Πριν ακριβώς δύο εβδομάδες, η γερμανική εταιρία ξεκίνησε την παραγωγή του νέου ID.3 στο εργοστάσιο της στην πόλη Zwickau της Γερμανίας και σε σημερινή δήλωση του στους επενδυτές της VW, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Herbert Diess, έκανε γνωστό ότι το κόστος παραγωγής του ID.3 είναι 40% φθηνότερο, από ό,τι η ηλεκτρική έκδοση του Golf.

Η μπαταρία στο ID.3 χρησιμοποιείται και για να προσθέσει επιπλέον δομική ακαμψία στο σώμα, ενώ η αρθρωτή διάταξη της μπαταρίας προσφέρει πλεονεκτήματα στη συσκευασία και στις οικονομίες κλίμακας, με τον Diess να δηλώνει:

Αν επικεντρωθείς σε μια ηλεκτρική πλατφόρμα, όλα αυτά αντιπροσωπεύουν μείωση του κόστους παραγωγής κατά 40% σε σχέση με τον προηγούμενο ηλεκτρικό Golf. Το μεγαλύτερο μέρος της εξοικονόμησης έρχεται από τα κελιά της μπαταρίας και το σύστημα που διαχείρισης. Περίπου το 5-10% προέρχεται από την αφιέρωση ενός ολόκληρου εργοστασίου στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.

Αυτή η μείωση του κόστους είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους η Volkswagen είναι σίγουρη ότι η μεταστροφή από την παραγωγή αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην παραγωγή ηλεκτρικών δεν θα επηρεάσει το περιθώριο κέρδους του Ομίλου.

Στις σχετικές ειδήσεις η Volkswagen έκανε γνωστό σήμερα πως από το φθινόπωρο του 2020 το ID.3 θα κατασκευάζεται και στο “διάφανο” εργοστάσιό της στη Δρέσδη. Σήμερα το μοντέλο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στο Τσβικάου, με το εργοστάσιο της Δρέσδης να κατασκευάζει στο μέλλον και άλλα ID μοντέλα.