδες, η AF Corse ανακοίνωσε ότι πρόσθεσε στις τάξεις της τον Robert Kubica, ο οποίος πρόσφατα στέφθηκε πρωταθλητής στην LMP2 του Παγκόσμιου...

Tesla Cybertruck Vs Lamborghini Urus σε κόντρα στην ευθεία

Το Tesla Cybertruck ή η Lamborghini Urus είναι γρηγορότερη στην επιτάχυνση στην ευθεία; Το Cybertruck είναι στη κορυφαία έκδοση του, με τους ηλεκτροκινητήρες του...

EuroNCAP: 8 νέα πεντάστερα μοντέλα, τετράστερα τα Hyundai Kona, Honda ZR-V και VinFast VF8

O EuroNCAP, o ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός ασφαλείας έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα δοκιμών του, τα οποία έγιναν με τα νέα αυστηρότερα...