Πριν ακριβώς μια εβδομάδα, η Ferrari παρουσίασε το εκθαμβωτικό της νέο grand tourer, ονόματι Roma, όντας το πέμπτο νέο μοντέλο που προσέθεσε στην γκάμα της η ιταλική εταιρία μέσα στο 2019. Με τη Roma, η Ferrari θέλει να διευρύνει το πελατολόγιο της, με τον επικεφαλής marketing της εταιρίας, Enrico Galliera, να δηλώνει:
Ο κόσμος είναι γεμάτος από τυχερούς ανθρώπους που μπορούν να αντέξουν οικονομικά τα αυτοκίνητα της Ferrari, αλλά μόνο το 0,05% από αυτούς τα αγοράζουν. Οι περισσότεροι από αυτούς δεν αγοράζουν μια Ferrari επειδή δεν ξέρουν πόσο διασκεδαστικό είναι να οδηγούν μια. Θέλουμε να μειώσουμε τα εμπόδια με ένα λιγότερο εκφοβιστικό αυτοκίνητο.
Η Roma σχεδιάστηκε για να προσελκύσει σημαντικό αριθμό νέων πελατών στη Ferrari. Η μεγαλύτερη μερίδα εξ’αυτών θα είναι αγοραστές αυτοκινήτων που οδηγούν πολυτελή SUVs ή sedans και δεν είχαν ποτέ ένα σωστό σπορ αυτοκίνητο.
Ο επικεφαλής σχεδιαστής της ιταλικής εταιρίας, Flavio Manzoni, ήταν πιο περιγραφικός, προσθέτοντας:
H Roma είναι σαν ένα μονοθέσιο της Formula 1 με βραδινό φόρεμα.
Διάβασε ακόμα
Το κλειδί της Roma είναι το σήμα της Ferrari με κουμπιά και δέρμα