Κατά τους πρώτους 9 μήνες του 2019, η Mitsubishi είδε τις πωλήσεις των μοντέλων της να αυξάνονται κατά 7% στην Ευρώπη (134.886 μονάδες), με τα Space Star και Outlander PHEV να είναι τα best seller μοντέλα της. Συγκεκριμένα τα μοντέλα της Mitsubishi κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2019 σημείωσαν τις εξής πωλήσεις:
Μοντέλο | Πωλήσεις |
---|---|
Space Star/Mirage | 30.373 (+ 12%) |
Outlander PHEV | 26.934 (+ 78%) |
ASX | 24.585 (- 7%) |
Eclipse Cross | 22.126 (+ 8%) |
L200 | 18.450 (+ 12%) |
Το Outlander PHEV παραμένει το Plug in Hybrid με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και τους πρώτους 9 μήνες του 2019. Το μοντέλο, από την κυκλοφορία του τον Οκτώβριο του 2013, έχει φθάσει συνολικά τις 151.735 πωλήσεις στην Ευρώπη. Οι 10 μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές για την Mitsubishi ήταν :
Χώρα | Πωλήσεις |
---|---|
Γερμανία | 41.930 (+3%) |
Ηνωμένο Βασίλειο | 22.625 (-6%) |
Ισπανία | 11.969 (+20%) |
Ιταλία | 7.342 (+51%) |
Γαλλία | 7.068 (+40%) |
Ολλανδία | 5.710 (-3%) |
Σουηδία | 4.881 (+31%) |
Πολωνία | 4.864 (+21%) |
Αυστρία | 4.286 (-13%) |
Νορβηγία | 4.200 (+15%) |
Η Mitsubishi, παρόλο που είναι ικανοποιημένη από αυτά τα αποτελέσματα των 9 μηνών, εξακολουθεί να έχει έντονη επίγνωση για ένα επιχειρηματικό περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, όπως δήλωσε ο Bernard Loire, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, προσθέτοντας:
Σήμερα, η Mitsubishi Motors απολαμβάνει μια μοναδική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά με το μείγμα των μοντέλων SUV & Plug-in Υβριδικής τεχνολογίας, την αξιοζήλευτη φήμη της για την ποιότητα και την τεχνολογία, καθώς και την προνοητικότητα της σχετικά με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Μαζί με την Mitsubishi Motors Corporation, τους Ευρωπαίους Διανομείς μας και με την Ομάδα Mitsubishi Motors Europe, θα αναπτύξουμε αυτά τα περιουσιακά μας στοιχεία.
Ωστόσο, γνωρίζουμε επίσης ότι έρχονται ισχυροί μετωπικοί άνεμοι – εξωτερικοί παράγοντες που αντιμετωπίζει σήμερα ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία, από μια εξαιρετικά ασταθή αγορά συναλλάγματος έως αβέβαια πολιτικά και εμπορικά ζητήματα.
Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για την επιδίωξη μιας στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης στην Ευρώπη, όπου η ενίσχυση της εικόνας της μάρκα μας θα υπερισχύσει του αγώνα για τον όγκο, που θα αναπτυχθεί περαιτέρω με μια νέα σειρά προϊόντων, αρχίζοντας από το νέο ASX και το νέο L200, τα οποία μόλις ξεκίνησαν τις πωλήσεις τους σε όλη την Ευρώπη.